5. wizyta na treningu bojowym

1.2K 111 25
                                    

Kiedy wróciłem do bazy, Shigaraki zaczął mnie wypytywać o każdy szczegół. Wyjaśniłem mu sytuację w której większość uczniów klasy 1A to raczej płotki, ale w zależności od sytuacji problem mogą stanowić :
       Todoroki Shoto-  syn Endevoura , który jest niezbyt gotowy psychicznie na używanie swojej mocy, przez co nie znamy jeszcze jego granic,
       Iida Tenya- W jego przypadku problem stanowi jego szybkość,
      Tokoyami Fumikage  Tak jak Młody Todoroki, nie jest gotowy na korzystanie z pełni swojego quirk ,
       Tsuyu Asui : Której Quirk pozwala na szybkie przemieszczanie się, siłę, bezpieczne  przechowywanie przedmiotów i wiele innych , czyli jest wszechstronne ,
        Oraz o najlepszym uczniu- Bakugo Katsukim. Nie wspomniałem o tym , że się przyjaźniliśmy ani o jego słabych punktach. Powiedziałem jedynie o naturze jego umiejętności i I  braku możliwości do poznania słabości.

Zaproponowałem w którymś momencie sprawdzian moich umiejętności z pomocą tych piłek, które zgarnąłem z boiska treningowego UA . Zgodnie z moimi oczekiwaniami, zgodzili się niemal od razu. Kurogiri pomógł nam dostać się w jakieś odludne miejsce , żeby nikt nam nie przeszkadzał. Wziąłem do ręki jedną z piłek i podrzuciłem lekko do góry. Złapałem i oszacowałem na ile mogę wykorzystać One for All  żeby się zbytnio nie potłuc. Dobijająca była myśl , że Liga złoczyńców nie ma nikogo kto mógłby mnie w razie potrzeby uleczyć . Poświęciłem chwilę rozmyślaniom i stwierdziłem, że jeśli ta moc jest zbyt wielka na moje obecne ciało, mógłbym ją gdzieś gromadzić, zupełnie jak Katchan , lub skoro jest to czysta energia, rozprowadzić ją po całym ciele, mimo , że wtedy nie użyję pełni.

Shigaraki: Długo tam jeszcze ci zejdzie? Zaraz Znowu wychodzisz na zwiady , pośpiesz się.

Ja: Właśnie miałem rzucać.

Kurogiri siedział cicho i obserwował a młody Tomura niecierpliwił się już czekając na mój ruch - niekoniecznie w tym dobrym sensie.

Skorzystałem z okazji i spróbowałem uwolnić całą moc One for All I rozprowadzić ją po ciele. Poczułem przypływ wielkiej energii , przez co miałem wrażenie, że jak tylko się jakkolwiek poruszę, cały mechanizm trafi szlag i wybuchnę (dosłownie)
Już pierwsza próba rozwiała moje wszelkie oczekiwania. Mogę się swobodnie poruszać .

Ja: No dobra

Wziąłem zamach i rzuciłem piłką tak mocno jak mogłem. Biorąc pod uwagę fakt, że Katchan rzucił na 705 metrów, liczyłem na jekieś 500 , może 600 .

Shigaraki, który trzymał licznik , patrzył się na niego z niedowierzaniem

Shigaraki: Przypomnij mi, ile miał ten cały Bakugo ?

Ja: 705 metrów

Shigaraki odwrócił urządzenie w moją stronę i pokazał wynik tego testu.
    
Ja:   1,645 metrów ?!? Przecież to szaleństwo !

Kurogiri wymienił się spojrzeniami z Tomurą  .

Shigaraki: Jeszcze raz- witam w zespole .

Podał mi rękę, na co odpowiedziałem tym samym . Chwilę później, po odnalezieniu piłki , powróciliśmy do tego starego baru , gdzie czekał już na nas trzeci członek ligi , którego nie miałem okazji i narazie zamiaru poznać. Zachowywał się jak pajac. Olałem go i zakładając na twarz maskę króliczego ducha którą jeszcze dziś kupiłem w jednym ze sklepów oraz zaciągając na głowę kaptur, opuściłem budynek udając się w stronę kolejnego placu treningowego , by towarzyszyć uczniom przy treningu bojowym.
Zgodnie z przewidywaniami, miał być to trening 2 na 2 co oznacza, że uczniowie będą walczyć między sobą.
Schowałem się najciszej jak potrafiłem w budynku w którym będzie się odbywał trening i obserwowałem wydarzenia przez okno. Ku mojemu wielkiemu zdziwieniu, nauczycielem przedmiotu jakim są zajęcia praktyczne, jest nie kto inny jak All Might.

All Might : Jak dobrze wiecie , jeden z uczniów klasy niestety zaginął przez co w jednej z dziesięciu grup, będzie tylko jedna osoba.

Uczniowie: Ale jak to?!

All Might: Taką mamy sytuację. Dopóki Izuku Midoriya się nie odnajdzie, będziemy go szukać.

Bakugo: Ten durny nerd ... Dostał się i nawet się nie raczył pojawić. Co on sobie myśli?!

All Might: pomijając. Dobierzmy się w pary losowo.

[...]

All Might : A teraz poznajmy pierwszą grupę!  Zmierzą się... Drużyna A , z Bakugo jako bohaterem i drużyna D z Ochako Uraraką i Tenyą Iidą jako złoczyńcy!!!

Cholera. Katchan wylądował sam   muszę mu jakoś pomóc.

Next: Obserwuję cię




Głos √rozsądku ( DekuBaku )Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz