Emma
Ik zit naast Miles als onze werk gever een woordje doet over de karaoke avond. "Are you going to sing?" Vraagt Miles. "Don't know yet." Zeg ik. "I can't really sing." Zeg ik dan. "Little secret no one here." Fluisterd Miles dan. Ik grinnik even. Miles haalt voor ons twee wat te drinken als Mark me naar voren roept. "No I didn't fullenteer." Zeg ik. Miles grijnst als ik het kleine platform op loop. O hij is zo dood. Ik mag ook niet eens mijn eigen nummer kiezen. De muziek van love someone van James Graham begint te spelen. In het begin klink ik echt heel raar door het gebrek aan kennis van de tekst en tempo maar dan kom ik lekker in het nummer. Ik vergat hoe fijn het was om soms gewoon echt helemaal op te gaan in een nummer en het niet uit maakt dat mensen naar je kijken gewoon zingen. Ik zie in mijn oog hoeken Miles filmen maar het boeit me niet zo heel erg. Lachend ga ik terug naar mijn stoel als ik klaar ben. Miles heeft ondertussen de clip naar Luna gestuurd. "She asks if you are drunk." Zegt Miles lachend. "I want to thank you and kinda Luna for forcing me to do this. I forgot how much I loved to sing no matter who watches." Miles slaat een arm om me heen. "You were actually pretty good." Zegt hij dan. "Don't lie to me." Zeg ik. "I'm not lieing you are a really good singer." Streng kijk ik hem aan. "I hate you." Als ik dan laat op de avond thuis komt zit Luna in de woon kamer. "I don't sing." Streng kijkt ze me aan.."je bent beter dan de frecking jongens!" Schreeuwt ze. "Herhaal dat even dat hoorde ze net niet." Zeg ik. "Haha. Maar serieus je kan echt goed zingen misschien moet je een duet doen met iemand." Zegt Luna dan. "Waar is Tessa?" Vraag ik om van onderwerp te veranderen. "Nee. We gaan het hier nu over hebben." Zegt Luna. "But I don't want to." Zeg ik als een kleuter. "Jack, Brooklyn en Alex hebben de video ook al gezien." Zegt ze dan. "Kom op." Zeg ik. "Zometeen willen se dat ik ga zingen." Zeg ik. "Ja dat is vresselijk." Zegt Luna. "I don't want to sing." zeg ik. "vroeger zong je zo vaak." zegt Luna. "ja, maar dat was niet alleen." zeg ik en ga zuchtend op de bank zitten. "zet hem uit je hoofd hij controlt je leven. niet zingen geen alcohol, laat het los en leef." zegt Luna. "waar is Tessa nou?" vraag ik dan. "op date met Robbie." zegt Luna simpel. "maar de jongens hebben ons uit genodigd voor het eten vanavond." zegt Luna. "ik ga niet voor ze zingen." zeg ik en ren naar mijn kamer om me om te kleden. "hey girls." says Rye happy when we arrive. "what's happening? your way to happy." zeg ik met een vaag vermoeden. "can't i just be happy to see two of my best friends?" vraagt hij onschuldig. "nee." zeg ik. ik doen mijn schoenen uit en hang mijn jas op. ik wil de keuken in gaan maar Jack trekt me aan mijn arm weg van de deur. "hey, we had that thing to talk about." zegt hij. "o yes." zeg ik. "so what was it?" vraag ik. "come than we go to some where more privet." hij neemt me de biosscoop kamer in en we gaan zitten op de bank. "Jack, let me help you, you look way to nerves. come on you can trust me, just say what you want to say." zeg ik en neem zijn hand. Jack kijkt even weg en dan weer naar mij. "I like you Emma, sinds the day we first met until now. your kind funny and smart and every time your here you just look so beautiful." ik kijk even geschrokken naar Jack. ik had dit niet verwacht. het blijft een tijdje stil. ik hoor wat geluid van net buiten de kamer. ik open de deur en alle jongens en Luna staan er, te luisteren naar het gesprek dat ik net had met Jack. "o hey Emma." zegt Rye. "are you kidding me? is this some kind of joke?" vraag ik boos. "no I meant what i said." zegt Jack tegen mij. "then why did those guys stand there as if they knew al about it?" vraag ik. "I don't know." zegt jack. "ofcourse you don't." boos loop ik de bioscoop ruimte uit de keuken in en ga in de hoek van de bank zitten. ik blijf omdat ik eten zou krijgen en geen zin heb om zelf te koken. Luna komt naast me zitten. "het is Wilson gewoon hellemaal opnieuw." zeg ik. "nee, tuurlijk niet. kom op dat gedoe was hellemaal Rye zijn schuld niks met Jack te maken." zegt Luna om me te proberen op te fleuren. "nou dan ben ik boos op Rye voor me boos te maken op Jack." Zeg ik. Luna lacht even. "Kom op geef me eens een knuffel." Zegt Luna dan. "Nee." Zeg ik. Als het eten er eindelijk is ben ik al weer wat tot rust gekomen. Ik zit naast Jack. Ik zeg niet heel veel ik luister vooral naar het gesprek. Ik zie Jack zijn hand onder de tafel. Ik pak hem vast en geef een klein kneepje. Jack kijkt even naar mij en ik glimlach naar hem.
JE LEEST
De Verhuising naar Engeland Ft Roadtrip
Fanfictiondrie vriendinnen verhuizen naar een enorm huis dat een van geërfd heeft van haar opa. hun buren wonen erg ver van hun af maar nog wel op loop afstand. toch raken ze in contact met een van hun buren.