❤deel 17❤

1.4K 67 0
                                    

De volgende ochtend:

Marouan:

Ik werd wakker en zag dat Jihan nog steeds lag te slapen.
Ik bleef haar maar aanstaren, ze lag er zo vredig bij. Het gesprek van gister deed mij best wel goed, ik heb mijn hart bij haar gelucht en haar de waarheid verteld.
Ik hoop dat onze gesprek haar ook goed deed, ik zag wel dat ze na onze gesprek minder bloosde en zich wat losser voelde. Ik zag dat Jihan wakker werd, toen ze zag dat ik ook wakker was, keek ze mij stralend en aan en kwam dichterbij me liggen.
Ze kuste me lichtjes in mijn nek, vervolgens kusten we elkaar diep en innig volop de lippen.
We konden elkaar wel eeuwig zo vasthouden(we konden elkaar maar niet loslaten).
Nadat we zo hevig hadden gezoend, keek Jihan mij met stralende ogen aan en knipoogde naar me. Ze kwam weer dichterbij en trok mijn truitje uit.
‘Marouan, ik hou van je en ik wil het ook, ik ben er nu ook klaar voor’
Ik keek haar met stralende ogen aan en trok ook haar kleding uit. Ik deed rustig met haar, ik heb respect voor de vrouw. Kijk maar wat die allemaal voelt.
Voorbeelden zijn: de ontmaagding, zwangerschap en de bevalling en bij sommige vrouwen is de menstruatie ook pijnlijk. Ik heb respect voor ze dat ze de pijn kunne verdragen, misschien vinden mensen dat ik overdrijf maar het is wel zo.
De man voelt zulke dingen niet en de vrouw wel, en daar heb ik respect voor.
‘Jihan, als het pijn doet zeg het me dan aub, ik wil je geen pijn doen en ik zal zo voorzichtig mogelijk wezen’.
‘Oke’.

Jihan:

Het zal zo gaan gebeuren, eigenlijk ben ik wel bang dat het veel pijn zal doen. Gelukkig stelde Marouan mij gerust en zei dat hij rustig zal wezen.

Marouan:

Ik deed heel rustig met haar en stelde haar ook steeds gerust. Toen ik klaar was, kwam ik naast haar te liggen. Ik keek naar haar en zij naar mij. Ik gaf haar een kus op haar voorhoofd en knipoogde naar haar. Ik zag dat er bloed op het laken lag(van zelfsprekend want ze was maagd) dus tilde ik haar op en liep richting de douche. Aangekomen in de douche draaide ik de kranen open en liet Jihan onder het stralende water staan. Ik zag dat ze best wel pijn had en moeite had met staan.
‘Jihan, ik zie dat je moeite hebt met staan maar je kan ook gewoon in bad als je wilt’
‘Oke’.
Ik tilde haar op en vulde het bad met lauw warm water, toen het bad eindelijk vol was legde ik Jihan erin.Ik zelf ging onder de douche. Toen ik klaar was, kleedde ik me aan en verwisselde de lakens van het bed. Ik keek naar het bebloede laken, hij was felrood.
Zo rood, ik wist niet dat bloed zo een kleur had, normaal als je bloed ziet is het wat donkerder. Ik heb gehoord dat het wel kan dat bloed er zo uitzag bij de ontmaagding, dus liet ik het maar zo.
Ik wierp nog een blik op de laken en liep toen naar Jihan die nog in bad lag.
‘Jihan?’
‘Ja?’
‘De laken met het bloed, moet die de wasmachine in of wil je het bewaren?’
‘Eigenlijk wil ik hem wel bewaren, als je die laken over tien jaar nog ziet kan je je de dag van vandaag nog herinneren’.
‘Oke’.
Ik gooide de andere lakens in de wasmachine, het bebloede lakentje vouwde ik zorgvuldig op en bewaarde het in de kast. Jihan riep dat ze klaar was en dat ze een handdoek nodig had, dus nam ik er een mee.
Ik deed de handdoek om haar heen en we liepen naar de slaapkamer.
Ik droogde haar af en pakte haar kleren. Ze wou zich zelf aankleden maar ik zei’Nee joh ik wil dit zelf doen, ik ben hier ook voor je om voor je te zorgen’. 
Ik kleedde haar aan en föhnde haar haren.
‘Marouan?’
‘Ja lieverd?’
‘Kan je het laken voor me pakken, ik wil hem graag zien’
‘Tuurlijk schatje’.
Ik pakte het lakentje en overhandigde het aan Jihan. 
‘Ziet er mooi uit hè Jihan?’
‘Haha wel een mooie kleur, maar wat vind je er zo mooi aan dan?’
‘Alles wat van jou afkomt is mooi, niet alleen mooi maar prachtig, schitterend’.
‘Gaat het nu een beetje?’
‘Ja het gaat goed gekkie, je legt me zo in de watten. Hoe kan ik nou zeggen dat het niet goed gaat?’, zei Jihan lachend.
Ik zag dat ze naar me lachte, dus gaf ik haar een knipoog terug.
‘Jihan ben je moe?’
‘Hmm nee niet echt, ik heb zo lang in bad gelegen dus genoeg uitgerust’
‘Oke’.
Ik tilde haar op naar beneden en legde haar op de bank. Ik zei dat ik effe weg was en dat ik zo terug zou komen en ik liep weg.
Ik ging naar de bakker en haalde verse broodjes en croissants. Toen reed ik snel naar huis en liep meteen naar de keuken. Ik maakte thee en dekte de tafel. Toen ik klaar was riep ik jihan om te komen eten.He ik dacht dat je weg was?’
‘Was ik ook, maar ik ben meteen naar de keuken gekomen om de tafel te dekken en thee te maken’
‘Oke, huismannetje van me’
‘haha lach me maar uit, wees blij dat ik je meehelp a gek sommigen laten alles over aan hun vrouw en kijken toe haha’
‘Tuurlijk ben ik blij met jou maar nu ontbijten ik heb honger joh’.
We gingen aan tafel en begonnen aan het ontbijt.
‘Jihan, aangezien we niet op huwelijksreis zijn geweest lijkt het je niet leuk om toch te gaan?’
‘Ja lijkt me wel leuk ja’
‘Waar wil je graag naartoe?’
‘Niet dat ik weet, Marouan’
‘Ik zelf zat te denken aan iets romantisch maar wel een plek waar een zonnetje schijnt’
‘Oke oke ik noem wel twee landen op, dan kies jij wel tussen die twee landen oke?’, zei Jihan lachend
‘Oke’
‘Dubai of Turkije?’
‘Hmmm Turkije, ik heb gehoord dat het daar mooi is’
‘En wanneer?’
‘Volgende week’
‘Marouan, we moeten wel snel wezen met tickets boeken dan he’
‘Dan weet ik nu wat we vandaag gaan doen’.
We waren klaar met het ontbijt, ik stond op en ruimde de tafel af. Jihan wou zich aankleden maar ik zei dat ze zich alvast moest aankleden.

Jihan:
Ik ging naar de slaapkamer en pakte de kleren uit mijn kast. Ik voelde nu pas dat ik best wel een beetje moe was van wat er is gebeurd. Ik ging even op bed liggen en zonk meteen in gedachten over Marouan en mij.
Toen HET gebeurde, voelde ik niet echt zoveel pijn. Onze liefde voor elkaar is nu groter geworden. We zijn nu dichter bij elkaar dan ooit. Op het moment dat Marouan me losliet, toen pas voelde i eigenlijk de pijn. Het deed niet echt zo heel erg pijn, maar ik voelde het wel.
O wat hou ik toch zoveel van hem, zonder hem is mijn leven niks waard.
Met deze gedachten viel ik in slaap.

Marouan:

Ik was klaar met opruimen en liep naar boven.
Ik deed de deur van de slaap kamer open en zag……

stem& reageer 😚

Zoo damess... Uppeen maar

🇲🇦🇲🇦 Het Leven Van Jihan 🇲🇦🇲🇦  (voltooid)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu