We liepen samen naar beneden om samen te gaan eten, na het eten hielp Jihan mijn moeder met afwassen. Hamid en ik bleven in de woonkamer effe bijpraten.
"Ewa Hamid morgen is het de grote dag he"
'Jah haha het zal Youssra wel blij maken, want ze weet natuurlijk van niets.'
"jah zeker"
Mijn moeder en Jihan kwamen erbij zitten en voegden zich toe aan het gesprek. Na al dat geklets waren we best wel moe geworden en besloten om te gaan slapen. Jihan en ik sliepen in mijn oude slaapkamer en Hamid en mijn ouders in hun eigen kamers natuurlijk. Ik trok Jihan naar me toe en gaf haar een nachtzoen, ze omheslde en we vielen samen in een diepe slaap. De volgende ochten werden we samen wakker. Jihan besloot om het ontbijt van mijn moeder over te nemen, ik vond het wel lief van haar dat ze mijn moeder liet rusten. Nadat Jihan klaar was, riep ik miijn ouders en Hamid. Mijn moeder was verrast toen ze zag dat Jihan het ontbijt had gemaakt. Na het eten ruimde Jihan de tafel af. Mijn moeder wou haar meehelpen maar Jihan zei:"Dat hoeft niet"
Waarop mijn moeder antwoordde:'A benti ajie an3awnek'
"La a galti ga maar zitten het is geen moeite "
Mijn moeder zag dat Jihan het echt alleen wou, Dus ging ze ze maar weg om zich om te kleden. Nadat iedereen zich omgekleed was gingen we op weg naar de toekomstige schoonfamilie van Hamid............................stem& reageer 😚
Zoo damess... Uppeen maar
JE LEEST
🇲🇦🇲🇦 Het Leven Van Jihan 🇲🇦🇲🇦 (voltooid)
Romanceik heb deze verhaal van marokko.nl dus ik heb het niet zelf geschreeven dat juillie het weeten ik heb geprobeert zelf wat te bedenkwn maar het is hen niet geluikt dus maar dit