O posledních dnech v Amyyném životě se jí dříve mohlo jen zdát. Nikdy neměla v životě bůh ví jak velké štěstí. Ale přesto se jí splnil jeden z jejích nejtajnějších snů. Dříve by řekla že ten sen je setkání se Shawnem Mendesem a následné stýkání s ním. Jenže teď je to jinak. Splnil se jí sen o tom, že najde někoho, s kým si bude tolik rozumět. Že najde někoho s kým všechny problémy zmizí, všechny starosti a nastane s ním nekonečná pohoda a klid. Někoho, kdo jí dodá sebevědomí, které jí tolik chybělo. Se Shawnem se cítila, jakoby najednou mohla dokázat cokoliv. Zamilovala se do něj...ne jako do zpěváka, ale jako do kluka.
,,Zní to romanticky." povzdechne si Molly, se kterou se dnes vydala do města. Amy ihned poznala že něco s její nejlepší kamarádkou není v pořádku.
,,Stalo se něco Molly? Je něco v nepořádku s Joshem?" Molly se na ni překvapeně podívala, nikdo neuměl Mollyyny emoce odhadnout tak, jako Amy.
,,Víš..mám pocit že jsem...ta druhá." zamyslí se smutně.
,,Moment..ty myslíš že tě Josh..."
,,Ne! To by... neudělal. Spíš má na prvním místě svoje kamarády." odfrkla si.
,,Je to kluk. Je to na jednu stranu pochopitelný, ale na druhou stranu...jsi jeho holka. Zkus si s ním třeba promluvit."
,,A-asi jo, to bude nejlepší." uzná Molly a poté začne vyzvídat.
,,A co Shawn? Co vaše druhý rande?" ušklíbne se a drkne do ní loktem. Amy začne vyprávět své kamarádce vše o jejich posledním rande, o ruském kole, o tom jak se ještě více poznali a o tom, že se spolu mají opět sejít dnes večer.
,,Jsem tak ráda že jsi konečně našla někoho jako je on!" vydechne a obejme ji okolo ramen. ,,Jakoby jsi prorazila stěnu mezi tebou a světem. Konečně jsi se otevřela."
...................
,,Já vím, možná bylo tohle právě to co jsem potřeboval." vysvětlil Shawn, když seděl v nahrávacím studiu se svým manažerem Andrewem.
,,Věděl jsem že je pro tebe ta holka něčím dobrá. Nemusím ji ani znát. Stačí mi vidět ty jiskřičky co máš v očích vždycky když o ní mluvíš." zašišlá dětinsky Andrew a uculí se . Shawn se jen zasměje do dlaní.
,,Jaká bude první zastávka na Evropském Tour?" změní Shawn téma, věděl že tato konverzace nikam nevedla. Andrew to moc dobře věděl, dále do něj však nerýpal. Jednu jasnou otázku mu však položil.
,,Bude nějaké příště?"
Shawn tušil že mu neodpoví na jeho otázku.
,,Vlastně, asi ano. Zjistili jsme že je nám spolu dobře a že si rozumíme. A že spolu asi chceme trávit nějaký čas..." odpoví a vzpomene si na její úsměv.
,,Shawne..mám z tebe radost." poplácá ho Andrew po rameni, zvedne se a odejde.
,,To já ze sebe taky." usměje se pro sebe.
...........................................
,,Shawne, kam to jdeme?" zeptá se Amy, po té co jí Shawn vedl se zakrytýma očima, neznámo kam.
,,Už tam skoro jsme." ujistí ji se smíchem.
Slyšela zvláštní broušení podobné o led. Tušila kam se jí Shawn chystal zavést, doufala však že se plete.
,,A... můžeš." odkryje jí oči a Amy pomalu otevírá oči. Jakmile spatřila o co jde, okamžitě chtěla vycouvat.
,,Počkej..kam se chystáš?" zasměje se Shawn a zachytí ji rukama.
,,Bruslit ne.. prosím jen to ne. Zabiju se na tom." zaprosí Amy a nasadí tragický výraz.
,,Zkusila jsi to někdy?" nadzvedne Shawn obočí.
,,Ne, nezkusila ale..."
,,Jak můžeš vědět že ti to nepůjde když to nezkusíš?" nedal se Shawn. V tomhle měl pravdu. Bylo zbytečně říkat ,,nemůžu", protože ji stihl chytit za ruku a táhnout pryč dřív než by to byla stihla.
,,Jakou máš velikost bot?" zeptal se Shawn a pobídl ji aby si sedla.
,,39." odpoví nechápavě.
,,Přeci nebudeš bruslit v botách." uchechtne se. To by asi nejvhodnější nebylo. ,,Hned jsem zpátky." usmál se a zmizel.
Jestli vážně potkala někoho kdo ji dokáže donutit k něčemu takovému, tak Shawn opravdu něco znamená. Teď se určitě ztrapní, on se zasměje nad její nešikovností, odejde a nechá ji uprostřed krytého kluziště.
,,Jsem zpátky." ozvalo se za ní. Stál tam se dvěma páry bruslí.
,,Můžeme?" zeptal se a sedl si vedle ní.
,,Co mi zbývá." pokrčí Amy rameny, vezme si od něj jeden pár, poděkuje a začne se zavazováním.
,,Moc se mi zalíbila věta kterou jsi řekl na tom koncertu." prolomí Amy ticho a Shawn se zasekne. Podívá se na ni tázavým pohledem.
,,My jsme ti, kteří můžou změnit svět na lepší místo." vydechla Amy. Byla to krásná věta. Žádné klišé, nic.
,,A...tahle. Jo.. víš..je to moje nejoblíbenějších věta, protože v ní je hodně pravdy." usmál se a pokračoval v zavazování. Oba se postavili přes vchod na ledovou plochu.
,,Shawne..jen taková otázečka...co...no...vlastně...jak..." zakoktá a podívá se na svoje nohy.
,,Neboj se. Budu tě držet." ujistí ji, nechápala jak dokázal poznat co chce říct. Možná to byl jeden ze Shawnových skrytých talentů.
,,D-dobře." Neboj se, bude to v pohodě. Jen se párkrát rozmázneš a pak to bude dobrý. Neuvědomila si že to říká nahlas, až poté co slyšela jeho smích.
,,Fajn, teď se zkus pomalinku rozjet ke mně." Shawn mírně roztáhl ruce. Amy se pomalinku rozjížděla, stejně jí to
ovšem podjelo a spadla mu přímo do náruče.,,Jsem. Nemožná." řekne zřetelně a tragicky.
,,Nejsi. Akorát na tom stojíš poprvé." pousměje se Shawn a chytne ji ze předu za ruce. Amy se nepatrně zachvěje.
,,Jela jsi někdy na kolečkových?"
,,Ano, na těch jo. Skoro každé léto." odpoví Amy, jako by ji to mělo zachránit z této situace. A zachránilo.
,,No vidíš! Je to skoro stejné." prohlásí a popojede do zadu. ,,Teď se pomalu rozjeď, jako na kolečkových." usměje se a znovu roztáhne ruce pro případ, že by na něj zase spadla. Nejistě se na něj podívala a nasucho polkla. Pomalinku dojela až k Shawnovi a u něj se chytla jeho silných paží.
,,Skvěle." zamumlal tiše. Poté spolu bruslili dál. ,,Super. Jde ti to!"
,,Vážně? T-takže já bruslím?" zeptá se nevěřícně a chytne se Shawna o něco volněji.
,,No jasně!"
Tímto způsobem spolu bruslili dalších pár minut, než Amy konečně zvládla bruslit sama.
,,Nikdy by mě nenapadlo jak může být bruslení zábavné." uznala.
,,Říkal jsem že tě to bude bavit." zasměje se Shawn.
Po dlouhých dvou hodinách bruslení se ti dva konečně zastaví a sundají si brusle.
,,Bylo to fantastické, děkuju že jsi mě sem vzal a...hlavně přesvědčil." uchechtne se Amy.
,,Není zač. Bylo mi potěšením..."
ČTEŠ
Life of the Party [S.M.]
Fanfiction,,Uvolni se trochu.'' řekl jemně a na tváři se mu objevil upřímný úsměv. ,,Jako by to byl tvůj poslední den. Užívej si život, jako by to byl večírek....''