❤deel 26❤

1K 54 1
                                    

Ik begon te lachen en fantaseerde over hoe het zou zijn als we met zijn drieën zouden zijn.
‘Ik zie het nu al voor me, een kleine Jihan of Marouan rondlopen’, zei Marouan met stralende ogen.
‘Ehm Marouan?, volgens mij is het geen goed idee om naar Dubaï te gaan’
‘Vind ik ook, trouwens ik ben al supergelukkig met deze verassing’.
‘Ik ben ook heel gelukkig’, antwoordde ik. Marouan kwam naar me toe en kuste me op mijn hoofd. ‘Oh Jihan je maakt me zo gelukkig, ik weet gewoon niet wat ik zonder jou moet’
‘Lieve schat je hoeft ook niet zonder me te zijn, inchallah zullen we voor altijd bij elkaar blijven en zal niets of niemand ons uit elkaar halen’
‘Inchallah’,zei Marouan die er zo gelukkig uitzag, volgens mij heb ik hem nog nooit zo gelukkig en stralend gezien. Eigenlijk leek het mij welleuk om het de familie te vertellen als ze hier lekker gezellig op bezoek komen. Ik vertelde het aan Marouan en die vond het ook een goed idee.
‘Maar Jihan, we moeten het wel in het weekend doen want door de weeks werk ik’
‘Hmm, ja ben ik met je eens’, antwoordde ik.

De dag van het bezoek:
Marouan:

We hadden onze ouders, Hamid & Youssra en de rest uitgenodigd. We hadden alles klaargemaakt, toen we eindelijk klaar waren ging de bel. We deden samen de deur open en verwelkomden de ouders van Jihan en mijn ouders.
‘Salaam, Marhbebikoem’, zeiden Jihan en ik in koor. 
‘Salaam a weldi kolshi lebes?’, vroegen de ouders van Jihan.
‘Elhamdollah’. De ouders van Jihan gingen Jihan groeten en de mijne kwamen mij groeten.
‘Salaam Marouan, kolshi lebes?’,vroegen mijn ouders mij.
‘Elhamdollah, het kan niet beter’. Ik zag dat Hamid er niet was en vroeg mijn ouders er ook naar.
‘Yemma, waar zijn Hamid en Youssra? Komen die nog?’, vroeg ik.
‘Jawel a weldi ze komen nog wel inchallah, maar ze zijn nu samen in de stad’.
‘O, op die manier’,zei ik lachend. Ik weet gewoon dat hij het nu heel romantisch en charmant aan gaat pakken. Ik ken Hamid gewoon, het is een charmante jongen die precies weet wat hij wil. Sinds we al jong waren zag ik al hoe de meiden voor zijn charmes vielen. Hamid was/is niet zo een jongen die zomaar een relatie neemt met de eerste de beste meid die hij tegenkomt. Hij zei altijd ‘Ik zal geduld hebben totdat ik de ware heb ontmoet, en als ik die heb ontmoet zullen we trouwen en kinderen krijgen inchallah’. Ik wou dat ik er vroeger ook zo over dacht als Hamid deed en nog steeds doet. Hij heeft gelijk ook nog hij heeft Youssra ontmoet en voor hem is dat de ware, Youssra is ook de eerste waarop hij o zo verliefd is en heeft haar ook op de juiste manier gekregen. In tegendeel tot Hamid heb ik wel een vriendin gehad, maar zij was de ware niet want dat is Jihan. Nu voel ik me ook nog eens schuldig tegenover Jihan. Met een naar gevoel liep ik naar buiten en stapte in de auto.
Ik reed naar de winkel en ging nog wat boodschappen doen. Ik wou net naar de kassa gaan, totdat ik een meid zag die mij best wel bekend voorkwam. Ik keek haar aan van top tot teen en vond dat die meid te ver is gegaan met haar kledingstijl. Ik ben niet zo een iemand die zegt alles moet lang en wijd, maar sommige mensen kunnen het ook overdrijven. Dit meisje had een kort jurkje aan en haar borsten puilden er gewoon uit. Het jurkje was zoooooooo kort dat als ze zou bukken het omhoog zou gaan kruipen. Normaal kijk ik niet naar dat soort mensen, ik weet niet wat me bezielt maar ze komt me gewoon zoooo bekend voor. Ik wou me net omdraaien en naar de kassa toelopen. Het was al te laat het meisje zag me naar haar kijken en lachte naar me. Ik draaide me om en liep weg richting de kassa, opeens voelde ik een hand op mijn schouder. Ik keek om om te kijken wie het was. Het was………………………………

stem& reageer 😚

Zoo damess... Uppeen maar

🇲🇦🇲🇦 Het Leven Van Jihan 🇲🇦🇲🇦  (voltooid)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu