P.p. jihan
Jihaaaan sta op je komt te laat op school.''
dat is mijn zusje ze moet altijd de wekker voor me spelen.
Ik stond op ging naar de douche en verrichte de wassing ging ontbijten en groette me moeder en mijn zus en liep de deur uit. Ik zag anissa op me w8ten we groeten elkaar en liepen naar school op school liep het rustig zoals gewoonlijk.
Ik liep naar huis deed de deur open net dat ik naar boven wou gaan riep me vader me.
Vader: ''Jihaaan kom hier nuuu!!
hoe vaak moet ik je vertellen dat je je niet moet vertonen in zulke kleding hoe vaak he!!''
Jihan: "Baba dit zijn toch normalen kleding."
Vader: waat... noem je dit normaal." Pats en ik voelde zijn vlakke hand tegen me wang. "wil je soms aandacht van jongens hè."
''Neee a ba ik wil geen aandacht ''
Hij trok me aan me haar ga naar boven ik wil je hier niet meer zien.
Me moeder die niets kon doen dan alleen verdrietig kijken.
'' weet je wat je gaat gewoon trouwen ik heb al een man voor je dan ben ik gelijk van je af!
" neeeeeeeeeeeee ba dit kun je me niet aandoen aub ba ik wil niet trouwen!!!!''
''GA NUU NAAR BOVEN IK WIL JE GEZICHT HIER NIET MEER ZIEN!!!!
ik rende gelijk naar boven en begon op me bed te huilen.
WAAROM IK WAAROM !?,dit hebben zeook niet bij me zus gedaan altid ben ik het.die klappen krijgt om niets.Me moeder kwam de kamer binnen
"Mama wat heb ik gedaan ik doe toch niets verkeerds"
"Jihan mijn dochter dit doet je vader uit liefde hij wil voorkomen dat ons familie geen schande krijgt''
Me moeder susste me in slaap.Ik viel kort daarna in slaap.stem& reageer 😚
Zoo damess... Uppeen maar
JE LEEST
🇲🇦🇲🇦 Het Leven Van Jihan 🇲🇦🇲🇦 (voltooid)
Romanceik heb deze verhaal van marokko.nl dus ik heb het niet zelf geschreeven dat juillie het weeten ik heb geprobeert zelf wat te bedenkwn maar het is hen niet geluikt dus maar dit