1. To dla niego to wszystko.

3.8K 173 20
                                    

Streszczenie historii przed wydarzeniami z opowiadania.

Midoriya Izuku. Nastolatek, którego całym światem jest jego przyjaciel z dzieciństwa.
Od wielu lat go naśladuje i stara się jak może by ponownie zdobyć jego uznanie, lecz bezskutecznie. Mimo wszelkich starań, Bakugou tylko się od niego odsuwa i traktuje go jak wroga.
Deku poświęcił całe swoje dzieciństwo obserwowaniu go i jego zainteresowań. Wszystkie te informacje zapisuje w zeszycie, który zawsze przy sobie trzyma.
Dzięki temu, Midoriya wie o nim praktycznie wszystko, począwszy od jego zachowań, po życie prywatne.
Midoriya dla Bakugou uwielbiał All-Mighta, dla niego jadł to co on, dla niego ciężko się uczył, aż w końcu to właśnie dla niego, nawet mimo braku supermocy, poszedł do Akademii Bohaterów. To właśnie teraz, gdy chłopak nie ma już jak przywrócić sobie dzieciństwa bez blondyna, drogi dawnych przyjaciół się rozchodzą.
Okazuje się bowiem, że chłopaka nie przyjęto do wybranej szkoły. Młody Midoriya, po tych wieściach całkiem się załamuje. Przyrzeka sobie, że znajdzie inny sposób by być blisko Katsusia i z braku lepszej opcji, wstępuje w szeregi złoczyńców, gdzie rozwija swoje umiejętności walki i korzystania z mocy danej mu wcześniej przez All Mighta. Gdy do jego domu dociera wiadomość z przeprosinami i informacją o przyjęciu do szkoły, jest już o wiele za późno. Chłopak nie zamierza już porzucać obranej drogi do osiągnięcia celu i jest gotów na wszystko by do niego dotrzeć.

Next: -2. Jak zostałem złoczyńcą -

Głos √rozsądku ( DekuBaku )Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz