Emma
We zijn net een dag terug en Jack wilt nu al mijn moeder ontmoeten. Hij haalt me op en ik geef het adres. We komen aan bij een of andere club. Voor we naar binnen mogen moeten we ons kaartje laten zien. Ik laat mijn identiteitbewijs zien en meteen word ik binnen gelaten. "My mom kinda runs this place." Zeg ik tegen Jack. We gaan een zaal in waar veel vrouwe. Vooral zitten. We worden begeleid door een man naar een van de voorste stoelen. "What is this?" Vraagt Jack verward. "Just don't think about it to much." Een show begint en mijn moeder komt op en de vrouwen beginnen hard te klappen. "So I see some new faces in my crowed. Here for on beautiful young lady. Come on the stage sweet haert." Zegt ze tegen me. "So what is your name?" Vraagt as als od ze me echt niet kent. "I think you know mom." Ze laat me weer zitten en na de show komt ze naar ons toe. "But that's a male." Zegt Jack. "I know." Zeg ik. "Hey mom." "Hey sweetheart, who is this beautiful man with you?" Vraagt ze als een beschermende vader. "My boyfriend, he wanted to meet you or he wanted to meet my mother and he got you." Zeg ik. "Nice to meet you sir? Madam?" "Sir, but just say Tom. And your name?" "Jack." "So you two have met were going." Zeg ik. "No wait, I want to know more about you two." Zegt ze. "I'm so confused." Fluisterd Jack als we backstage gaan. "How us he your mother." "Transgender." Jack knikt nog even maar is nog steeds in de war. "Zo Jack are you treating my doghter right?" Vraagt ze. "Yes sir I mean Tom. I think that I'm treating her as best as possible. But you know your doghter, she can be a bid much." Jack laat een nerveus lachje kwijt. "Yes, she was that as kid also. But much as in an Angelic way." Zegt mam. "Sorry mom we have a bid of a hurry so we go now." Lieg ik. "That's not so much fun. I hoop to see you again soon." Zegt ze. Jack staat al bij de deur en ik loop naar hem toe. "Verwacht het niet." Zeg ik. "Is your father also like that?" Vraagt Jack als we in de auto zitten maar ook alleen zitten. "No, wat more manly. More muscles but really soft on the inside." Zeg ik. "That sounds like you. Strong on the outside but soft from with in." Zegt Jack en geeft me een kusje. "We are wat to cheesy." Zeg ik. "Who cares." Zegt Jack. "But why are you so hard on your mom?" Vraagt Jack als hij de auto start. "I was really young when she discovered that she wanted to be male. I dindt understand but I was like six and my mom thought that it was better to leave me than raise me with two dads." Zeg ik. "and now my dad has a new wife." Zeg ik. "Let's just tall about something more fun." Zegt Jack. "Just a random question. What if I we where getting married, would you have a traditional big wedding or something else?" Vraagt Jack. "That is a random question. I don't know. I kinda want something big but also simple." Zeg ik. "Why this random question?" Vraag ik. "Just something for maybe in the future." Zegt Jack. "Let's get a McDonald's." Zegt Jack en stopt bij een Mc. Ik lach en we gaan naar binnen om wat te eten.
JE LEEST
De Verhuising naar Engeland Ft Roadtrip
Fanfictiondrie vriendinnen verhuizen naar een enorm huis dat een van geërfd heeft van haar opa. hun buren wonen erg ver van hun af maar nog wel op loop afstand. toch raken ze in contact met een van hun buren.