"Zamykanie książki" zawsze przychodzi z trudnością i jest o wiele trudniejsze niż samo jej zaczęcie.
Jest tak wiele osób, którym chce podziękować. Za każdy oddany głos, komentarz, odszyfrowywanie teorii, poprawianie mnie, co zdarzało się często, bo pisałam po nocy, żeby mieć dla was czas. Niczego nie żałuję, bo było warto.
Osiągnęłam naprawdę duży sukces dzięki waszej pomocy i miłości.
Zaczęłam pisać tą książkę jeszcze w trakcie końcówki Blue Side. Chciałam zrobić coś ciekawego i coś, czego nie widziałam jeszcze na Wattpadzie - szeroko zakrojonych teorii, z którymi każda część książki miała być połączona.
Cała historie wymyślenie Jungkooka i Taehyunga zajęło mi sporo czasu, bo miesiąc. Moje zacięcie było jednak tak duże, że kiedy późnym wieczorem przed pójściem spać miałam wenę lub wymyśliłam jakieś cytaty, które dały potem początek rozdziałom, to po prostu zaczynałam pisać.
Mam nadzieję, że podobała się wam ta podróż, jak i mi.
I mam nadzieję, że o mnie nie zapomnicie, bo ja o Was na pewno nie.
Zawsze miałam uśmiech na twarzy, kiedy czytałam wasze komentarze, widziałam nowe głosy, kiedy ktoś wysyłał mi wiadomość prywatną i mówił, że kocha moje książki, lub zostawiał wiadomości na tablicy. Chyba trochę płakałam, kiedy okazywaliście mi duże wsparcie, gdy zawiesiłam książkę. Dzięki temu miałam siłę, żeby wrócić, bo wiedziałam, że są ludzie, którym się to podoba i czekają.
Jestem bardo wzruszona i dziękuję wam z całego serca.
Cóż, teraz czas na nową podróż z innymi książkami.
Mam nadzieję, że tam się zobaczymy.
Wasz Pokemon KookieDookie, Cichy Zabójca i Master Big Hitu
Ale przede wszystkim kochający swoje Aniołki aka Czytelników
CZYTASZ
Vaekook | Taekook ✓
FanfictionIII część Vante Główny : Taekook Pobocznie: Yoonmin ; Namjin ↠ smut ↠ fluff ↠ angst ↠ top th 04.12. 2018 - 30.12.2018