VI

32 6 1
                                    

Obudził mnie głos Paprotkowej Gwiazdy, wołała na zebranie. Usiadłam koło mojej siostry razem z Sosnową Łapą chyba lepiej się już czuł

- Jagodowa łapo! Uczyłaś się wystarczająco długo, by zostać wojownikiem od teraz będziesz się nazywała Jagodowy Liść. Klanie Gwiazd spójrzcie na tą kotkę i dajcie jej siłe do obrony klanu! -Każdy kot krzyczał 'Jagodowy Liść' oprócz mnie.
Byłam tak zdziwiona.
Ona wojowniczką? Nawet kociaki są rozważniejsze od niej!
- Jagodowy Liściu będziesz całą noc pilnowała klan,rano dopóki starszyzna pozowli ci się odezwać.

~~~~~~~~~~~Time Skip~~~~~~~~~~~~
Wstałam dośc wcześniej, umyłam się i poszłam po mysz czy nornicę zależy co będzię. Uśmiechnełam się na myśl że Czarna Stopa będzię miała kociaki!
Spojrzałam na wejście do obozu siedziała tam Jagodowy Liść,była znudzona, nah mało mnie to obchodzi. Zauważyłam Mroźne ucho chodził nieobecny. Po krótkim czasie koty zaczeły wychodzić z legowisk. Chciałam iśc do Czarnej Stopy ale przypomniało mi się że jest w ciąży i potrzebuję snu i odpoczynku. Zauważyłam Szarą Łapę jego turkusowe oczy błyszczały patrzyłam na niego przez dłuższą chwile. Wyszłam na polowanie złapałam 3 nornice i 2 wiewiórkę. Pomyślałam że zaniosę wiewiórke Czarnej Stopie a reszte starszym. Zauważyłam że Brzozowa Łapa i Szara Łapa dziwnie na siebię patrzą.

Przepraszam za krótki rozdział ale bardzo chciałam go wstawic dziś!
Zrobic wam listę kotów w klanie?

Jesteś Moją Siostrą (Wojownicy) ZAWIESZONEOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz