❤deel 21❤

984 58 0
                                    

We liepen samen naar de woonkamer en hamid en ik gingen weer zitten op inze plek,youssra groette me moeder en Jihan.Youssra en Jihan keken elkaar vragend aan,en stelden zich aan elkaar voor.
''hey ik ben Jihan ''
''hey ik ben youssra de vriendin van hamid.
youssra keek hamid aan en zei,''hamid je had niet verteld dat je een zus had''
''hahah dat is mijn zus niet het is mijn schoonzusje de vrouw van marouan''
''o.sorry ''
''maakt niets uit hoor''zei Jihan
de telefoon ging in mijn ouders kamer dus ging me moeder naar boven.
''hamid''zei ik 
''jah marouan''
''heb je me kamer nog heel gelaten want wil Jihan nog wat dingen laten zien''?
''ahahah jah hij is no heel''
Ik knipoogde naar hamid en nam Jihan mee naar me kamer.
Aangekomen in mijn kamer liep ik gelijk naar me kamer en pakte de fotoalbum die er nog in lag.Ik ging op bed zitten en trok Jihan naar me toe.
''ik wil je iets vertellen voordat ik je de foto's laat zien''zei ik 
''oke maar ik wil je eerst wat vertellen''zei Jihan 
''Je moeder vroeg of we hier koneden slapen watn morgen gaan we met ze alle ergens naar toe maar weet niet waar''
''Heeft ze al verteld naar waar''
''Nee want ze zei dat jij het me wel zou vertellen''
''Okee we gaan morgen naar youssra om haar hand te vragen'' 
''okeey ze oassen wel bij elkaar toch marouan ''
''jah zeker''
''wat is er marouan''
''nee niets allen ik vind het jammer dat het ook niet zo bij ons is''
''jah vindt ik ook maar dit is wat allah wil''
We bekeken de foto's en Jihan leunde op me schouders totdat er iemand op de deur klopte en jihan zich schrok..........................

stem& reageer 😚

Zoo damess... Uppeen maar

🇲🇦🇲🇦 Het Leven Van Jihan 🇲🇦🇲🇦  (voltooid)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu