Ο Ααρων με περιμενε καθισμενος σε ένα τραπεζι.Ημουν αγχωμενη.Πολυ.Ηθελα πολύ να τα βρουμε αλλα από την δικη του οπτικη γωνια ειχα κανει παρα πολλα.Παρα πολλα για την ακριβεια.
-Γεια.Του ειπα μολις πηγα στο τραπεζι που καθοταν.Τραβηξα την καρεκλα και καθησα απεναντι του.
-Γεια.Με χαιρετησε και αυτος.
-Λοιπον…….Ειπα διστακτικα
-Λοιπον?Ρωτησε εκεινος.Τελεια περιμενε να ξεκινησω εγω.Απλα υπεροχα.
-Οκ θελω να τα βρουμε.Δεν μου αρεσει που ημαστε ετσι.Ακομα και πριν τα φτιαξουμε και πριν φυγεις ημασταν φιλοι Ααρων.Του ειπα.Εκεινος ειχε τα καταμαυρα ματια του στραμενα πανω μου.Πηρα μια βαθεια ανασα και συνεχισα.
-Ξερω ότι με το να ειμαι μαζι του σε προδιδω κατά καποιον τροπο αλλα ο Κολ δεν είναι ετσι πλεον.Βασικα δεν με νοιαζεις αν θα τον συμπαθησεις η όχι απλα θελω εμεις να ημαστε όπως παλια.Οπως όταν ημασταν πριν φυγεις και γινει ολο αυτό Ααρων.Του ειπα.Ο Ααρων με κοιταξε και ξεφυσηξε.
-Ουτε εγω θελω να ημαστε ετσι Λο.Μου ειπε.Του χαμογελασα και μην μπορωντας να συγκρατησω τον εαυτο μου σηκωθηκα από την θεση μου,καθησα διπλα του και τον αγκαλιασα.
-Οου.Αυτο θα πει θερμη υποδοχη.Μου ειπε βαζοντας τα χερια του γυρω από την μεση μου.Αποτραβηχτηκα και τον κοιταξα.
-Χαλαρωσε πλακα κανω.Μου ειπε.
-Λοιπον πες μου.Πως εισαι?Μετα από αυτό που μου ειπες στο τηλεφονο.Και γιατι θελουν να σε σκοτωσουν?Ψιθηρησε.
-Επειδη ξερω γι αυτους.Και ειμαι μαγισσα,κατι που δεν είναι καλος συνδυασμος.Του ειπα
-Και ο δικος σου δεν κανει τιποτα?Με ρωτησε
-Είναι μπερδεμενο.Ο αδερφος του δεν είναι βρυκολακας.Ειναι υβριδιο.Μισος λυκανθρωπος μισος βρικολακας.Και είναι και καποια αλλα πραγματα.Απαντησα
-Και πως μπορεσε και μπηκε μεσα στο σπιτι σου?Νομιζα ότι επρεπε να τον προσκαλεσεις πρωτα.Μου ειπε
-Με υπνωτισε.Απαντησα.
-Οου.Ηταν το μονο που ειπε.
-Ναι.Αλλα υποθετω ότι θα ειμαι ενταξει.Ο Κολ είναι συνεχεια μαζι μου.Ειπα.Ο Ααρων κοιταξε τριγυρω κανοντας με να γελασω.
-Όχι εδώ βλακα!Του ειπα.Γελασε και εκεινος.
-Το ξερω.Εσυ εισαι η ξανθια θυμασε?Με ρωτησε