10

26 3 1
                                    

Emma
Jack en ik zitten in een vliegtuig naar Ierland. "Were are we going to stay?" Vraag ik hem. "With my parents in my old house, but we can go to a hotel if you want." Zegt Jack. "No, with your parent's is perfect. I'm not always getting the change to see where you grew up." Zeg ik. "You're gonna love my parent's. They are really sweet." Zegt Jack dan. Als we zijn geland nemen we een taxi naar Jack zijn huis. Jack belt aan en een ouder lijkende vrouw doet open. "Nanna." Zegt Jack blij. Dit is dus zijn grootmoeder. "Emma this is my granny. Nanna this is my girlfriend Emma." "What a beautiful young woman you are." Zegt de vrouw tegen mij. "Thank you, I have to say you look way better than I do." Zeg ik. "She's a keeper." Zegt ze dan tegen Jack. Dan gaan we naar binnen waar de rest van Jack zijn familie dus zijn ouders broer en opa. "It's so nice to meet you sweet heart." Zegt zijn moeder. "Nice to meet you madam." Zeg ik. "I like your accent where are you from?" Vraagt de vader dan. "The Netherlands." Zeg ik. Na een tijdje rustig te praten met de ouders van Jack gaan we naar boven naar zijn kamer. "I wasn't a lot here sinds like three years so it's a bit childish." Zegt Jack tegen mij als we binnen komen. "I like it." Zeg ik. "I think it's a beautiful room." Zeg ik dan. "Thank you." Zegt Jack dan. "Are you exited for tomorrow? You mom just said it was your favourite niece." "I'm really excited. But also because your there with me." Zegt Jack. "Are we to cheesy?" Vraag ik. "Sometimes." We lachen even en dan naar beneden. Ik vraag de moeder en oma van Jack of ik misschien kan helpen in de keuken maar ze hebben het ondercontrolle terwijl de mannen de tafel dekken. Als het eten klaar is gaan we gezellig aan tafel zitten. "Emma how dus you meet Jack in the first place?" Vraagt zijn broer mij. "We're neighbours." Zeg ik. "Really? Jack told me that his neighbour was an old man." Ik grinnik even als Jack wat boos word. "That was so you wouldn't want to meet them." Zegt Jack dan. "O little brother are you scared that I would have stolen your girl than." Zegt hij. "He shouldn't be afraid your not really my type." Zeg ik. "Your still a nice guy but just not yhe." Zeg ik. Dan heb ik nog wat gesprekken met de rest van de familie. Na het eten neemt Jack me weer terug naar boven. "I really like your family." Zeg ik tegen Jack als we op zijn bed gaan zitten. "Emma ik hou van jou." Zegt Jack. Het klink niet correct en heel grappig, maar zo lief. "Did you just speak Dutch?" Vraag ik. "Yes, was it good?" Vtaart Jack nu nerveus. Ik schud even mijn hoofd maar er staan tranen in mijn ogen. "I love you too." Jack kust me dan. "But just for the record. You pronounced it wrong." Zeg ik dan. Speels duwt Jack me een beetje weg. "But it was really sweet if you." Zeg ik. "I know, and I thought you always speak my language why can't I speak yours." Zegt Jack. "Because English is for me really easy, but Dutch is much more difficult." Zeg ik tegen Jack. "but I'm still gonna try." Ik lach naar Jack en bedenk me hoe gelukkig ik ben met hem. En onze eerste I love you. "Can we take a shower together now?" Vraagt Jack.
Na het douche sta ik mijn haar te borstelen in de badkamer. "Can I help?" Vraagt Jack en neemt de borstel over en gaat door mijn haar. "Your beautiful." Zegt Jack. "You tell me that every day." "Because I mean it just like I mean that I love you." Zegt hij en kust mijn wang.

De Verhuising naar Engeland Ft RoadtripWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu