1

76 5 0
                                    

Emma
"Emma!" Roept Tessa. Ik draai me naar haar en Tessa ze staan op mij te wachten. Snel ren ik naar hun toe. We lopen even naar een snackbar iets om wat te eten. "Ik geloof nog steeds niet dat we dit echt doen." Zegt Tessa helemaal blij. "We hebben dit toch al een paar jaar geplant staan." Zegt Luna. "Ja maar dat was een appartement in de stad of zo." Zegt ze lachend. "Hey can I ask you something? It's a bit stupid." Vraagt een jongen. Ik knik even. "I'm here with two other friends and there are no other places free so can we sit with you?" Vraagt de een. Ik kijk even naar Luna en Tessa "natuurlijk." Zegt Tessa. "That's means of course." Zegt Luna. Hij loopt even naar hun vrienden en komen dan bij ons zitten. "Thanks for letting us sit with you. My name is Robbie and this are Alex and Rye." Zeg de jongens die net ook al de vraag aan ons stelde. "Your welcome, my name is Luna. This are Tessa and Emma." "So where are you guys going?" Vraag ik. "Back home England." Zegt Robbie. "And you?" Vraagt Rye aan ons. "Where moving to England." Zeg ik. "Where do you guys live? Like somewhere near London or somewhere else?" Vraagt Luna dan. "It's just outside of London in this really big house we call it Hogewarts. We live there with four other boys." Verteld Rye. Dan laat hij een foto zien. "That looks a lot like the house we're moving in." Zegt Luna lachend. "The house of our neughbour is kinda the same, but a really old man lives there and it is ie wassend for sale." Zegt Alex. "We didn't really buy a house, my grandpa died and left me his house, would be funny if we where neighbours." Verteld Luna. "It would be nice to know our neighbours." Zegt Rye. We wisselen dan de adressen uit. Ik begin hard te lachen. We hebben net onze buren ontmoet. We lopen met zijn zessen naar de gate als het bijna tijd is voor het vliegtuig om aan te komen. We gaan het vliegtuig in en gaan zitten. De jongens zitten aan de andere kant van het vliegtuig. "Volgens mij is Rye gay." Zeg ik. "Emma zo iets zeg je niet." Zegt Luna. "Dat is gewoon wat ik denk. En we zeiden dat voor jaren over je broer." Zeg ik dan. "Heeft hij niet nu een vriendje?" Vraagt Tessa. "Ja." Zegt Luna. We lachen even om dat feit. Ik Tessa steeds om kijken naar de jongens die je can waar zitten net kan zien. "Vind je een van hun leuk?" Vraag ik. "Wat?" Vraagt ze. "Vind je een van die jongens leuk?" Vraag ik. "Nee, misschien ik ken hem niet lang genoeg." Zegt ze. "We zijn hun buren dus ik denk dat je hem nog wel eens te zien krijgt." Zeg ik. "Welke van de drie eigenlijk?" Vraagt Luna doe zich in het gesprek mengt. "Robbie." Zegt ze. "I can see that happening." Na een uurtje komen we aan en is het nog steeds de zelfde tijd als toen we vertrokken. Die verrekte tijdzones. We lopen naar de lopende banden met de bagage. Terwijl we wachten zit ik op de grond. Rye gaat voor me staan. Ik kijk even omhoog. "Hey." Zeg ik. "Hey." Zegt hij. "Why you in the floor?" "Because I am to lazy to stand." Rye lacht even. "Are you still waiting on your stuff?" Vraag ik. "No I got everythink but Robbie needs one more. You?" "Tessa is also missing one thing." "Are you gay?" Vraag ik dan. Ik hoor Luna op een strenge manier mijn naam roepen. "Yes, my boyfriend and a other friend if us is coming to bring us home." Zegt hij. Ik wist het. "Wat is the name if your Boyfriend?" Vraag ik poes lief. "Andy, when we're together every calls us Randy." "That sounds really cute." "Emma we hebben de tas!" Ik draai me om en steek een duim op naar Tessa. "I have to go now." Zeg ik. "Wait, here are our numbers Robbie really wanted you to have them mostly your Friend Tessa." Ik lach even en neem het briefje van hem aan. Ik ga snel met mijn spullen naar Luna en Tessa terwijl ik de nummers in mijn contacten zet en hun een bericht stuur met de nummers van de meiden en zodat ze weten dat ik het ben. "Rye is gay, en heeft een vriendje genaamd Andy ze heten Randy samen." Zeg ik. "Dat is erg cute." Zegt Tessa. "Sorry that I overheard you but you said something about Rye and Andy and Randy." Zegt een jongen half vragend. "Yes we just met Rye and twee other boys we had a little chit chat." Zeg ik. "Wel my name is Andy, do you know if there coming soon?" Vraagt hij mij. Ik knik even. "There just waiting on a bag of Robbie." Zeg ik. De jongen bedankt me even en dan gaan we verder. We nemen een taxi en gaan naar huis. Luna heeft de eer om de deur te openen. We zetten onze spullen neer in de keuken/woonkamer. "Dit is al net zo groot als het appartement dat ik had gedacht om te nemen." Zegt Tessa super blij. Snel een ik naar boven en gooi mijn tas in de kamer die me aan spreekt. "clame!" Roep ik kijhard uit. Tessa en Luna komen naar boven en kijken naar de kamer die ik uit koos. Door het feit dat we het geërfd hebben en niet gekocht staan veel meubels nog in de kamers. "Dit was niet eens een slaap kamer." Zegt Luna lachend. "Maar dit is dicht bij de badkamer." Zeg ik. "Een van de twee." Zegt Luna. "Ik heb een idee aangezien het huis eigenlijk van Luna is mag zij de kamer die ze wil." Zegt Tessa. Ik ben het er mee eens. "Ik wil deze... nee grapje." Zegt ze. We bekijken de andere kamers. Ze kiest de voormalige grote slaap kamer. Tessa heeft dat vrijekeuzen tussen drie andere kamers op deze verdieping we willen niet dat er iemand beneden slaapt.

De Verhuising naar Engeland Ft RoadtripWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu