17.

549 25 29
                                    

გასაღები და იარაღი ავიღე,იარაღს ტყვიები ამოვაცალე და იქვე მივაგდე ტყვიები კი იატაკზე მიმოვფანტე მეორე იარაღი კი ისევ ხელში მეჭირა. გასაღებით ვცდილობდი ჰარის ხელები გამეხსნა თუმცა მიჭირდა რადგან მეორე ხელით იარაღი მეჭირა მაქსისკენ მიმართული და თან თვალის მოშორებასაც ვერ ვბედავდი.
- ტელეფონი მომეცი. შევუღრინე.
ძვლივს, მოვახერხე და ის ბორკილებისგან გავანთავისუფლე ჰარი და  მაშინვე ფეხზე წამოხტა.
- მაქსის ტელეფონიდან მაშინვე  პოლიციას გამოვუძახეთ.
- აქ მოდი. ვუყვირე და იმ ბორკილებით რომლითაც ჰარი ჰყავდა რამდენიმე წუთის წინ დაბმული ის მივაბი. - ჯიბეები შეუმოწმე გთხოვ. ვუთხარი და იარაღი აკანკალებულმა დავდე. ხელებზე დავიხედე და საკუთარი თავის შემეშინდა. არ მისვრია მაგრამ რომ მესროლა რას ვიზამდი?! ჩემს პატარას როგორი დედა ეყოლებოდა? მკვლელი! ჰარი თვალს არ აცილებდა მაქს მე კი ისევ გაშტრებული ხელებს ვაკვირსებოდი.
" შევძლებდი ამის გაკეთებას?! " ვეკითხებოდი ჩემს თავს. როცა ჰარი დავინახე ამ მდგომარეობაში მაშინვე ჩემი ტვინი ამომაცალესო და ყველაფერი გაუაზრებლად გავაკეთე. არ მიფიქრია, არ მიფიქრია ერთი წამითაც კი რომ მაქს ვესვროდი. არ შემეცოდებოდა მაგრამ მისნაირის გამო მკვლელი ვერ გავხვდებოდი.
***
ჰარი იხრება და ჩემს ხელებს მის ხელებში იქხევს და მკოცნის. გაყინული თითები მაშინვე მითნება. შიშის დროს სულ მემართება ესე, ხელები მეყინება და ვფითრდები მეც და ჩემი ხელებიც,  რომ შემოგეხედათ მარტო ხელები დაგენახათ მკვდარი გეგონებოდით. სირენის ხმა გაისმა და კარის შემოგრევის. ფეხზე წამოვხტი და პოლიცილები შემოცვივდნენ.
პოლიციამ დაგვაკავა მხოლოდ და მხოლოდ ჩვენების მისაცემად. პირველები ჩვენ გავედით. უკან კი მაქსი გამოჰყავდათ.
***
- ყველაფერი დამთავრდება თუ შენ მოკვდები! გაისმა მაქსის ყვირილის ხმა, პოლიციელებს იშორებს და იარაღს იღებს.
ჰარი... !
ერთი, ორი, სამი... გამაყრუებელი ხმა, ყვირილი, დიდი ტკივილი... ვიკეცები... ვვარდები ... სუნთქვა მიჭკრს... ჰარის ხელები უცებ მიჭერენ და დაცემისგან მიცავენ...
- ოლოვია! მეუბნება ჩუმი, გაყინული ხმით ჰარი.
- ჰაზ... ვამბობ და ვხვდები რომ პირიდან სისხლდენა დამეწყო.
- ეს.. ეს რაგომ გააკეთე.. ამბობს თუმცა ხელები მიმაქვს მის სახესთან...
- მიყვარხარ და იმიტომ, იცი, თავიდან როდესაც დაგინახე სხვანაირად ვფიქრობდი თუმცა ამ დღეებში ისე შემაყვარე თავი, ისე როგორც არავინ. ჩვენი თვიანი ურთიერთობა არც კი მიიტანება ჩემს 5 წლიან ურთიერთობასთან... მე შენ ყველაზე ბედნიერი გამხადე... მომანიჭე ის ბედნიერება რაც არასდრლს მქონია... - ხელს მის ხელს ვუჭერ.
- ისე ნუ საუბრობ თუთქოს კვდები! გიშველი, დაგემხარებიან... ნუ ლაპარაკობ- ცრემლი მოსდის, იხრება და ცხვირზე კოცნას მიტოვებს...
- ჩუუ... - ვეუბნები მშვიდად და გაღიმებას ვცდილობ... - ვიცით ეს რასაც ნიშმავს, ორივემ კარგად ვიცით. - ვაუბნები, გულწრფელად ვუღიმი- მტკივა ჰარი, ვეუბნები ამჯერად გაყინული ხმით. სხეული მეყინება, ლაპარაკი მიჭირს, თვალები მეხუჭება...
- ამას ნუ მეუბნები გთხოვ! ამას ნუ ამბობ!
იმედიანი თვალებით მიყურებს და თითქოს მევედრებაო, თითქოს შემიძლია რაიმე შევცვალო...
მიხუტებს... სითბობ დამიარა მაგრამ მხოლოდ გული გამითბო, ცრემლი წამომივიდა
- შენ იპოვნე ვინმე სხვა და გაგარძე ცხოვრება, მე სულ მეყვარები.. შენ მე მაჩუქე ის ბედნიერება და მიმახვედრე თუ რა არის სიყვარულო, რა არის ბედნიერება, ისიც კი შეძელო და  სულ რამდენიმე დღით მაგრძნობინე რას ნისნავს დედ...
სიტყვებს ვერ ვამთავრებ და მის მკლავებში თვალები მეხუჭება...
Author's P.O.V
როგორ უნდოდა უნდოდა ეთქვა  ორსულობის შესახებ, როგორ უნდა ამით მაინც გაებედნიერებინა ჰარი და სცოდნოდა თუმცა განა ჰარისთვის შეიცვლებოდა რაიმე, ორი ადამიანის დაკარკვით უფრო გაბედნიერდებოდა!? არა. თუმცა ამ მდგომარეიბაში ოლივია ასე ფიქრობდა. ჰარის მკლავებიდან ექიმები ცდილობენ მოაცილონ და სასწრაფოში სვამენ. მასში დიდი ხანია წაიყვანეს პოლიციელებმა.
ჰარი?! ის რას გრძნობს?! სიცარიელეს, გულისტკენას, საყვარელი ადამიანისგან გამოწვეულ უდიდეს ტკივილს, თითქოს და ცოცხალი მოკლესო... მხარში დახმარება ავლებს ხელს და ისიც გადაჰყავთ საავადმყოფოში. ზის, ჩვეულებრივად ზის და სასწრაფოს მანქანაში, ოლივიას, უკვე მკვდარ სხეულს აშტერდება, ცრემლები თავისთავად სცვივა თუმცა არც ტირის, ამ ყველაფერს ხმის ამოუღებლად აკეთებს
იხრება და მის ხელს თავის ხელში კიდევ ერთხელ იმწყვდევს, დგება და მკვდარ სხეულს ტუჩებზე ეხება.  დაწოლილ გოგონას ხელებში იქცევს და მუხლებში ისვამს. ექთანი იწევს თუმცა მოხუცი კაცი მას აჩერებს და სევდიანი თვალებით გაჰყურებს ჰარის. თვალიდან შეუმჩნეველი ცრემლი უვარდება თუმცა მალევე იშორებს.
ჰარის მთელი გზა არ მოუშორებია ოლივია თავისი სხეულიდან.
საავადმყოფოში მისულებს საკაცეზე აწვენენ ჰარი უკან მისდევს. იქვე მისი მეგობრები უკვე მზად არიან, მაიკი ზეინი ლუი ნაილი  და ლუისი. საიდან გაიგეს?! ყველა ამაზე საუბრობს. მაიკი გასამხნევებლად ჰარის მხარზე  ხელს ჰკრავს. ჰარის ამოწმებენ და როცა რწმუნდებიან რომ არაფრის სჭირს უშვებენ.
- ჰარი ძმაო წამოდი, წამოდი სახლსი. ეუბნება ზეინი.
- არა ოლივიას ველოდები.
- მაგრამ ის...
- მე მას ველოდები...
ექიმი გამოდის და მათთან მიდის.
სხეულს გამოკვლევები ჩაუტარდა ტყვია ამოვაცალეთ და მორგში გადაგვყავს, ვიზიარებ. ბავშვიც ამოვკვეთეთ უკვე და ...
- რა? ჰკითხულობს ჰარი...
დანაჩენებუ  გაკვირვებულებკ  შეჰყურებენ ექიმს.
- სისხლდენა... ახალი ორსულია თქვენი მეუღლე და ვერ გაუძლო ისეთ ადგილას მოხვდა ტყვია და რომც არ მომხვდარიყო პატარა სხეუილი იყო და ვერაფერს ვუშველიდით. ბავშვი ამოვკვეთეთ  და ტყვიაც მისი სხეულის წასაღებად ხვალ შეგიძლიათ მობრძანდეთ როდესაც დანარჩენი პროცედურები დაუსრულდება. ამბობს ექიმი და სცილდება.
- ჩემი შვილი! ამბობს გატეხილი ჩამწყდარი ხმით და საკუთარი თავი ეზიზღება  ეს ოლივიამ ხომ მის  გამო გააკეთა და მის გამო გასწირა ბავშვიც და  საკუთარი თავიც. ღორსია რომ იცოცხლოს ჰარიმ?!  ჰარი ამას საკუთარ თავს  ვერასდროს აპატიებს. ამჯერად კი მოურიდებლად, მოურიდებლად იწყებს ტირილს. დანარჩენი მის სახლში წაყვანას ცდილობენ. სახლში მივა და რაღა ელოდება?! აღარავინ შეხვდება მხოლო ცარიელი ოთახები, წლები მარტო ცხოვრობდა მარტო თუმცა ახლა მისი სახლი საშინელებად მიაჩნია. ბიჭები მას არ ტოვებენ.
***
მორგში შედის და საყვარელ გოგონას ემშვიდობება უკანაკნელად კოცნის ტუჩებზე. როგორ უნდა რომ ახლა მის გვერდით ჰყავდეს... ამას მხოლოდ ჰარი იგებს, ვერავინ, ვერასდროს გეიგებს თუ რას გრძნობს ის ამ წუთას.
***
 

       ერთი კვირის შემდეგ

- ჩემი ბრალია! მაოატიე ოლ... მითხარი რომ სხვა მომეძებნება მაგრამ როგორ ვიცხოვრო შენ გარეშე, სინდისი მთელი ცხოვრენა შემაწუხებს. შეუძლებელია ვიპოვო ვინმე შენი მსგავსი შეუძლებელია...- ტირის. სასაფლაოს უახლოვდება, ვისკის ბოთლს იქვე აგდებს და მიწაში ეფლობა იარაღს იღებს
- მიყვარხარ და მოვდივარ! ამბობს...
ერთი, ორი,  სამი
უკვე გაიმს მეორედ საზარელი ხმა... ახალგზარდა ადვოკატი გოგონას საგლავზე დაემხო, გოგონას ქვა სისხლოთ გაისვარა და იქაურობას მოედო...

***
ჰარი სტაილსმა თავი მოიკლა!

გუშინ გავრცელებული ამბავის თანახმად ახალგაზრდა, ყველაზე წარმატებულმა, და პარიზის საუკეთესო ადვოკატმა თავი მოიკლა. ის დღეს დილით სასაფლაოზე მკვდარი იპოვნეს. ხელში იარაღით ხელში.
ოლივია სტიუარდის სასაფლაოზე. როგორც რამდენიმე კვირჯს წინ მოცემული ფოტოები და პრესები იუწყებიან  ოლქალბატონი ოლივია ბატონი სტაილსის სიყვარული იყო. ქალნატონი ოლივია შემთხვებას ემსხვერპლა და გარდაიცვალა. ამბობენ რომ ის ორსულადაც კი იყო და მან ბატონი სტაილსი  გადაარჩინა... 
სტაილსის მეგობრები მოითხოვენ საუკეატესო მეგობრის დასადლავებას ოლივია სტიუარდის გვერდით...
ასეა თუბისე ამ ორმა სიყვარულით აღსავსე ახალგზარდამ  ცხოვრენა საზარელი სიკვდილით დაასრულა...

____________________________________________
აბა როგორინიყო😍 ესეც დასრულდა ჩემი თავი, გეგმაში არ მქონდა ასეთი დასასრული თუმცა ასე გამოვიდა. აუცილებლად ! აუცილებლად გაკოხატეთ უკლებრივ ყველამ თქბენი აზრი... ბოდიში დიდი ხანი გალოდინეთ. 🤭❣

ყველაფერი კარგად იქნება...Where stories live. Discover now