XII

40 6 5
                                    

Patrzymy na nie żyjące ciało Białej Trawy, jej rana na brzuchu była tak głęboką i wielka. Spojrzałam w oczy mojej siostry, dwa dni temu przybrała nowe imię Brzozowy Kwiat, a teraz musi patrzeć na nieruchome ciało swojej nauczycielki. Jej oczy były tak nie obecne. Spojrzałam na Księżycowy Blask w jej oczach było widać strach ale przed czym? Najdłużej przy Białej Trawie została moja siostra i Paprotkowa Gwiazda, podeszłam do mojej siostry i przytuliłam się do jej boku. Chciałam coś powiedzieć ale nie mogłam nic wydusić.

- Biała Trawa wspominała, że jestem już gotowa aby zostać medyczką, ale myślałam że przy mnie zostanie...Jak ja mam rozumieć przepowiednie klanu Gwiazd?- Siostra spojrzała na ciemne niebo ja zaraz po niej.

- Nie ważne co się wydarzy siostro ja zostanę przy tobie, będę ci pomagać-Jej zielone błyszczące oczy spojrzały na mnie.

-Wiem Jesienną Pręgo, ja też zawsze będę przy tobie.

- Idziesz ze mną coś zjeść?

- Zaraz dołączę- Brzozowy Kwiat schyliła się na uchem byłej medyczki i zaczęła coś szeptać, nie chcąc tego usłyszeć poprostu odeszłam. Ja mogliśmy do tego dopuścić? Jak to się zdarzyło? Zamyślona nie wiedziałam gdzie idę usłyszałam głosy kotów. Instynktownie spojrzałam w stronę hałasu i zobaczyłam Płomienną Łapę i Mleczne Jezioro.

- Gdyby nie ta przybłęda Biała Trawa Napewno by żyła!

- Widziałaś jej strach? Napewno to ona od drazu uciekła w stronę lasu!

- I dobrze! Nie chcę w klanie takiej przybłędy i mordercy!!- Nie mogłam wytrzymać wyskoczyłam koło kotów z wysuniętymi pazurami, futro samo mi się zjeżyło.

- Jak śmiecie tak mówić?! Nawet jej nie znacie! Przypominam ci Mleczne Jezioro że Jagodowy Liść była pieszczochem dwunożnych!- splunełam na koty.

- Płomienna Łapo coś mi się zdaje że będziesz jeszcze się długo uczył- Wysyczałam koty były tak oszołomione że nic nie powiedziały i dobrze! Jak mogą obrażać Księżycowy Blask nie znając jej?! Szłam w kierunku zwierzyny i zauważyłam moją siostrę rozmawiającą z Jagodowym Liściem poczułam zazdrość? To nie tak że moja siostra nie może się z nikim innym rozmawiać ale z nią? Od zawsze ta pchła miała coś do mnie! Spojrzałam na moją siostrę jej oczy były strasznie zdziwione po chwili przybrały obraz wściekłości i spojrzała na mnie.

- To wszystko przez ciebie!!- Siostra pobiegła do legowiska a ja stałam oszołomiona co nagadała jej Jagodowy Liść?!

Jejku nowy rozdział 8u8 tak przyjemnie mi się piszę tylko brak weny T^T
Heh Jesienna Pręga Zawsze tylko o jedzeniu xd
Mam nadzieję że rozdział się podoba i może zostawisz gwiazdkę? To wielka motywacja 8u8
Do zobaczenia kochani~

Jesteś Moją Siostrą (Wojownicy) ZAWIESZONEOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz