Marouan perspectief
''WAAROM IK WAAROM WORDT IK NU UITGEHUWELIJKT!''
Ik heb net van me ouders gehoord dat ze een heel lief meisje voor me hebben volgens hun dan! Ik wil helemaal niet trouwen ik wil nog genieten van me leven. .Ik werd verstoord door geklop op de deur.Me broer hamid kwam binnen en kwam naast me zitten.
"Ik leef met je mee marouan maar je moet wel je moet er voor gaan je weet maar nooit of je wel een gelukkig leventje krijgt als je dan met haar trouwt''.
''waaaat hoe kun je in godsnaam gelukkig leven als je nou eenmaal wordt uitgehuwlijkt en dat je haar ook nog niet eens kent hoe kan ik verdomme gelukkig leven.
Moeder: MAROUAN kom naar beneden je vader roept je(in het marokkaans).
marouan:moet dat nu echt?
Hamid:kom jalah liever sta je op kijken wat me vader te zeggen heeft.
Met tegenzin stond ik op en liep samen met hamid naar beneden naar de woonkamer daar trof ik me vader op de bank ik groette me vader en zat tegenover hem
Vader:marouan,ik heb samen met je moeder besloten om morgen middag naar je schoonfamilie te gaan.
Marouan:waarom a ba ik wil helemaal niet trouwen waarom.
Vader:Ik wil jou samen met je vrouw en kinderen zien voordat ik dood ga.ben je het er mee eens om samen naar je schoonfamilie te gaan.
Met tegenzin stemde ik toe. Ik kon niet anders ik wou me vader gelukkig maken en natuurlijk ook me moeder ze zijn mijn alles.stem& reageer 😚
Zoo damess... Uppeen maar
JE LEEST
🇲🇦🇲🇦 Het Leven Van Jihan 🇲🇦🇲🇦 (voltooid)
Romanceik heb deze verhaal van marokko.nl dus ik heb het niet zelf geschreeven dat juillie het weeten ik heb geprobeert zelf wat te bedenkwn maar het is hen niet geluikt dus maar dit