XIII

29 4 2
                                    

Spojrzałam w oczy Jagodowego Liścia pękały z dumy

- Jesteś zadowolona?!- Kotka posłała mi chytry uśmiech

- Ja? To ty sprowadziłaś zabójcę do klanu~- Końcówkę zdania wypowiedziała niemal śpiewająca i po prostu odeszła. Zmroziłam jej oddalającą się sylwetkę. Poszłam w stronę żlobka. Kociaki Czarnej Stopy śpią jak i ona

- Witaj Jesienna Pręgo co cię tu sprowadza?

- O! Witaj Kasztanowa Mgło chciałam odwiedzić kociaki Czarnej Stopy ja i twojego kociaka! Jak się nazywa?

- Rzeka- Kotka odkryła swojego kociaka

- Jest śliczna!

- Dziękuję

- Jesienna Pręgo mogłabyś mi przynieść nornicę?

- Oczywiście zaraz będe!-Powolnym krokiem wyszłam aby nie obudzić kociaków i wyszłam ze żłobka. Tak jak poprosiła Kasztanowa Mgła zaniosłam jej nornicę.Dlaczego nagle Brzozowy Kwiat nakrzyczała na mnie? I gdzie jest Księżycowy Blask?!
Miałam właśnie wyjść z.obozu gdy nagle usłyszałam głos Sosnowego Serca( dobrze napisałam?)

- Jesienna Pręgo!- zatrzymałam się i odwróciłam się do Sosnowego Serca ( uhh dziwnie się to piszę i czyta ;_;)

- Słucham?

- Czy widziałaś gdzieś Lipową Skórę?

- Niestety nie, a ty widziałeś Księżycowy Blask?

- Nie... A czekaj! Chyba wyszła z obozu gdy się dowiedziała o śmierci Białej Trawy...- Kot spuścił głowę, dla każdego kota była medyczką jest bardzo ważna.

- Dziekuje! A Sosnowe Serce wiesz co się stało z Brzozowym Kwiatem? (Uhh xc) przed chwilą na mnie nakrzyczała że to wszystko moja wina....- Kot spojrzał na mnie z współczuciem, podszedł i mnie przytulił

- Wszystko się ułoży Jesienna Pręgo, wiesz ona dopiero co straciła bliską jej osobę która ją uczyła i pomagała prawda? Jagbyś straciła Czarną Stopę to byś też nie mogła opanować emocji...- Spojrzałam w jego zielone oczy i przytaknełam.

- Dziękuję Sosnowe Serce ale muszę iść poszukać Księżycowego Blasku.

- Pomóc ci?- Kot spojrzał na mnie tak ciepło, aż zrobiło mi się gorąco.

- N-nie trzeba Sosnowe Serce p-poradzę sobie sama!- O go chodzi nigdy się nie jąkałam!

Przepraszam że krótki i bez akcji ale mam nadzieję że się podoba ^^

Jesteś Moją Siostrą (Wojownicy) ZAWIESZONEOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz