ის იყო უნდა გადავმხდარიყავი რომ ხმა მომესმა..
- არ ქნათ!
უკან შეშინებულმა მივიხედე და გოგონა და ბიჭი დავინახე... აქაც სიყვარული მტანჯველი სიყვარული
- შენ ვინ გეკითხება...
- იცით არავინ მართალი ხართ თუმცა გთხოვთ დამშვიდდით და ეს არ ქნათ.. არ ვიცი რა ხდება თქვენს თავს თუმცა თქვენი ცრემლების და მითუმეტეს თქვენი სიცოცხლის ფასი არავინაა და ვერც იქნება... ვიცი ეხლა ძალიან გატკინეს გული და ფიქრობთ თუ მოკვდებით ყველაფერი დასრულდება და იმას გულს ატკენთ მაგრამ არა! მას დაავიწუდებით ცოტახანს დაიტანჯება ... დაფიქრდით მან იცოდა რომ გული გეტკინებოდათ თუმცა გააკეთა ის რამაც ასე გატკინათ ..ცოტახანს გული ეტკინება თუმცა მერე გავა დრო და სხვას მოძებნის თქვენ კი?! აჰჰ.. თქვენ უბრალოდ მკვდარი სხეული დარჩებით... ეს ცხოვრება მტკივნეულია თუმცა ლამაზი..
- მან .. მან მე მიღალატა .. მიღალატა ქორწილის წინ დღეს.. ვთქვი და სლუკუნი დავიწყე... დავიანახე თუნროგორ ახედა გოგონამ ქერა ახალგზარდა ბიჭს მერე მე შემომხედა და ცრემლი ჩამოუგორდა...
- არცერთი კაცი და არამხოლოდ კაცია თქვენი ცრემლის ღირსი... ის ცუდია... ის თქვენი ღირსი არაა და ასსე ამიტომაც მოგექცათ... ის თქვენს დონემდე ვერასდროს მოვა დამიჯერეთ... გული გეტკინებათ მაგრამ დაივიწყებთ და სხვას ნახავთ
- ვერ ვნახავ... მის გარეშე სიცოცხლე ვერ წარმომიდგენია ვთქვი და ის იყო უნდა გადავმხდარიყავი
- იცით ქალბატონო მეც კაცი ვარ- ჩაერთო ახალგაზრდა ბიჭუნა- და ვიცი რომ ყველანი ერათნაირები არ ვართ... მე ასი პროცენტით ვარ დარმუნებული რომ გამოჩნდება ისეთი ადამიანი ვისაც გულწრფელად ეყვარებით და არასდროს მიგატოვებთ
- ასე რატომ გადარდებთ? არც კი მიცნობთ
- აი! არც კი გიცნობთ თუმცა გვადარდებ ის კი? ვინც გიცნობდა ის სადაა?? ის თქვენი ღირსი არ არის! მას გული არ აქვს და ვერასდროს წავა წინ თუბასე გააგძლეა თუმცა აეიან ადამიანები ვისაც სჭირსებით თქვენი მსობლები, მეგობრები ოჯახიი... თქვენი მომავალი... აი უცნობებს ასე გვატკნეთ თუ ამას გააკეატებთდ ა სხვა ვისაც უყვარხართ ნამდვიალდ იმას რა დაემართება ?
- მას არასდროს უღალატო მასზე უკეთეს ვერ იპოვნი ... ვუთდარი გვედსით მდგარ ბიწუნას - და არ შენ დაშორდე მას რადგან გიყურებთბდა უბრალოდნვდები რომ უმაგრესი ადამიანებინხაეატ...
- მადლობა.. მოდი ეზლა მე ნელა მოგკიდებთ ხელს თქვენ კი კოხვალთ აქ და ხელს გამომიწვდით..
თქვა და ნელა.დაიწყო ჩემსკენ სიარული და იმ ბიჭუნასაც ხწლი ჩასჭიდა.. ტბას ერთხელ გავხედე ნატირალებმა და მერე იმ ორ ადამიანს რომლებიც მაგაკითები იყვნენ იმისა რომ არსებობენ კარგი ადამინაები და არსებობს სიყავრული ... ეს ბიწი მაგაკიყია იკისა რომ ყველა კაციბერთნაური არა...
ერთხელ სევხედე ტბას გავიარიმე და საპირისპიროდ მოვტრიალდი ნელ ნელა.კი იმ გოგონასკენ დავიძარი და მან ხელი ვამჭიდა ბიჭუნამ ჩემს ნივტებს დაავლო ხელი და პარკის გასასვლელისკენ წავედით...
- აქ დაბრძანდით ! მითხრა და სკამზე მიმითითა მითხარარით სად ცხოვრობთ...
- მე.. არ მივდივარ სახლში... როგორნუნდა წავიდე და ვტქვა რაც გამიკეთა ის?! უბრალოდ დამტოვეთ და საკუტარ თავს მივხედავ
- ასე აქ ვერ დაგტოვებთ
- აეროპორტში შეგიძლიათ წამიყვანოთ?
- აეროპრტში?
- ამ წუთას თანხა არ მაქვს რომ წავიდე თუმცა ბარათიდან გამოვიტან.. საქორწინო საჩუქრის ფულს .. ჩავილაპარაკდ... გთხოვთ! შვევედრე
- კარგით როგორც გინდათ... მიპასუხა დაბნეულმა გოგონამაც და ხელი მომკიდა რომ წავეყვანე.. მათ მანქანაში უკანა სავარძელზე მოვთავსდი და ფანჯრისნმინას თავით კ8ვეყრდენი... აეროპორტში მისვლას დიდი დრო დასჭირდა რ9გორც კი კივედი მაშინვე ბარათიდან ფულიბგამოვიტანე და ბილეთის რიგში ჩავდექი.. 10 წუთი ვიდექი და ბოლოს ჩემიბჯერიც დადგა...
- მოგესალმებით.. მითხრა ახალგარდა ბიჭმა და გამიღიმა.
- გამარჯობა.
- თქვენი ბილეთი და პასპორტი თუ შეიძლება.
- იცით მე არ მაქვს იმედი მქონდა რომ შევძმებდი ყიდვას დღესვე...
- დიდი ბოდიში მაგრამ ვერ დაჰგეხმარებით
- რომ გითხრათ თუ დღესვე ვერ წავალ თავს მოვიკლავ თქო?
- მაგრამ
- ორმაგს გადავიხდი
- მაპატიეთ მაგრამ ვერ დაგეხმარებით თყმცა სეგიძლიათ მაგ ორმაგის ფულით ვინმეს ბილეთი გაუცვალოთ... მითხრა ახალგზარდა ბიწმა
- მადლობთ ვუპასუხე სახემონგრეულმა და გამოვედი...
ნორმალურ ადამიანს არ ენდომება ბილეთის გაცვლა
- ქალბატონო! მესმის ხმა
- დიახ! ვუპასუხე და შევტრიალდი. ახალგაზრდა ბიჭი აღმოჩნდა შავი ფერის თმით ყურზე საყურეებით და ყურსასმენებით... არ გამოიყურებოდა შესანისნავად მითუმეტეს თავის ჯევასთამ ერთად.. ბიჭი წამოვიდა ჩემკენ და წითელი ზოლიდან გაკოძვრა რომელიც ჰყოფს ფრენებს ნაწილებად.
- იქნებ მომეჩვენა მაგრამ მგონი თქვით რომ ორმაგს გადაიხდიდით თუ ვინმე ბილეთს გაგიცვლიდათ არა?
- დიახ! სამმაგსაც.. ვუთხარი თუ არა თვალები გაუნათდა...
- ეს ჩემი ბილეთია თუ გადამიხდით გპირდებით რომ აუცილებლად დღესვე გაფრინდებით...
- მართლა? მაგრამ თქვენ?
- მე ? - მკ8თხა ცოტა არ იყოს და დამცინავად - მე მერეც წავალ და თან მოგებაში ვრჩები თქვენ ნუ იდარდებთ...
- აჰჰ... დიდი მადლობა მაშინ. ვუთხარი და 500 დოლარი გავუწოდე...
- ტაქსითაც რომ წახვიდე და სადმე დარჩე - ვუთხარი და 100 დოლარი დავუმატე... მან ისეთი რამ გამიკეთა რომ არ დავტოვებდი ასეე.
- დიდი მადლობა მითხრა დ აბილეთი გადმ9მცა ღიმილიანი სახით წავიდა...
მე რიგში ჩავდექი მხოლოდ 10 წუტი ველ9დე
- მოგეს.. ისევ გამარჯობა - მითხრა მხიარულად იგივე ბიწმა
- ისევ გაგიმარჯოს.. ვუთხარი და ბილეთი გავუწოდე...
- მადლობთ.. თქვენი პასპორტიც - მეც მივაწოდე..
ბიელთი გახია და პასპორტში ჩამიდო...
- არ დაგავიწყდეთ თქვენი რეისი დილის 7 ზეა.. წარმატებები...
- მადლობა
- და ხო... წასვლამდე ბარგი აქ დაალაგეთ
- ბარგი?! აჰჰ ... ბარგი არ მაქვს. ვუთხარი და სევდიანად გავურიმე და თითქოს მასაც რაღაცნაირად დაწყდა გული მაგრამ ვინ იცის...
გავბრუნდიდ ა ვხედავ ის ორი წყვილი ის იქ ყოფილიყვნენ
- თქვენ ისევ აქ ხართ? ცუდად არ გაკ8გოთ მაგრამ ზედმეტებს აკეთებთ და არაა საჭირო ისედაც შეგაწუხეთ...
- არ ვწუხდებით ტან მარტო ხომ არ იქნები
- არაუშავს ხომ უნდა მივეჩბიო... ვთქვი და იმ ამბის გახსენებაზე ისევ ტირილი კომინდა თვალები ამიცრემლიანდა მაგრამ თავი ეევიკავე...
- დამშვიდდით...
- უღრმესი მადლობა! ამას ყველა არ გააკეთებხა
- ყველა ნორმალური ამას იზამდა.. მიპასუხა და მომეხვია
- წამოდი დავსხდეთ
- სერიოზულად? თქვენ ანგელოზები ხართ ჩეკი ანგელოზები...
ვუყურებ ამ ორს და უბრალოდ პირი მრჩება ღია.. ნუთუ არსებობენ? ნეტავი მე რას ვიზამდი? არ მგონია გულგრილად ჩამევლო მაგრამ მე .. მე ხომ მე ვარ მაგრამ ვფიქრობ ამას აარ გავაკეთებდი...
ისინი საუბრობდნენ მე სკამზე ვიჯექი და ფეხები მქონდა მოკეცილი. გოგონას მთელი ამ დროის განმალობაში ჩემი ხელი ეჭირა..
ღმერთო როგორი კარგები არიან .. რა იქნებოდა რომ მეც გამმართლებოდა...
ლონდონი- პარიზის რეისი პირველი სართული მესამე დერეფანი...
- ეს ჩეკი რეისია ვთქვი მას შმედეგ რაც ბილეთს დავხედე.. - გავაგნებ- ვუტხარი მათ მას შემდეგ რაც აპირბდნენ ისევ გამომყოლ9დნენ... - უღრმესი უღმესი მადლობა ... ვუთხარი და მათ ორივეს კოვეხვიე...
- წარმატებებს გისურვებთ!
- თქვენც ასევე.. ვუთხარი და გავუღიმე..
მერე კი ჩანთას ხელი დავავლე და წავედი...
-არც ტლეეფონი მაქვს და არც რაიმე სხვა...
თვითმფრინავში ასვლამდე რიგში ჩავდექით მერე კი ჩემი ბილეთები და პასპორტი ვაჩვენე თვითმფრინავში შესვლამდე შემდეგ კი დავტოვწ... დავროვე ჩწკი მსობლიური მხარე დავტოვე ლონდონი...
ფანჯარას მომიწია და გამიხარდა. თვითმფრინავში პატარა ტელევიზორები იყო და დიდი კომფორტიც.
ფანჯარაში დავიწყე ყურება.. არც კი მ8ძინია... თავი მივადე უკან და მივეყრდენი მალევე კი ჩამეძინა... ვუღაცის მხარზე შეხებას ვგრძნობ რომელიც მესაუბრება სხვა ენაზე... მერწ კი როცა ხვდება რომ არ ვიცი ინგლისურად მაცნობებს რომ უკვე უნდა ჩავიდეთ მეც მადლობას ვუხდი და თვითმფრინავიდა ჩკოვდივარ... ისევ ეს რიგები ჯანდაბა ! უკვე საშინლად დავიღალე... ისევ და ისევ ვანახებ პასპორტს მერე კი ვტოვებ იქაურობას ჩემს ბარგს რაც შეეხება არ მაქვს ამიტომაც არავის და არაფერს დავლოდებივარ...
ტაქს რომელიმე სასტუნროში მიყვანა ვთხოვე და მანაც გააკეთა რათქმა7ნდა ის რაც ვთხპვე მე კი ნომერში ასვლისთანავე საწოლზე დავწექი და ძილი გადავწვიტე...***
შესწორების გარეშე დავდე ბოდიშით მერე ჩავასწორებ 😭დრო ვერ განვსაზღვრე ჩემთან ეხლა 19:35 ია და ამიტომაც:(( ახალი თავი დაწყებუკი მაქვს შევეცდები დაგიდოთ
YOU ARE READING
ყველაფერი კარგად იქნება...
Actionისტორია ეხება გოგონას რომელსაც გული საშინლად გაუტეხეს ქორწილის წინ დღეს ... მოახერხებს და დაიწყებს ის ახალ ცხოვრებას?