8.

359 23 11
                                    

კარზე ზარი გაისმა. ხალათი მოვიცვი და კარისკენ წავედი. იქ კი ჰარი დავინახე ცოტა განერვიულებული იყო. კითხვის გარეშე შემოვიდა და მდივანზე დაჯდა.
- რა ხდება?! ცოტა გაბრაზებულმა ასეთი შემოჭრისთვის და გაკვირვებულმა ვკითხე.
- რახდება?! შენი მეუღლე აქაა და მისმა ადვოკატმა სასამართლოს გადმოტანა მოითხოვა სასამართლო კი ხვალაა და ჩვენ არაფერი არ გაგვიკეთებია. 
- რა?  ეს შესაძლებელია?
- ნორმალურ შემთხვევებში არა მაგრამ არვიცი რა ჯანდაბა ხდება. მდივანზე დავეცი მეც.
- არადა როგორი დაღლილი ვარ ამ ყველაფრისგან. იცი შენს წინ რომ შვიდად ვარ და ვითომ  და სულ ძილი მინდა ეგრე არასდროს ვარ. ყოველთვის ვფიქრობდი ამ ყველაფერზე და არ ვიცი უბრალოდ რა იქნება.
გულწრფელად დავიწყე ჰარისთან საუბარი.
ის კი მიყურებდა და ღრმად ამოიხვნეშა.
- ვიცი ვიცი და ეს ყველაერი შენი ბრალია არაა მაგრამ იმის შემხედვარე რომ სასამართლოს აზრიც შეცვალეს ალბათ რთული იქნება ყველაფერი. თუნდაც მიზეზი არ ჰქონდეთ
- მაგრამ ვერ ვხვდები თუ რაუნდა მიღალატა და თავს არ მანებებს. მარტო ცხოვრება უნდოდა და იცხოვროს ვერ ვხვდები თუ რა დავუშავე და ვერც ვერასდროს გავიგებ ამას. ის საშინელი ადამიანია უბრალოდნარ ვიცნობდი.
- საბუთები მზად მაქვს ყველაფერი უბრალოდ ავფორიაქდი ვინაიდან და რადგანაც ეს მოახერხეს იქნებ რაიმე სხვაც მოახერხონ.
- ჰარი შენ საუკეატესო ადვოკატი ხარ და ეს არ დაგავიწყდეს.
ცოტახანი ფიქრობდა და გაიღიმა.
- ვიცი რასაც ვიზამ. ტელეფონი აიღო და ვირაცას ურეკავდა. ცოტა ხნის შემდეგ მეირე მხრიდან ხმა მომესმა და ყურებუ დავძაბე მან კი მობილური speaker ზე ჩართო და საუბარი დაიწყო.
- ოჰ გაგახსენდი
- მაიკ როგორ ხარ? უთხრა ჰარიმ და თვაეკბუ აატრიალა მე კი ჩამეცინა.
- კარგად ვარ კარგად ! შენ?
- მე ცუდად
- რატომ რა ხდება
- რაღაც უნდა გითხრა და აუციკებლად უნდა დამეხმარო. ხომ იცი რომ ტყუილად არ შეგაწუხებდუ ამ ღამიტ.
- გისმენ
- მინდა რომ ხვალიდენდელი ჩემი სასამართლოს მოსამართლე შეცვალოტ თუმცა მეორე მხარეს აუცილებლად არ უნდა შეატყობინოატ.
- რას ხლართავ ჰარი?
- დარწმუნებული ვარ მოსყიდული ჰყავთ 5 დღეში სასამარატლო გვქონდა და ხვალ გადმოიტანეს და ეს ყველაფერი მას შემდეგ მოხდა რაც ისინი ჩამოვიდნენ.
- აჰჰ... კარგი დავურეკავ მაშინ მოსამართლეს
- არა! არავითარ შემთხვევაში. არ უნდა იცოდეს ძველმა მოსამართლემ თორე მათგააგებინებს.
- მგონია ზღაპრებს მიყვები
- ეს ჩვენ უნდა ვიცოდეთ და შენმა ფურცელმახელს რომ მოაწერ. არასდროს მითხოვია რაიმე მსგავსი და გთხოვ ამჯერად დამიჯერე არ მჭირდება ტყუილად ეს ყველაფერი კარგი?
-აჰჰ.. კარგი კარგი. მოვახერხებ
- მათ მეირე მხარეს არ უთხრათ მოსვლამდე. შენ გაკოხვალ ითხივე რომ შევიკრიბებით და იტყვი ზცვენს წინ და მორჩა წახვალ.
- კარგი გასაგებია ყველაფერი.
- კარგი დიდი მადლობა შენთან ვალში ვარ. უთხრა ჰარიმ და გაუთიშა.
ორი წუთის შემდეგ მომიბრუნდა.
- აი მორჩა ყველაფერი. დანარჩენზე კი არ ვიცი ვნახავთ რაც იქნება ეს შენი ბედი იქნება რაც მოხდება ის ყველაფერი თყმცა მე მხსნელი ჰარი დაგეხმარები. თქვა ამაყად და გაირიმა
- უჰჰ.. ბოდიში იმისთვის რასაც ახლა გავაკეთებ. ვუთხარი და ვაკოცე. ჩემი ინიციატივით მას ვაკოცე. კოცნაში ამყვა და ხელები მომხვიამერე კი მდინავზე დამაწვიდა და ჩემს ზემოდან მოექცა.
- გამოვფხიზლდი თუ არა სახე ამიხურდა სიწიატლისგან ისბკი იღიმოდა.
- ქალიშვილი ხარ ხო? მკითხადა შემოვარტყი
- ამაზე ნუ საუბრობ და დაიწვიყე ისბრაც ეხლა მოხდა. ვუთხარი მკაცრად და მოვცილდი- გაუაზრებლად და სულელურად მოვიქეცი
- ოლივია ნუ კიხდი ბოდიშს. ვიცი რომ შენც ისევე მოგწონვარ როგორც მე და არაა საჭირო ამის დამალვა. ვუთხარი და მას ხელი მოვკიდე.
- შენ საერთოდბვინმე მოგწონს მექალთანევ.
- შენ წარმოიდგინე და კი და მოიცა მექალთანეო ? .მიპასუხა
- ხო რაიყო?
- ანუ მექალთანე ვარ? მკიყხა და წარბები აწია.
- რა? არა?!
- კარგი. მიპასუხა და ფეზე წამოდგა მწრე კი კურტკას ხელი დაავლო.
- ჰარჯ სად მიდიხარ?
- ქალებში. მიპასუხა უხეშად
- ჰარჯ სერიოზულად? მეგონა აქ დარჩებოდი.
- არა! არ ვაპირებ.
- ჰარი! გთხოვ
- რატომ უნდა დავრჩე  ? მიპასუხე რატიკ? დამიყვურა და მომაჩერდამ
მე ხმა არ ამომიღია. არადა მისთვის მილიონჯერ მითქვამს რომ გარყვნილია მექალთანეა ეხლა რამ გააბრაზა
- ათასჯერ მითქვამს ეს შენთვის და ეხლა რამ გაგაბრაზა.
მან კი ჩაიცინა და წავიდა. კარი კი მწარედ გაიჯახუნა.
ჯანდაბა! ჩეკი ბრალია მისთვის არ უნდა მეკოცნა. უბრალოდ ცდუნებას ვერ გავუძელი. ის მაგარია, მაგარი ადვოკატი, ყველაფერს მიგვარებს და მეხმარება, ამავდროულად ძალიან სიმოატიურია. კი ამრთლა გარყვნილია თუმცა .. არ ვციი.
- ჯანდაბა ! დავიყვირე და და საწოლში ჩავხტი ბალიასი თავსე და ვიფარე და ვიკივლე. ერთიბსაათიდ შემდეგ ალბათ ჩამეძინებოდა კიდეც. გუშინ ღამით სიგნალი დავაყენე ხა დილით გამაღვიძა.
ემთერთმეტზე სასამაეატკოა ეხლა კი ცხრა საათია. მე ვიბანავე და ყავა დავკიე მერე კი ჩაცმა დავიწყე.

ყველაფერი კარგად იქნება...Where stories live. Discover now