°12

877 70 169
                                    

Harini , dimana perlawanan bola sepak diantara Luxur Hostel dan Bright Hostel akan dijalankan di padang .

Yela , takkan kat tempat pembuangan sisa kumbahan lak 🌚

Stadium Luxur Hostel telah dipenuhi dengan para penonton .

Queenz pulak dapat tempat VVVVIP iaitu di depannnn sekali .

"Goodluck korang ." ucap Queenz kepada The Boyz .

The Boyz pun mengangguk dan terus masuk padang .

"Yaa itu dia team The Boyz daripada tuan rumah kita , Luxur Hostel dan team nine percent dari Bright Hostel ." pengulas mula membuat kerja .

fyi , pengulas tu Saem Han dan Saem Lee 🌚

"Yaa begitu kacak sekali ya pemain pemain kita ."

"Sudah tentu , dan perlawanan akan bermula sekejap saja lagi ."

. ~ .

Perlawanan pun bermula . Semua pemain mula fokus dan lincah beraksi di atas padang .

( Abaikan ayat haprak aku )

"Yaaaa itu diaaa Younghoon mula menyerang yaaa dann GOALLLLL !!" Semua pelajar Luxur Hostel bangun .

Fuh . Younghoon golkan kau 🐒

Btw , score sekarang ialah : 4-3

The Boyz mendahului gais .

Separuh masa pertama dah berakhir . Sekejap lagi separuh masa kedua lak .

Apa siaa ayat akuu 😂

"Ok , lepasni buat betul betul . Kalau dapat lagi satu gol , kita menang ." kata Saem Kang .

Ahli The Boyz mengangguk .

.

Nine Percent

"Tak boleh jadik ni.. nampaknya kita kena buat sesuatu.." kata jurulatih mereka sambil tersenyum sinis .

Apa apa jadik kat Juyeon aku siap kau eah🌚 EH TIBERRR MUHUN BAKAR SAIA BERJEMAAH 😂

K sambung .

"Nak buat apa , cikgu ?" soal Xukun selaku captain team mereka .

"Korang kena main kasar ."

.
.

Kini tibalah separuh masa yang kedua.. untuk menentukan siapa yang bakal menjadi juara .

Para pemain mula masuk ke padang .

Preettt !

"Permulaan yang baik sekali.. Sunwoo mula menyerang pihak lawan yaa yaaa dan ! Ohh ! Sayang sekali , begitu tangkas pemain dari team 9% ." kata Saem Lee selaku pengulas .

Situasi di padang menjadi semakin sengit dan tegang .

Nine percent pun ikut arahan coach dorang . And mulalah aksi main kasar .

"YANG REFRI TAK BAGI KAD TU ASAL ??!!" Hamek kau Harin dah ngamuk .

"TAH !! DASAR BERAT SEBELAH !!" kata Lily pula .

Aipp padang balek

Zhangjing merampas bola dari Haknyeon dengan membengkes kakinya dan membuatkan Haknyeon tersadung .

"GOALLLL !!"

Semua peminat dah berdiri and Nine percent lak dah lelari kat padang sebab dapat golkan .

"HAKNYEON !!" jerit Sungji .

"HADUHHHHH !! WOK MUNO MOOD AKU JA !!" Jinhee mengusutkan rambutnya . Hamek kau loghat negeri dia dah kuar .

Hostel + The Boyz Applyfic √Where stories live. Discover now