Emma
Ik word wakker en voel iets zwaarders dan een deken om me heen. Ik open mijn ogen en zie Jack. Hij heeft zijn armen om me heen. Zijn slapende gezichtje is echt heel schattig. Dan merk ik hoe dicht ik eigenlijk op hem lig. Langzaam opent hij zijn ogen. "Goodmorning." Zegt hij met een ochtendstem. "Morning." Zeg ik alleen maar. Dan merkt Jack hoe we liggen meteen haalt hij zijn armen van me af. "I'm sorry." Zegt hij. "I don't mind." Zeg ik maar. Ik sta op en trek de broek die ik van Andy mocht lenen weer aan. Ik verlaat de kamer van Jack en ga naar beneden waar Robbie en Alex al zijn. "Good morning." Zegt Alex. "Morning." Ik wrijf nog wat slaap uit mijn ogen en pak een glas melk. Ik ga op een barkruk zitten naast Alex. "What do you think about Robbie and Tessa?" Vraagt Alex opeens. "I ship it." Zeg ik. Dan komen Tessa en Luna naar beneden. Ik krijg een knuffel van Luna en Tessa gaat meteen naast Robbie zitten. "Same." Zegt Alex tegen mij. "What where you guys talking about?" Vraagt Luna terwijl ze in de kasten van de jongens op zoek is naar wat te eten. "Robbie en Tessa." Zeg ik. "Tessa fits more by biscuit." Zegt Luna. "Yes totally." Zegt Alex. Ik lach alleen even. "Heb je al gegeten Emma?" Vraagt Luna dan. "Nee, heb geen honger." Zeg ik. "Dat moet je echt af leren." Zegt Luna. Alex boeit het niet eens dat we in het Nederlands aan het praten zijn. Als Luna en Tessa ontbeten hebben besluiten we te gaan. We zeggen gedag tegen iedereen die beneden is en vertrekken dan terug naar ons eigen huis. "We moeten Quaksons is huis halen." Zegt Luna als we er bijna zijn. "Ja." Zegt Tessa blij. "Zeg als je bij de bakker bent als je blieft niet quackson." Zeg ik. De twee beginnen hard te lachen. Ik open de voor deur en we gaan naar binnen. Ik ga naar boven en loop mijn kamer in. Alle muren zijn in Iedere geval droog. Ik haal het zeil van al mijn spullen af. Ik zet mijn kasten bed neer en ruim netjes al mijn spullen op in de kasten. Dan bedenk ik me dat ik nog steeds de kleding van de jongens draag. Ik haal mijn schouders op en loop naar beneden en plof op de bank. "Wat gaan we doen?" Vraag ik. "Boodschappen." Zegt Tessa. "Het is iets." Zeg ik maar. Met zijn drieën stappen we in de auto en gaan naar de stad. We lopen een supermarkt in en lopen rustig met de kar rond en pakken wat benodigd heden. "Oreo of snicker ijs?" Vraagt Tessa. "Snicker." "Oreo." Ik en Luna kijken elkaar even aan. "Daar heb ik niks aan meiden." Zegt Tessa. "Wat heb jij liever?" Vraag ik. "Oreo." Zegt ze. "Dan nemen we die." Zeg ik. Tessa legt het snicker ijs terug en de oreo in de kar. "We moeten nog koffie kopen." Zeg ik dan. Meteen gaan we op de zoektocht naar koffie gelukkig vinden we het al best snel. "Oké alle drie een koffie soort uitkiezen." Zeg ik. Tessa en Luna zijn het er mee eens. Ik kies natuurlijk mocha. We nemen ook nog wat thee mee en gaan dan betalen. "Hey you let this fall." Zegt een jongen die mijn portemonnee aan me geeft. "Thank you." Zeg ik. "You speak funny where do you come from?" Vraagt hij. "The Netherlands, me and my friends just moved here." "Maybe we see each other some other time." Zegt de jongen en gaat weer. Ik kijk even in mijn portemonnee hij heeft niks gestolen. Ik ga snel naar de meiden en help alle spullen in de auto te laden. Na ik de kar heb terug gezet gaan we naar huis. "Morgen eerste werk dag." Zeg ik als we thuis komen. "Voor mij nog niet hoor." Zegt Luna. "Same." Tessa en Luna geven elkaar een high five. "Jullie hebben gewoon geluk." Zeg ik. "True." Zegt Luna. "Wat voor werk had je ook al weer?" Vraagt Luna. "Ik ben de fotograaf van een music blad, ik mag dus misschien wel heel bekende mensen fotograferen." Zeg ik. "Als je 5sos mag fotograferen of zo ga ik mee!" Schreeuwt Tessa meteen. "Volgens mij hoorde de jongens dat nog." Zeg ik.
JE LEEST
De Verhuising naar Engeland Ft Roadtrip
Fanfictiondrie vriendinnen verhuizen naar een enorm huis dat een van geërfd heeft van haar opa. hun buren wonen erg ver van hun af maar nog wel op loop afstand. toch raken ze in contact met een van hun buren.