12

30 3 0
                                    

Emma
We zeggen gedag tegen de familie van Jack op het vliegveld. Als we dan weer aan komen in Londen komen Randy en Luna ons op halen. "Hey." Zeg ik blij en geef Luna een knuffel. Ook geef ik Andy en Rye een knuffel. "Hoe was het?" Vraagt Luna als we naar de auto gaan. "Leuk, zijn familie was heel aardig. Maar de band kon niet komen op de bruiloft dus ik en Jack zongen." Vertel ik haar. "Je hebt weer gezongen? Goed zo." Zegt Luna. Ik lach om haar. Ik ga achter in met Andy en Luna zitten. "So Emma how was your trip?" Vraagt Andy. "It was nice I really liked it." Zeg ik. "Only Jack his Brother was kind of a dick." Zeg ik. Jack lacht van voor in de auto. "Did we miss something?" Vraag ik dan. "Brooklyn had a date." Zegt Andy. "Really? What we were away for only three days." Zeg ik. "And Tessa and Robbie had there first big fight." Zegt Luna dan. "I mist there first right?!" Schreeuw ik door de auto heen. "You have to tell me every detail." Luna lacht even en begint dan met haar verhaal. Andy voegt soms wat toe. Dan komen we aan precies als Luna klaar is. We zijn bij de jongens. Ik stap uit en net zijn vijven gaan we naar binnen ik zie Tessa al zitten. "Hoe was het?" Vraagt ze. "Nee, had het niet twee dagen kunnen wachten?" Vraag ik haar. Verbaasd kijkt ze me aan. "O de ruzie." Zegt ze dan."nee." "Kom op ik had er bij moeten zijn, die date van Brook is niet eens interessant vergelijken met een ruzie." Zeg ik. "I heard my name." Zegt een Brook die op komt poppen naast mijn hoofd. "Hey Brook." Zeg ik. "How was Ireland?" Vraagt hij. "Nice, but I heard you were on a date." Zeg ik. "Yes, but or turned out that she was a Roady, not that i wouldn't date one but she was just only talking about the vlogs and tour and music and Jack. She really liked Jack." Zegt Brook. "Don't worry I will find you the perfect girl al is it the laat thing that I do." "I would be scared if I was you. I don't know how but she will find a way to let you go on a date you don't want to go." Zegt Tessa. "Die veertien uur." Zeg ik en begin hard te lachen ook Luna lacht mee. "What are they laughing about?" Vraagt Rye. "Something from our past." Zegt Tessa. "Now ik curious what happend?" Vraagt Rye verder. "Tessa and this good friend of mine knew each other from something and I thought, even before I knew that, that they fit together so after a while I got them together as a couple but they broke up after fourteen hours." Vertel ik het hele verhaal. "The most weird thing was that that boy liked Emma and not even me." Zegt Tessa. Nu moet Rye ook wel lachen. "How did you do that?" Vraagt hij. "Idk it's a gift." Zeg ik mysterieus. "That boy like you? Ate you still in tough with him?" Vraagt een jaloerse Jack. "Luna is, but he has a girlfriend for the past seven years." Zeg ik. "Better you are mine." Zegt Jack en slaat zijn beide armen om me heen. "Hey were are Mikey and Alex?" Vraag ik dan. "Outside with biscuit." Zegt Brook. "Okey." Zeg ik alleen maar. Die avond ga ik voor het eten al naar huis en naar bed. Het was best druk de afgelopen paar dagen en ik hou niet zo van vliegen, nog minder van auto rijden en dat doe ik helaas veel vaker. Ik ga liggen en doe al het licht uit. Langzaam val ik in slaap. Als ik midden in de nacht wakker word en even naar beneden ga voor warme melk zie ik een bakje staan. voor Emma. Staat er op. Het is wat eten. Ik ben erg blij er mee maar eet het niet. Na de warme melk ga ik terug naar boven en val weer in slaap.

De Verhuising naar Engeland Ft RoadtripWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu