Jihane:
De gasten waren er al en Marouan was nog even wat kleine boodschappen gaan doen. Hamid en Youssra kwamen war later binnen. Kort daarna kwam Marouan ook. Hij zag er best wel boos en geschrokken uit. Hij groette Hamid en Youssra en bracht de boodschappen naar de keuken. 'Salaam schat, gaat het wel goed met je? Je ziet er zo bleek uit', zei ik bezorgd.
'Ja gaat, maar schat ik moet er even vandoor Hamid wil me spreken'
'Oké doe rustig aan he!!'
'Zal ik doen'. Hij gaf me een kus en liep weg. Ik sloot me maar aan bij de gasten en we praatten effe bij over van alles en nog wat.Hamid:
Youssra en ik waren effe stad in en daarna gingen we naar Marouan en Jihan. Gisteravond belden ze me op en zeiden dat we welkom waren en dat ze een verassing voor ons hadden. Ik was best wel nieuwsgierig geworden. Aangekomen bij het huis van mijn lieve broertje en schoonzusje, belden we aan. Jihane opende de deur en groette ons hartelijk. Ik vroeg Jihan nog waar Marouan was maar toen hoorde ik de deur achter me dichtvallen en ik keek om en zag Marouan daar staan. Hij had boodschappentassen in zijn handen en zag er boos en geschrokken uit. Zijn gezicht was wat bleek en als je in zijn ogen keek zou je zo de woede maar tegelijkertijd de schrik uit zijn ogen kunnen lezen. Hij groette Youssra en mij en vroeg hoe het met ons gaat. We maakten effe een praatje en toen vroeg ik hem wat er met hem was. Hij zei dat hij de boodschappen effe terug op zijn plaats zou zetten en dat we dan wel verder zouden praten. Youssra sloot zich aan bij de anderen en ik wachtte op Marouan. Marouan kwam terug en zei dat hij wel met me erover zou willen praten maar niet hier waar iedereen erbij was. Ik vond het oké. Hij ging snel naar boven en kwam weer naar beneden met een petje op, ik vond het wel vreemd dat hij nu opeens WEL een petje opheeft gedaan maar ik zei er niet echt iets over. We liepen naar het parkje bij zijn huis in de buurt en gingen op een leeg bankje zitten. Hij vertelde zijn hele verhaal en ik luisterde aandachtig wat hij te zeggen had. Wollah ik heb egt met hem te doen, hij is eindelijk weer gelukkig en dan komt die kk **** het weer voor hem verpesten. Wollah als ik die Imane pak he dan gaat ze zien wat er met haar zal gebeuren. Marouan zegt wel dat hij het zelf moet afhandelen en dat dit zijn problemen zijn en dat hij het dan zelf ook moet oplossen, maar niemand komt tussen mijn lieve schoonzusje en mijn broertjelief. Vooral die sletje van een Imane niet. Marouan zei dat hij die problemen zelf wel zou oplossen, vervolgens zei hij dat niemand tussen hem en Jihane kan komen. Bij deze woorden straalde hij helemaal. Ik moest ervan lachen en vroeg hem waarom hij zo straalde bij deze woorden. Hij zei dat het momenteel heel goed gaat tussen Jihane en hem en vroeg me hoe ik het zou vinden als ik oom zou worden.'Ik zal het natuurlijk geweldig vinden'
Hij zei dat ik ook echt oom word en dat hij vader wordt. Zo raakten we aan de praat over dat onderwerp. Ik ben echt heeeeeeeel erg blij voor hem, grappend en lachend liepen we weer terug naar zijn huis.Marouan:
Toen we terug kwamen was het eten al klaar, alleen moet het nog worden opgedient dus ging ik maar naar de keuken en hielp Jihan met het opdienen. De avond verliep gezellig en iedereen ging maar weer naar huis. Jihan en ik deden al het afwas in de vaatwasser en maakten ons klaar voor het slapen gaan. Net toen we wouden gaan slapen ging min mobiel over. Ik keek op de display wie het was maar zag een onbekend nummer, ik twijfelde maar nam toch op. Ik hoorde een bekende meisjesstem aan de andere kant van de lijn en schrok me dood. Ik keek Jihan aan en zag dat ze het niet helemaal vertrouwde. Ik liep effe de kamer uit en zei 'Hallo met wie spreek ik?'
'Hey kanjer alles goed?'
'Wie ben jij?'
'Nou ja zeg ben je me nu al vergeten? Kom op schat ik ben het Imane'
In die tussentijd luisterde Jihane gewoon mee, terwijl Marouan het niet wist.Jihan:
Vlak voordat we wouden gaan slapen ging de telefoon van marouan, hij deed wat geheimzinnig en liep de slaapkamer uit. Ik werd wat nieuwsgierig en was wel benieuwd waarom hij zo deed en wie het was. Ik liep stilletjes achter hem aan tot de woonkamer en bleef bij de deur staan. Ik hoorde dat hij tegen een meisje zat te praten. Is hij dan toch niet te vertrouwen?? Hoe kan hij mij dit nou weer aandoen? Hoe durft hij met een andere meisje te bellen tewrijl hij getrouwd is met mij. En ik ben nog wel in verwachting van hem.
stem& reageer 😚
Zoo damess... Uppeen maar
JE LEEST
🇲🇦🇲🇦 Het Leven Van Jihan 🇲🇦🇲🇦 (voltooid)
Romanceik heb deze verhaal van marokko.nl dus ik heb het niet zelf geschreeven dat juillie het weeten ik heb geprobeert zelf wat te bedenkwn maar het is hen niet geluikt dus maar dit