Effe over de vorige keer.
Ik stond dus onder de regen en nam niet eens de moeite om ergens te gaan schuilen.
Marouan kwam naar buiten en keek me geschrokken aan.
''Tfoe kijk hoe je eruit ziet''
ik bleef gewoon staan en zei heel rustig''aub breng me naar huis''
''hahah jij bent grappig je wil zeker dat me vader me vilt
''breng me naar huis zei ik nu wat harder''
''We liepen samen naar zijn auto en stapten in.We liepen naar de auto en stapten in.Hij bracht me niet naar huis maar maakte de hele tijd rondjes,hij d8t zeker dat hij me zo boos kon maken maar nee.
Ik hield me in nadat hij een aantal rondjes had gemaakt bracht hij me naar huis.
Toen ik uitstapten begon hij te schreeuwen.
''neee kijk nu heb je de autostoel ook nog nat gemaakt bedankt hoor''
Ik zei niets terug en liep gewoon door
Ik maakte de deur open en liep gelijk naar boven.ging douchen en ging gelijk slapen.ik had geen zin in hun domme praatjes van of het leuk was etc.Marouan perspectief
Ik stond op ging douchen,toen bedacht ik me de dag met Jihan.Ik had gelijk spijt van wat ik haar had aangedaan.Ze was opzicht wel een lief meisje en mooi natuurlijk ook.ik gaf haar geen eens aandacht.Ik besloot om vandaag naar haar toe te gaan om het goed te maken als het me dan lukt.Ik ging ontbijten en groette me moeder en vader en zei dat ik effe weg ga.
Ik liep de deur uit en stapte in mijn auto.
aangekomen bij haar straat belde ik aan,en haar vader deed open.
Vader v.jihan:''ahlan weldi dgoel''.(welkom mijn zoon kom binnen)
Marouan:''salaam a gali''(salam oom)
vader:Hoe gaat het met je vader?
Marouan:goed hamdl en met u?
vader:labas hamdl(goed hamdl)
''Ik kwam voor jihan om met haar te praten,kan dat?
''jah tuurlijk,jihaaan hbet lteht(jihaan kom naar beneden)
Jihan kwam naar beneden ik zag een heel ander meisje mooi lang haar getint huidskleur.
haar vader vroeg haar dat ze met me moest praten.
''ik heb geen tijd als hij iets wil moet hij maar zelf komen.
wooow dit had ik niet verwacht,ze wou me toch zij is toch diegene die met me wil trouwen dus moet ze wel met praten.Ze liep zonder wat te zeggen naar boven.
Haar vader had me de toestemming gegeven om naar haar toe te gaan.
dus liep ik naar boven en klopte aan,ik ging naar binnen en trof haar op haar bed.......stem& reageer 😚
Zoo damess... Uppeen maar
JE LEEST
🇲🇦🇲🇦 Het Leven Van Jihan 🇲🇦🇲🇦 (voltooid)
Romantikik heb deze verhaal van marokko.nl dus ik heb het niet zelf geschreeven dat juillie het weeten ik heb geprobeert zelf wat te bedenkwn maar het is hen niet geluikt dus maar dit