6

45 4 0
                                    

Emma
Ik loop mijn gebouw in en stap in de lift samen met Luna. Ik druk op de juiste verdieping. We stappen al snel uit de lift. "Emma we got the flowers there in your studio." Zegt Mark and hij me ziet. "Thank you." Zeg ik en we lopen verder dan kom ik Sofie tegen. "Hey Sofie when is Roadtrip coming?" Vraag ik haar. "After lunch, but there's nothing settle after that so you can take your time." Zegt ze. "Thanks." Dan komen we aan op mijn plek. "Goodmorning Miles, this is my friend Luna." Zeg ik tegen hem. Ze schudden elkaar de hand. "Luna ik moet nu die bloemen fotograferen wil je mee of blijf je hier? Ik weet niet hoe lang get duurt met de belichting en alles." Zeg ik."Ik blijf wel hier zitten en antwoord alles als een soort secretaresse." Zegt ze. "Dat hoef je niet te doen." Zeg ik lachend. Dan ga ik mijn studio in. Ik zie de bloemen staan die zijn zo prachtig ik wou dat iemand die ooit voor mij kocht. Ik zet de lampen aan en zoek dan de juiste hoek om foto's van te maken. Ik probeer meerdere tot ik een paar goede foto's heb. Als ik echt te vreden ben kan ik de lampen uit doen. Ik zet de bloemen aan de kant maar laat ze wel staan. Als ik naar Luna en Miles loop praten ze lekker. "Hey let the guy do his work." Zeg in tegen Luna. "It's not a problem." Zegt Miles. "Alright, but I got some question, how many pictures do you want of those guys, and do you have something in mind for the position?" Vraag ik terwijl ik de andere foto's op mijn computer zet. "I need three pictures of them I would like of they where in total different positions." "Okey boss." "Wow die foto's zijn echt heel mooi." Zegt Luna als ik de foto's door zoek voor de beter gelukte. "Dank je. Ik vind de bloemen ook echt geweldig. Maar kijk bij sommige zijn wat blaadjes niet helemaal scherp en de belichting is ook niet over al zoals ik get zou willen. De belichting is gelukkig ook wat aan te passen met de computer." Zeg ik. "Wow, je stopt hier wel veel tijd in." Zegt Luna. Ik lach even. "Daar word ik voor betaald." Zeg ik. Als het lunch tijd is lopen Luna en ik naar de cafetaria van het werk. "Ze hebben wel goede broodjes hier." Zegt Luna. "Misschien hebben ze dat bij jou ook." Zeg ik. "Ik denk het niet alleen van al dat veel te duren spul." Zegt ze. "Je hebt je eerste dag nog niet eens gehad." Zeg ik. "Waar." Zegt ze lachend. Ik kijk even op mijn horloge. "De jongens komen in vijf minuten." Zeg ik. "Ga ik vind mijn weg wel terug." Zegt Luna. "Als je me wilt spreken of zien mag je gewoon bij de studio aan kloppen. Miles weet welke deur." Zeg ik. Dan ga ik snel terug naar de studio. Sofie is er al. Ze doet se make up van de jongens. "So are you doing this for a while now?" Vraag ik haar. "Not long enough to not flip by the real big names, but I don't know these guys." Zegt ze. "Same, well I'm just starting really." Zeg ik dan. Dan word er aan geklopt. "There they are." Ik open de deur en meteen kijk ik verbaasd. "I do know them." Zeg ik dan. Ik laat ze binnen. De jongens van Roadtrip geven allemaal een hand aan Sofie. "So and what is your name?" Vraagt Jack en steekt zijn hand uit. "O shut up Jack." Hij lacht en mag dan als eerste in de make up stoel. "So Emma, you do know these guys?" Vraagt Sofie terwijl ze Jack op maakt. "Yes, they are my neighbours." Zeg ik wat ongemakkelijk. "But I did not know that they are Roadtrip." "Yes because it's not like we didn't tell you or anything." Zegt Andy terwijl hij Rye zijn haar doet. "No you didn't you probably told Luna or Tessa about it but I didn't hear a thing about it." Zeg ik. "Ye, we told Tessa and Luna while Emma was outside with Mikey." Zegt Jack van uit de stoel. Mikey knikt. "That explanse a lot." Zegt Andy. Als Brook als laats zit voor de make up word er weer op de deur geklopt ik op en en laat Luna binnen. "Je vertelde niet dat je Roadtrip ging fotograferen." Zegt ze. "Ja want ik wist niet dat zei dat waren." Zeg ik. "Hey Luna." Zegt Mikey en ze geven elkaar even een knuffel. "Hey Mikey." "And thats the last one done." Zegt Sofie. "Finally. I'm sorry Sofie but I'm not the most paisont person." Zeg ik Sofie knikt begrijpelijk. Ik zet de jongens neer en begin met het maken van wat foto's. "Can we put on some music?" Vraagt Andy. Ik draai me even om naar Luna. "I'm on it." Zegt ze. "Can you guys maybe hold Jack horizontal in the are?" "He is the tallest." Zegt Andy. "Yes but u think that he is also the one with the least weight." De jongens proberen het en ik maak wat foto's. "Put him down before he falls." Luna heeft wel wat goede muziek op gezet. Als de jongens weer anders gaan zitten vind ik de lampen minder staan. Ik verplaats een lamp. Na nog een uurtje komt Miles binnen lopen. "Emma can you make some pictures outside?" "Sure." We verplaatsen het naar buiten. Gelukkig is er een klein parkje in de buurt. Ik zet de jongens leuk bij een fontein. "You guys are pretty good models." Zeg ik als ik nog een foto maak en dan wat eerdere ook check. "We try, except for Andy he was born this handsome and talented." Zegt Rye. "Please no sliming when I'm working." De jongens beginnen te lachen. "I think we are done." Zeg ik. We gaan terug naar de studio zodat de jongens hun spullen kunnen pakken. Ik sluit snel mijn camera aan de computer om de foto's over te plaatsen. "Miles can we talk so about which pictures you want to use?" "I'm busy, but in an hour it must work." Ik steek mijn duim op en loop de studio in waar de jongens nog steeds zijn. "Hey can you maybe send some of those pictures to us?" Vraagt Jack. "Ofcours." Zeg ik. "For how long have you been doing this kind of work?" Vraagt Brooklyn opeens. "Like two days. No joking, I've been doing this sinds I was done with high school so three to four years."

De Verhuising naar Engeland Ft RoadtripWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu