-Παλι?Δεν μπορεις να μπεις μεσα θυμασε?Της ειπα ειρωνικα
-Ναι.Επειδη δεν μπορω να σε υπνωτισω σωστα?Επειδη εχεις ιεροβοτανο πανω σου.Μου ειπε
-Ακριβως.Απαντησα και στηριχτηκα στην πορτα.
-Ναι σχετικα με αυτό….Ειπε διστακτικα
-Ναι τι?Την ρωτησα και εκανα ένα βημα πιο μπροστα.Το βημα που μου κοστισε.Η Ρεμπεκα με μια γρηγορη κινηση επιασε τον λαιμο μου και εβγαλε το κολιε αποτομα.Καθως με κρατουσε με κοιταξε στα ματια.
-Προσκαλεσε με μεσα.Ειπε
-Μπορεις να ερθεις μεσα.Ειπα.Μου χαμογελασε αφησε το λαιμο μου και μπηκε μεσα.
-Σε ευχαριστω γλυκια μου.Ειπε και εκλεισε την πορτα.Εγω εκανα πισω ξεροκαταπινοντας.
-Προτιμας να τρεξεις και να σε κυνηγισω η απλως να σε σκοτωσω?Ρωτησε.Την κοιταξα προκαλοντας της πονοκεφαλο και εκεινη επιασε τους κροταφους της φωναζοντας.Και μετα την αφησα και πηγα προς την κουζινα τρεχοντας.Ηθελα να χρησιμοποιησω την πισω πορτα αλλα η Ρεμπεκα βρεθηκε σε δευτερολεπτα μπροστα μου.
-Πηγαινες καπου γλυκια μου?Ρωτησε και με εσπρωξε πισω.Εγω επεσα και χτυπησα το κεφαλι μου.Ακουγα τα τακουνια της καθως με πλησιαζε.Εσκυψε κατω και αφου με επιασε από τον λαιμο με σηκωσε.
-Αυτό τελιωνει τωρα.Ειπε
-Όχι.Ειπα κοιτωντας το μανικι της μπλουζας της το οποιο τυλιχτηκε στις φλογες.Η Ρεμπεκα με αφησε κατω και εγω αρχισα ξανα να τρεχω.Πηγα προς την πορτα και την ανοιξα.Ο Κλαυς στεκοταν απ εξω.
-Γεια σου μικρουλα.Μου ειπε εχοντας ένα χαμογελο που θα μπορουσε ανετα να χαρακτηριστει διαβολικο.Γυρισα για να τρεξω πανω αλλα η Ρεμπεκα μου εκοβε τον δρομο.
-Καλεσε τον μεσα.Μου ειπε
-Ελα μεσα.Ειπα στον Κλαυς.Εκεινος μπηκε αργα μεσα και εκλεισε την πορτα.Κοιταζα μια τον έναν και μια τον αλλον.Τωρα ημουν σιγουρη ότι θα πεθαινα.
-Ποιος προτιμας να σε σκοτωσει?Με ρωτησε η Ρεμπεκα
-Λυπαμαι αδερφουλα αλλα εδώ δεν τιθεται θεμα επιλογης.Φυσικα και θα την σκοτωσω εγω.Οπως ακριβως εκανα και με την μητερα της.Μου ειπε ο Κλαυς και μου χαμογελασε.Μετα με επιασε από τον λαιμο.
-Απλα καντο.Του ειπα κλαψουριζοντας.
-Όπως επιθυμεις γλυκια μου.Μου ειπε πιανοντας το πιγουνι μου ετοιμος να μου σπασει τον λαιμο.Εκλεισα τα ματια μου.Και το επομενο πραγμα που ηξερα ηταν ότι επεσα κατω στο πατωμα.Ανσηκωθηκα καπως και ειδα τον Κολ ορθιο μπροστα μου και τον Κλαυς πεσμενο κατω μπροστα από τον Κολ.