°1

1.3K 91 174
                                    

[ LUXUR HOSTEL , merupakan sebuah asrama yang penuh dengan kemewahan . Sesuai untuk anak anak orang berada . Belajar tak pandai pun boleh masuk , asal mampu bayar yuran dia 😚 ]

.

Harini , merupakan hari dimana ratusan pelajar perlu mendaftarkan diri mereka di Luxur Hostel .

Ada yang happy , sebab dah tak kena kongkong , dan ada jugak yang melalak sebab akan berjauhan dengan mak bapak diorang .

Soomin berjalan masuk ke dalam kawasan asrama tersebut dengan mulut yang terlopong .

"Bapak besar hostel ni.. cantik pulak tu ." tiba tiba ada satu suara yang membuatkan dia tertarik untuk memandang ke arah tersebut .

"HUAAAA MAMIII KITE TAKNAK MASOK SINIII HUAAAAA !!" kelihatan seorang lelaki sedang memeluk emaknya sambil melalak .

Soomin memandangnya dengan pandangan terkebil-kebil .

"APA KAU TENGOK ii ??!" Soomin terkejut lalu terus mengkalihkan pandangannya .

"Muka hensem , tapi cengeng ."

.

"Perhatian , semua pelajar kena tulis nama uolss dekat buku pendaftaran ni . Faham ? Apa dia ? Ulang balik kena tulis kat mana ?"

"Buku pendaftaran ." Semua pelajar menjawab .

"Baguss ."

"Dia ingat budak pra ke apa ?" gumam Harin lalu menjeling cikgu yang memberi arahan tadi .

Semua pelajar mula menulis nama masing-masing . Bagi menentukan penghuni dorm , cikgu tadi telah mengagihkan mereka secara rawak .

"Hah kau masuk sini , kau situ , yang kau sane . Ok selamat berkenalan ye.. Muah !"

"Wtf pondan sial ." kata Xandra menyampah .

"Erm hai korang.. jom pergi dorm kita ?" sapa Yun dengan senyuman .

Semua ahlinya angguk setuju .

Dorm Queenz

"Wahh besarnya !" kata Heul .

"Ni bilik ke rumah ? Besar bhai !" lalu Sungji terus mehempaskan badanya ke atas katil yang empuk itu .

"Korang.. jom intro !" kata seseorang dan membuatkan roommate nya tertarik .

"Aku start.. ehem hem.. nama aku Park Soomin.. boleh panggil aku Soomin ."

"Alexandra Olivia Kim , panggil Xandra je ." tiba tiba seseorang menyampuk .

"BAPAK PANJANG NAMA KAU !!" semua memandangnya dengan pandangan kau - dha - napa .

"Ok sambung ."

"Nama aku Ha Sungji . Panggil Sungji ."

"Kim Jungsyi . Just call me Isyi ."

"Kang Chaerin imnida ! Korang boleh panggil aku Chae ."

"Hah kau ! Minah kepoh cepat intro ." kata Sungji .

"Ish tahu ar . Btw nama aii Bae Jinhee , yu gais leh panggil aii Jinhee ."

"Lee Yunmi ~ panggil Yun je ."

"Ko Chaemin a.k.a Chaeng ."

"Min Jinrae , panggil je Rae ."

"Kim Sally , call me Lily ."

"Harin anak Park ."

"Seo Heulra . Panggil Heul ngeahh ."

"Ok , semua dah intro kan ? So jom jadi kawan !!" kata Chaerin dan mereka semua bersorak huuu .

Dorm The Boyz

"Oh maii guli !! Besaunya !! Kena selfie ni.. pastu masuk ig hoho ." lalu mamat yang berkulit putih itu pun selfie dengan hepinya .

"Eah.. setahu aku roommate aku semua lelaki tadi ." lelaki yang tinggi lampai itu menggaru tengkuknya yang tidak berapa nak gatal .

"Bodoh ye anda . Dia lelaki lah . Kau pun muka jambu ." balas seseorang .

"Eahh dah dah kita ni dah le belum kenal each other.. ape kata intro jom ?"

"Ok ok.. ha nama aku Sangyeon . K done ."

"Nama aku Jacob.. bukan biskut eah ."

"Wek biskut ." seseorang menganjing .

"Tak guna ."

"My name is Eric . And I'm from L.A" eleh . Bangga ar .

"Nama aku Hwall ."

"Lee Juyeon . Paling hensem . K bye ."

"Eleh aku lagi hensem.. btw aii Younghoon ."

"Changmin . Panggil aku Q and jangan tanya kenapa ."

"Chanheeeeee tapi panggil aku New kay ?"

"Kau laki eah ?" soal Eric .

"Sial ."

"Hyunjae ."

"I'm Kevin Moon ."

"Tadi kan dah intro ?" selit Hyunjae .

"Siot kau.. tu Hwall ar ." balas Jacob .

"Ohhh ok ok . Ha sambung ." Hyunjae mengangguk faham .

"Kim Sunwoo the math wizard ."

"Last , aku Haknyeon.. jangan pandang pandang , aku tahu aku rupa Seokjin tapi lagi hensem hoho ." Haknyeon mengflipkan rambutnya .

"Ecewah . Dah dah jom enjoy !"

TBC

YunMi_Li isyi26 Queenyoungie iamchanhee- Lenaaa05 -sxhn- haknyeonn_ Kimhyerin2006 zzuhayraz -sxhn- -barbiegurl

Vomment √ Sowey hambar .

Hostel + The Boyz Applyfic √Where stories live. Discover now