Twenty...

183 11 0
                                    

,,Chodíme spolu!" vykřikne Amy vzrušeně, a rozhodí rukama do všech stran.

Will jí obejme a radostně vypískne. Když v tom z jedné dívčí kabinky, vyšla jedna ze studentek druhého ročníku. Změřila si Willa podezíravým pohledem a jen zavrtěla hlavou.

,,Ale noták." mlaskne Amy. ,,,Vždyť k nám skoro patří!" zastane se ho, a dívka jen s povzdechnutím opustí místnost.

Will koutkem oka pohlédl na svoji kamarádku, a o chvíli později mu smích nedovolí, pořádně se nadechnout.

,,Dobře, dobře. Takže jsi se sebrala, jela jsi za ním, všechno jsi mu řekla a dali jste si pusu?" zašveholí se zaťatými zuby, a stále se sám sebe snažil uklidnit, a přesvědčit se, že se ve své, jak si myslel zbabělé kamarádce zmílil.

,,Nějak tak. Ale tak jak to říkáš, to zní moc...růžově. Ve skutečnosti jsem se ze začátku nemohla ani pohnout když jsem stála před ním. Neměla jsem absolutně naplánováno co mu řeknu. A pak jsem se mu dívá do očí...a všechno co jsem mu chtěla říct za tu dobu co k němu něco cítím, se mi zničehonic dostalo na jazyk." zasní se a opře se o umyvadlo, které se pod její tíhou trochu zakvrdlalo. Už potřebovali nějaký ten pátek vyměnit.

,,Takže co bude teď? Chodíš se Shawnem Mendesem, celosvětově uznávanou celebritou. To asi nebude jen tak jednoduché." povzdechne si Will se zakroucením hlavou a dá ruce v bok.

Doteď byla Amy natolik zasněná do lásky, které právě propadla, a ani si neuvědomovala, s kým tu lásku vlastně sdílí.

,,Máš pravdu. To asi nebude, ale snad je pravdivé to, že láska překoná vše, ne?" zamumlá Amy s nadějí v hlase, a nervózně si začne mnout prsty. Ach, jak dlouho to nedělala.

,,No, vzhledem k tomu že na lásku nemám zrovna moc štěstí stejně jako ty, nevím. Ale jakožto velcí fanoušci filmů a knih tomu budeme věřit." poplácá jí Will po rameni, okolo kterého jí dá poté ruku.

Společně vyjdou z dívčích toalet, přičemž se na Willa opět ztrhne několik nedůvěřivých pohledů. Pokaždé když potřeboval jeden z nich něco důležitého probrat, šli na dívčí záchody. Tím pádem na to byli víceméně zvyklí.

,,A co plánuješ dnes?" optá se Will zvědavě a nadzvedne obočí. Moc dobře znal odpověď, ale chtěl svoji kamarádku alespoň trochu poškádlit.

,,Shawn mě pozval k sobě domů. Prý bych měla vidět jeho království ve kterém stráví dva měsíce v kuse.

,,To zní hezky. Hlavně buď uvolněná a věř si. Jak už jsi mohla zjistit, poté dokážeš cokoliv." usměje se Will upřímně.

,,Děkuju Wille. Nevím co bych bez nejlepšího kamaráda jako jsi ty." uculí se Amy a pevně černocha obejme.

Společně došli až k hlavnímu východu, kde se ti dva měli rozdělit.

,,Co kdybychom o víkendu něco podnikly?" navrhne Will a drkne do Amy loktem.

,,To zní skvěle. Můžeme třeba..."

,,Na nákupy!" zvolá Will vesele a rozběhne se pryč, aby neměla Amy prostor na protest.
Jen otráveně svěsí ruce, a přemýšlí nad hodinami utrumných nákupů.

............................

Opět ten známý zvuk troubení černého nablýskaného auta, které v tu samou dobu jako obvykle stálo před Amyyným domem.

,,Ahoj!" zakřičela do domu. Uvědomila si však že právě křičí do prázdného domu, vzhledem k tomu že jejímu otci dali noční službu. Nebývala doma sama často, ani jí tu kdovíjak nevadilo. Přeci jenom, devatenáctileté vysokoškolačce by to vlastně nemělo vadit. Ale když už na samotu došlo, přesto měla raději něčí společnost. Podívala se z okna jestli je to vážně Shawnovo auto. Shawna zahlédla, ale měl zcela jiné auto.

Life of the Party [S.M.]Kde žijí příběhy. Začni objevovat