Κεφαλαιο 21

755 41 3
                                    

Ειμαι αδικαιολογητη που δεν εβαλα απρτ τοσοοοοο καιρο και σορρυ απλα ημουν διακοπες <3 Ελπιζω και εσεις να ειχατε ενα τελειο καλοκαιρι ;) Απλα να πω οτι εχω καποια προβληματα με το ιντερνετ και δεν ξερω ποτε θα ξανα ανεβασω μεχρι τοτε ομως enjoy ;)

_______________________________________________________________________________

-Κρισταλ περιμενε.Της ειπα.Εκεινη γυρισε και με κοιταξε.

-Α μπα.Σκεφτηκες ότι το αγορι σου ειπε τελικα κατι ασχημο?Με ρωτησε ειρωνικα

-Δεν θελω να τσακωθουμε για αυτό.Και φυσικα δεν ειχε κανενα δικαιωμα να το πει αυτό.Ελα ας παρουμε ένα ταξι να παμε στυο ξενοδοχειο να παρουμε το αυτοκινητο σου και μετα σπιτι οκ?Της ειπα και την επιασα από τον ομο.Εκεινη μου εγνεψε προς το μπαρ.

-Θα δω τι θα κανω μαζι του οκ?Εισαι φιλη μου και παντα θα ειμαι εδώ για σενα ποτε μην το αμφισβητησεις αυτό οκ?Της ειπα.Εκεινη μου χαμογελασε και οι δυο μας αγκαλιαστηκαμε.

  Ετσι καναμε αυτό που της προτεινα και μετα από λιγη ωρα ημασταν στον δρομο της επιστροφης εχοντα τερμα την μουσικη και τραγουδωντας το OneMoreNightκαι γελωντας.Μολις τελιωσε το τραγουδι εγω το χαμηλωσα.

-Αυτό ειχε πλακα.Της ειπα

-Ναι.Ο φιλε.Ειπε η Κρισταλ.Την κοιταξα

-Τι?Την ρωτησα.Εκεινη εβγαλε φλας και εστριψε βγαινοντας από τον κεντρικο.

-Πρεπει να βαλω βενζινη αμεσα!Ειπε αλλα δεν προλαβε να προχωρησει λιγο ακομα και το αυτοκινητο εσβησε.Προσπαθησε να το βαλει μπροστα αλλα τιποτα.Και ειχαμε σταματησει στην μεση του πουθενα.Κυριολεκτικα.Δεν υπηρχε τιποτα ουτε αριστερα ουτε δεξια.Και τον δρομο τον φωτιζε μονο μια λαμπα που και αυτή αναβοσβηνε.Οι δυο μας βγηκαμε εξω.

-Μα καλα δεν το γεμισες πριν ερθεις?Την ρωτησα

-Όχι!Επρεπε να σε σωσω.Μου ειπε

-Και τωρα τι?Ρωτησα.Η Κρισταλ αρχισε να πηγαινοερχεται.

-Ιδεα δεν εχω.Ειπε και τοτε ένα αμαξι σταματησε διπλα μας.Εμεις κοιταχτηκαμε.Η πορτα ανοιξε και από μεσα βγηκε ο οδηγος.Ηταν η Κλειω.

-Προβλημα?Ρωτησε

-Ναι αν μπορεις να βοηθησεις θα σου ημασταν ευνωμων.Κοιτα βασικα μειναμε από βενζινη και-η Κρισταλ εκανε ένα βημα κοντα της

-Μεινε μακρια της!Φωναξα.Πολυ αργα.Η Κλειω μου χαμογελασε και τραβηξε την Κρισταλ αποτομα.

TVD Fanfiction (Kol Mikaelson)Où les histoires vivent. Découvrez maintenant