11.

320 19 9
                                    

უკვე ერთი თვეა რაც ჰარისთან ვცხოვრობ. გასაკვირიცაა და მოსაწყენიც რომ არ მოგვდის ჩხუბი თუმცა ალბათ ჰარის სამსახურის გაკო ეს შეუძლებელიცაა თუმცა მე იმაზე უფრო მეტად შემიყვარდა ვიდრე აქამდე და ამაში უკვე დარწმუნებუკიც ვარ. მეტიც მაქსისადმი  გრძნობები საერთოდ გამიქრა და იმაზე უფრო მეტად მიყვარს ვიდრე მაქსი მიუხედავად იმისა რომ მაქსთან წლები ვიყავი ჰარი კი 2 თვეა რაც გავიცანი და თვეზე მეტია რაც ერთად ვარყ.
ჩემი საუკეთესო მეგობარი ყოველთვის მეკითხებოდა და უკვირდა ის რომ მაქსთან არანაირი სხვანაირი ურთიერთობა მქონია. ალბატ ქორწილიც უბრალოდ ამდენი ერთად ყოფნის შემდეგ გაჩნდა. ეხლა ვხვდები რომ მე ის საკმარისად არ მიყვარდა და მასთან ვერ ვიცხოვრებდი. მასთან არ ვწოლილვარ! ნდობისბრალია? ან კიდევ ანგელოზი ვარ და მაგიტომ? არა, ეს უბრალოდ ... არვუცი უბრალოდ არ გამჩენია ამის სურვილი და შეიძლება გულიც კი მიგრძნობდა და საკმარისი ნდობაც არ გამაჩნდა? ამაზე ვერ ჩამოვყალიბდი. ჰარისთან იმაზე უფრო მეტი მაქვს ვიდრე მქონდა მაქსთან. ეს ძალიან სასიამოვნო გრძნობაა და ვფიქრობ რომ უკვე ყველაზე და ყველაფერზე მეტად მიყვარს იმაზე მეტადაც კი ვიდრე შესაძლებელია.
თავისი ეგრესწოდებული" ხუშტურებიტ" მაქსი ყოველთვიდ მავიწროვებდა და მარცხვენხდა რასაც ჰარიზე ვერ ვიტყოდი თუმცა ხანდახან მისი კომენტარებიც იმაზე უფრო ნერვების მომშლელია ვიდრე სხვები. ჩემს ჩაცმულობაზე და ასე შემდეგ თუმცა მაქსს ნამდვილად ჰქონდა პრობლემები თავის შეკავებასთან დაკავშირებით. ჰარი, ჰარი კი ისეთი არაა როგორიც მაქსი თუმცაღა არც იმას ვიყვუ რომ ანგელოზია და არაფერს ამბობს. ნერვებს მიშლსი განსაკუთრებით მაშინ როცა ღამე მოვა და უბრალოდ დასაშინებლად მივდივარ. თხუთმეტ წუთიანი კამათის შემდეგ ვიცინით და მერე უბრალოდ ჩახუტებულებს გვძინავს. ამას ჰარისთან არასდროს ვიტყვი მაგრამ რაც ჩემს თავში და გულში ხდება უბრალოდ გასაოცარია. დამავიწყდა  ყველა და ყველაფერი. ამად მას არ ვეტყვი თუმცა მან რომ შემომთავაზოს უფრო სწორად მომენტი რომ იყოს მასთან თავს არ შევიკავებდი რადგან ზედმეტად ვენდობი იმაზე უფრო ძლიერ ვიდრე საკუთარ დედასაც კი.
სიყვარულმა შეიძლება ითქვას ცხოვრება ამიტრიალა აჟიტირებული და ბედნიერი ვარ ძალიან, ძალიან ძალიან ბედნიერი.
***
დღეს პარასკევია რაც იმას ნისნავს რომ ჰარი მოვა საღამოს და შაბათ კვირას ერთად გავატარებთ. ჩემი ფავორიტი დღეებია.
აი უკვე რვა საათია. ზოგადად შვიდზე ამთავრებს თუმცა შორია სამსახური ამიყომაც მოსვლამდე 1 საათი დასჭირდა თან ამ დროს პარიზში ხ9ლ გზები კატასტროფულად გადაჭედილია. სხვა დღეებში აგვიანებს უფრო რადგანაც უბრალოდ მუზსოაბს თუმცა პარასკევიდან დილის ორშაბათამდე ამბობს რომ ეს დღეებია მარტო ჩვენია და არასდროს აგვიანებს. ასეც არის. 8 ს აკლდა წუთები რომ კარზე ზარი გასიმა. კარი რომ გავაღე მომღიმარი ჰარი შემრჩა. სიცივისგან ცხვირი აწითლებოდა ხელში წითელი ვარდი ეჭირა და დადიოდა სიცივისგან კარის წინ. კარი გავაღე და მაშინვე გამიღიმა მერე მაკოცა და სახლში შემოვიდა.
მონტო გამოვართვი და დავკიდე. მომიტრიალდა და ვარდი მომცა.
- მადლობა. ვუთხარი და გავუღიმე. ღმერთო როგორი დაშტერებული ვარ. მთელი დღე ადამიანი არ შეიძლება იღიმოდეს. ოთაცისკენ წავედი და მდივანზე დავჯექი. მოვიდა და ხელი დამავლო მერე დამავიწნდა და ჩემს ზემოდან მოექცა. ტუჩებზე ნაზად მაკოცა და თაბი კისერში ჩამიდო. ხელი მომხვია და ნაზად სუნთქვა დაიწყო.
- ჰარი?!
- ჰმმ...
- რა გჭირს ვკითხე და თმებზე ფერება დავუწყე.
- როგორი თბილი ხარ.
- ეგ იმიტომ რომ გარეთ ყინავს და მე სახლსი ვიყავი
- კომპლიმენტსაც არ მათქმევინებ რა. მითხრა უკმაყოფილოდ.
-კარგი მაშინ მადლობ შენი კომპლიმენტისთვის მიუხედავად
- ფილოსოსფოსი ხარ? გაჩუმდი და მაცადე მოგისიყვარულო . მითხრა და ღუტუნი დამიწყო.
- ჰარი გაჩ... ერ...გაჩერდი... ძვკივს ამოვიხავლე. გაჩერდა და უბრალოდ მიყურებდა. - ჰარი პირველად რომ დაგინახე ვიფიქრე რომ მკაცრი, სიმპაყიური და სერიოზული იყავი თუმცა ეს ესე არ ყოფილა. და შენ? შენ რა იფიქრე?
- ნუ მე ჯერ საჯდომზე დაგაკვირდი მერე მკერდიც მომეწონამერე..
მე თავსი წამოვარტყუ
- ჰარი! დავუყვირე.
მე გითხარით რომ მიდი კომენტარებით და საუბრით ღამით ნერვებს მიშლის.
- ხო კარგი. ისსე ჰგავდინსხვანაირ გოგოს უფრო ცანცარას თუმცა ხელზე რომ გაკოცე მერე აზრი შევიცვალე და მაშინვე მომეწონე მაგრამ არ მ8ნდოდა მეთქვა.
- ფრანგი ბიჭისგან ეგ გასაკვირია
- ჰო არის. თუმცა ფრანგი არ ვარ.
- ჰო ეგ მივხვდი შენი სახელიდან გამომდინარე.
- ადვილია. ისე უჭირთ ფრანგებს გამოთქმა.
- ხო. არ გშია?
- კი და რა გვავს
- არაფერუ. ვუთხაფი და წარბები ამიწია
- მაშინ ერთად გავაკეთოთ
- არავითარ შემთვევაში იმ დღის შემდეგ ერთი კვირა ვერ დავასრულს დალაგება სულელო.
- მოდი პიცა გავაკეთოთ.
- საერთოდნფქვილზე ნუ საუბრობ სენ რა.
ალბათ ორი კვირის წინ იყო რომ პიცა უნდა გაგვეკეთებინა და საჭმელებით კერძოდ ფქვილით ჩხუბი დავიწყეთ. ერთი კვირა ფქვილი ვერ მოვლიე მაგას სჯობდა ახალი სახლსი გადასვლა.
-მაშინ გამოვიძახოთ.
- კარგი და სასმელები ვიყიდოთ მანამდე რაა.. კოკაკოლა ან რაიმდ
-  ჩაიცვი
- კარგი. ვუთხარი და წამოვხტი.
- მეც გამოვიცვლი თორემ ამ სულელურ სამუშაო კუტიუმში მოვიწყინე.
- კარგიმ წავუდეთ მაშინ. ვთწბი და კიბეები ავირბინე და კარადაში ქექვა დავისყე და ზუსტად 3 წამში უკვე ვიცოდი რაცუნდა ჩამეცვა და მალევე გამოვიღე კარადიდან
- ჰარი გადი. ვუთხარი ჰარის რომელიც რაღაცას ეძებდა რომ ჩაეცვა. მალევე კი სპორტული შავი შარვალი, თეთრი კედები და შავი მაისური დააგდო საწოლზე.
- არა.
- კი.
- მეც უნდა გამობიცვალო. თქვა და მაისური გაიხადა. ლოყებზე სიწითლე ვიგრძენი.
- ჰაჰ პომიდორს გავხარ.
- ხო არა? კარგი. ვთხვი და მეც ჩემი მაისური გადავიძრე და ბიუჰალტერით დავრჩი მერე კი მას შარვალიც მივაყოლა. მერე კი მალევე ჩავიცვი.

ყველაფერი კარგად იქნება...Where stories live. Discover now