°9

613 68 173
                                    

"ADUHHH !! HUAAA MAKKK  SAKITTTT !!" adu Younghoon .

"Eah ?? Awak macam mana boleh tersadung ni ?!" soal Isyi .

"Terjatuhhh HUAAAA SAKIT AWAKKK !!" Younghoon membuat muka gedik dia .

Eleh . Sakitnya 1% berlakon 9% mengada 90%

"Alaaa nak buat camne ni eah.. saya panggil kawan awak jap tau ." Tiba tiba tangan Isyi ditarik Younghoon .

"Tak payahlah.."

"Abistu ? Saya ni pendek.. awak tu galah.. macam mana saya nak papah awak ?" Isyi menyerabutkan rambutnya .

"Alaaaaa !! " Eish mamat ni.. ada jugak yang kena tibai ngan aku .

"Erm hah jomlah.." Isyi pun memapah Younghoon sampai ke bilik rawatan .

"Aduii sakit lagi ke wak ?" soal Isyi .

"Sakittttt !!" Gediknya lahai . Geli aku menaipnya 🌚

"Erm.. alaaa saya ni Tunas Puteri.. bukan PBSM.. jap la saya panggil Sungji ." belum sempat Younghoon menghalang , Isyi terus naik ke dorm .

Beberapa minit kemudian , Sungji datang .

"Aduh.. minah ni dahlah gila.. mati aku tak masal lak karang ." gumam Younghoon slow .

"APA KAU CAKAP ?! WAH WAH WAH MANE KAKI YANG SAKIT SANGAT TU ??!!" tengking Sungji .

"Jangan la marah.. kaki kanan yang sakit.." kata Younghoon sambil buat muka comel .

"Kau takyah nak acah.. aku lempang muka kau tu karang ." kata Sungji sambil membalut kaki mamat tu .

Isyi hanya tergelak kecil kat tepi .

"K dah siap ! Hah korang jangan nak buat benda tak senonoh lak . K aku chaw lu ." lalu Sungji terus blah .

"Terima kasih sebab--"

"WAH AKU KAU TAKNAK BERTERIMA KASIH !!" jerit Sungji dari luar .

"DIAM ARR !!" hah kau nyah dah jerit .

"Btw terima kasih sebab ambik kesah pasal saya.." Younghoon tersengeh .

"Ok . Takda hal lah ."

.
.

"Heishh apa bosan sangat kat dorm ni ? K la member , aku nak jalan kat taman sebelah tu au . K chaw ." kata Harin .

"Hah nanti balik jangan lambat.. aku rindu nanti payah heheh ." Yun menyengeh .

"Hah yela ."

Taman

Jacob tengah berjalan jalan kat tepi taman tu .

Tiba tiba dia ternampak seorang gadis . Hah mulalah nak berkenalan kononnya .

"Hehe.. ape kata aku langgar dia.. hoho ." Jacob pun dengan sengaja , melanggar gadis itu .

Dia menoleh , dan gadis itu iyalah Park Harin .

'neoman boindan mariyaaaaaa neol saranghandan mariyaaaa

nuneul gamado neoman boindan mallyaaaaa~'

Tetiba Jacob angau tengok Harin . Bebelannya tidak di hiraukan .

"KYAA !! KAU KENAPA ?? NAK KATA BUTA AKU YAKIN TAK ! ASDFFGJKL !!"

Namun bebelan Harin bagai lalu saja di telinga Jacob .

"KYAAA !!!" hamek kau , penampa free fresh dari Harin .

"Aduhhhh sakitlah !!" Jacob memegang pipinya . Tula kau.. mengelamun jauh sangat .

Hostel + The Boyz Applyfic √Where stories live. Discover now