7

38 3 1
                                    

Emma
"Dus het is officieel?" Vraag ik. Tessa knikt. "Mocht ook wel na drie maanden elke week op date gaan." Zegt Luna. "Ik ben zo blij voor je. Hey we gingen vanavond toch naar de jongens? Want ik wil Robbie ook feliciteren." Zeg ik. "Ja we gaan zo ik ga mijn schoenen halen van boven zegt Tessa. "Je gaat hem niet feliciteren." Zegt Luna. "Als hij haar ook maar een beetje pijn doet." Zeg ik. "Kom op beschermengel." Zegt Luna en klopt op mijn rug. Tessa komt naar beneden en we gaan naar de jongens. "We moeten echt fietsen kopen." Zeg ik. "We zijn niet meer in Nederland." Zegt Tessa. "Ja maar voor dit stuk is her perfect en wij blijven Hollanders." Zeg ik. Nog voor we aan bellen doet Robbie al open. "Hey girls." Zegt hij. "We know your only happy to see Tessa." Zegt Luna terwijl we langs hem naar binnen lopen. Als Tessa de jongens begroet neem ik Robbie appart. "If you hurt my little girl only just a bit I'm gonna kill you." "Emma we did this when Tessa and I started dating." "I will kill you." Ik zie Robbie dan toch even slikken. Dan glimlach ik naar hem. "She is way to good for you." Zeg ik op een normale toon. "Emma." "Brooklyn, how is Spiral doing?" Vraag ik als ik me omdraai. Ik zie dat hij zoals gewoonlijk aan zijn kraag hangt. "What a cutie." Zeg ik en aai hem wat. "He bites not as much anymore." "That amazing, how is your neck now we're talking about it." "O it's fine don't worry. The creme you gave me workd really good." "That's great." "But how are you doing? How is work." Vraagt Brooklyn. "You guys are so weird." Zegt Rye. Ik lach even. Brook en ik zijn beste vrienden geworden  sinds we allebei wat raarder zijn dan de rest. Dus soms hebben we normale gesprekken maar soms hebben we zulke rare momenten. Dan mag ik Spiral even van Brook over nemen. Ik ga op de bank zitten met het diertje en praat wat met de rest. Ik moet lachen om hoe Brook twee keer bijna over Biscuit valt. "You drunk mate?" Vraag ik. "I think he always is that would explain so much." Zegt Jack. "Hey that's my buddy you talking about." Zeg ik tegen Jack. "Yes, I also think that you're drunk." Zegt hij. "I don't drink. I think it's a waist if money and time." Dat is eigenlijk niet echt de rede dat ik niet drink maar het klinkt geloof waardig. "Is het niet van wegen." Zegt Luna. "Hoeven zij niet te weten." Zeg ik. Dan voel ik Spiral bijten. Hij merkt de versnelling van mijn hartslag. Ik aai het diertje en hij laat mijn huid los. Brooklyn neemt hem dan weer over en brengt hem boven terug naar zijn hok. "He bit you didn't he?" Vraagt Brook als hij mijn rode plek ziet. "It's okey." Zeg ik. "Wait I'll get the creme." Brooklyn loopt snel naar zijn kamer en komt dan terug. Hij smeert een beetje op de plek. "Thank you." Zeg ik gewoon. Dan komt Brook naast me op de bank zitten. "How is it going with your crush?" Vraag ik zachtjes. "I don't think I'm her type. So that makes it more difficult." "She doesn't really have a type and as far as I know did she not even have a boyfriend." "You know that your my best friend." Ik knik met een glimlach naar Brook. Alex en Robbie zijn bezig met koken en Luna hangt er om heen en wilt helpen wat niet mag van de jongens. "Luna ze zijn niet zoals mij." Zeg ik als ik Biscuit aai. "Weet ik. Maar ik wil zelf koken." Ik zucht en pak haar arm vast ik trek haar me naar de game kamer en zet haar neer naast Brooklyn. "Ga gamen." Zeg ik. Ik loop de ruimte uit en bots per ongelijk tegen Jack op. "Sorry." Zeg ik meteen. "No problem. I was just looking for you." "For me?" "Yes for you. I wanted to talk about something with you." Zegt Jack een beetje nerveus. "What is that something?" Vraag ik met een kleine lach. "I wanted to talk about." Hij word onderbroken door Rye die door de gang rent. Dan komt Tessa haar hoofd uit de deur verschijnen en wenkt me. "Sorry Jack an other time." Ik loop naar Tessa toe. "Wat is er." Vraag ik. "Luna haar telefoon lag nog hier op tafel toen je haar naar de andere kamer trok." Zegt ze. "Zo?" Vraag ik een beetje verward. "Hij was unlocked. Dus ik keek er wat in. En weet je wat in haar notitie staat?" Vraagt ze. "Nee, hoe moet ik dan weten." Zeg ik. Ze houd dan de telefoon dicht bij haar gezicht. "Ja maar kom op." Zeg ik. Tessa begint te lachen. "Hey can you two girls call everybody for the meal?" Vraagt Robby. "Ofcours." Dan zitten we met zijn alle aan tafel. "Emma how is work?" Vraagt Rye om een gesprek op gang te zetten. "Good, nothing really special only they desidet to do a karaoke day." "That sound fun." Zegt Robbie. "Yes it's not bad, but they expect that every one is going to sing." "Miles promised to film when Emma is singing." Zegt Luna veel te blij. "I don't sing." Zeg ik. "O she will sing that day and I will get proof that she did it." Zegt Luna. "Luna calm down." Zegt Robbie. "No she always wanted me to sing back when we were thirteen and now I want her to sing." Luna slaat haar vuist op tafel. "Maybe." Zeg ik. "Can't one if you guys come to sing for me?" "No." Zegt Rye meteen. "You stupid."

De Verhuising naar Engeland Ft RoadtripWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu