12.

354 17 6
                                    

სახლის დატოვებას ვაპირებდი რომ ჰარის ხმა მომესმა.
- სად მიდიხარ?
- საღამოსთვის კაბა მინდა ავარჩიო და მალე დავბრუნდები.
მის პასუხს აღარ დაველოხრ ტაქსიში ჩავჯექიდ ა მერე მაღაზიების წინ გავაჩერებინე. იქვე კი  ჩემი ახალი მეგობარი ლოლა ვნახე რომელიც სასტუმროში გავიცანი ძალიან ადრე დღეს კი ისე ვ დავურეკე და შევთანხდით შეხვედრაზე. ერთი საათის შემდეგ კაბაც ავარჩიე და მერე უბრალოდ დავიშალეთ. მას ორშაბათს ვნახავ ეხლა უბრალოდ მინდა აჰრისთან დროის გატარება. კაბა ოთაცში ამაქვს მისვლისთანავე სადაც ჰარია და რაღაცას უყურებს.
კანას შკაფში ვდებ და ვხურავ
- აიი ოლ არ მანახებ?
-ნოუ ნოუ.. საღამოს ნახავ რა. ვეუბნები და მისკენ მივდივარ. - დაიცადე ახალი საწოლი სად იშოვე?
- კარგი რა ადვილია მაგას რაუნდა საწოლია ბოლოს და ბოლოს. მარა სხვანაირი მინდოდა ეს ვერ გაგვიძლებს მერე.
- უფფ ეხლა თუ გვიზლებს მერე
- ეხლა ვწევაღტ და მეფს
- ფუ ჰარი რა დებილი ხარ
- რაიყო რა არა?
- შეიძლება.. ჩავიჩურჩულე
- რა? რაო რა9?
- აუ მოკეტე რა არაფერი მითქვამს. ვუტხარი გაბუტულმა
- ხომართლა საღამოს 9 ზე მივდიბართ.
- კარგი.
საღამოს რვაზე მომზადება დავიწყე მაგრამ სხვა ოთახში რომ რატომრაც მინდოდა გამოწყობამდე ჰარის არ დავენახე უბრალოდ რეაქციის გამო. მეორე ოთაცში ჩავკეტე კაბა ჰამოვიტანე. ჰარი იქეთ ემზადებოდა მე აბაზანაში შევედი და ბანაობა დავიწყე. გამოსვლისთანავე სარკის წინ დავჯექი პირსახოც შემოხვეული და თმების შეშრობა დავიწყე. კარგად გაშრობის შემდეგ უთო ავირე და თმების დასწორება გადავწვიტე და მერე მეკიაჟი. ძალიან ღიად და ცოტა ტობალური, ტუში ჰაილაითერი და ტუჩებზე ბუნებრივად. არ მიყბარს დიდი მაკიაჟი. ბოლოს კი ფავორიტი მომენტი კაბის მორგება. მალევე კაბაც მოვირგე. ჰარის დაძახებამდე უბრალ9დ არ გავედი.
- ოლ... დამიზახა 9ს რომ 5 ეკლოდ ა დაკიკაკუნა.
- ჩამოვალ. დავუძახე ისნკი ქვემოთ წავიდა. მე სუნამო შევისხი და კიბეებზე ჩასვლა დავიწყე.
მის სახეს რომ დავაკვირდი გაოცებული მიყურებდა.

ყველაფერი კარგად იქნება...Where stories live. Discover now