-Αλλα πρεπει να παω.Παραπονεθηκα στον Κολ όταν μειναμε μονοι.
-Οκ.Θα παμε.Απαντησε.Ξεφυσηξα και τον κοιταξα.
-Γιατι ολο αυτό?Θελω να παω μονη μου!Επεμεινα
-Ναι και να ρισκαρω να σε βρει ο αδερφος μου και να σε σκοτωσει?Οχι.Θες να παμε η όχι?
-Κολ…
-Θα ειμαι κοντα αλλα όχι μπροστα όταν μιλατε οκ?Ρωτησε.Απο την μια μου αρεσε πολύ που ηθελε να με προστατεψει.Ηταν…γλυκο.Αλλα από την άλλη ηθελα να μιλησω μονη μου με τον Ααρων.Θα ηταν πολύ καπως να πηγαινα να του μιλησω με αυτόν που τον παρατησα.
-Απλα σταματα να αρνεισαι οκ?Με ρωτησε κρατωντας με από τους ομους.Δεν μπορουσα παρα να του χαμογελασω.
-Οκ.Θα παμε μαζι.Και θα περιμενεις στο αμαξι.Του ειπα
-Που θα συναντηθητε?
-Θα παμε να τον βρω στην καφετερια που δουλευει.Παω να ετοιμαστω.Του ειπα και ανεβηκα στο δωματιο μου.Ετσι αφου ετοιμαστηκα κατεβηκα κατω.
-Φουστα?Ρωτησε
-Ναι γιατι?
-Πολύ κοντη?Προτεινε.Εγω κοιταχτηκα.
-Μπα.Απαντησα
-Ναι.Θα πας να δεις τον πρωην σου που ακομα σε γουσταρει.Μου ειπε.Τον κοιταξα και του χαμογελασα
-Ζηλευεις?
-Εγω?Οχι.Απαντησε.Πηγα κοντα του και τον κοιταξα.
-Και από ποτε δεν σου αρεσουν οι κοντες φουστες?Τον ρωτησα.
-Ποιος ειπε ότι δεν μου αρεσουν?Ειδικα πανω σου.Ειπε και εβαλε τα χερια του χαμηλα στην μεση μου.Εγω σηκωθηκα στις μυτες τον ποδιων μου και τον φιλησα.
Ημασταν ετοιμοι να φυγουμε όταν η Κρισταλ βγηκε από το δωματιο της.
-Που πατε?Ρωτησε
-Βολτα.Απαντησα
-Θα αργησετε?Ρωτησε.Κοιταχτηκα με τον Κολ.
-Μαλλον.Απαντησα τελικα.
-Α.Και αυτος θα μεινει εδώ το βραδυ?Ρωτησε δειχνοντας τον Κολ
-Γιατι φοβασε?Την ρωτησε ειρωνικα
-Δεν ειμαι εγω αυτή που θελει ο Κλαυς.Χωρις παρεξηγηση Λο.Ειπε
-Ναι θα μεινω.Απαντησε εκεινος.
-ΟΚ.Τοτε υποθετω ότι τα λεμε και με τους δυο μετα.Ειπε και αφου την χαιρετησαμε ξεκινησαμε για τη καφετερια που θα συναντουσα τον Ααρων.