Böcek yenmez

2.3K 188 108
                                    

 

Baekhyun yüzüne krem sürerken durdu ve kardeşlerine baktı.

"Biz şimdi süsleniyoruz ama ya bizim beğendiklerimiz bizi beğenmediyse." Tao ona dönüp elini beline koydu.

"O zaman biz istemeyiz Baekkie." Dedi. Daha öncende öyle olmuştu. Birilerini beğenmişlerdi ama beğendikleri farklı kardeşleri seçince onlarda reddetti. Jongdae elinde ki ballı çöreğe bakıp konuştu.

"Ballı çöreğim ya beni beğenecek ya beni. Yoksa ayartırım onu. Tam da hayallerimin alfası, ballı çörek." Demiş ve ardından kıkırdamıştı. Baekhyun ikizine göz devirmiş kremini yedirme işlemine devam ederken Yixing yeni bulduğu böceğin peşinden koşmaya başlamıştı. Böcek ondan daha hızlıydı ve odanın dışına çıkması böcek yemek isteyen Yixing 'i durdurmamıştı. Hızla odadan çıkmış yakalama işlemine devam etmişti.

Sonunda böceği yakalamış ağzına atıyordu ki biri elinde ki böceği almıştı. Yixing hüzünle dudaklarını büzdü.

"Ama abi." Diyerek arkasını döndüğünde Yixing hayatında gördüğü en yakışıklı beta ile karşılaşmıştı. Karşısında ki beta ona kocaman gülümsüyordu. Yixing gözlerinin kamaştığına yemin edebilirdi.

"Böcek yememelisin." Dedikten sonra yere atıp ezmişti onu. Yixing hüzünle böceğe baktı.

"Neden ama!" Diyerek karşı çıktığında Junmyeon gülümsemiş ve Yixing' n önüne düşen kâkülünü kulağının arkasına atmıştı. Yixing minik kalbinin daha önce bu kadar hızlı attığını hatırlamıyordu.

"Çünkü böcekler zararlıdır. Ayrıca zehirli bile olabilir." Yixing gözlerini kocaman açıp ona baktı.

"Gerçekten mi? Ama Baekhyun ve Jongdae böceklerin sağlığa çok iyi geldiğini, ayrıca yiyen kişinin daha güçlü olacağını söyledi. " Yixing' n masumca söylemesi Junmyeon 'u güldürdü. O kadar masum ve sevilesi duruyordu ki. Eğer mühürlü olsalardı yanaklarını sıkıp sevesi vardı.

"Gerçekten. Ben saray hekimiyim bana güvenebilirsin. Kardeşlerin sana şaka yapmış olmalı." Yixing gözlerini kısmış ve derin bir nefes aldıktan sonra ellerini yumruk yapıp, ayağını sertçe yere vurup dönmüştü. Bıkmıştı abilerinin sürekli onunla uğraşmasından.

"BAEKHYUN! JONGDAE! " diye adeta kükreyerek odalarına ilerken ikizler kardeşinin öfkeli sesini duyunca birbirine bakıp aynı anda 'eyvah' deyip saklanmaya başladılar. Tao onlara gülerken konuştu.

"Maymun gözünü açtı. " dediği sırada Yixing gürültüyle kapıyı açmıştı. Kapı duvara çarpınca tok bir ses çıkardı. Bu Tao korkutmuştu.

"Nerdeler.!" Tao yutkunarak yerlerini gösterdi. Öfkeli bir Yixing felaket demekti. Sessizce sıvıştı odadan.

"Baekkie kreminin kokusunu alabiliyorummm~ Jongdaeee~ öküz gibi parfüm sıkıyorsun~ Geliyorummm." Diyerek onlara ilerlerken deli gibi kahkaha atıyordu. İkizler başlarını sallamış ve aynı anda saklandıkları yerden çıkmış koşmaya başlamışlardı. Eğer şuan Yixing onları yakalarsa dediklerini yapardı. Kesinlikle yapardı.

Daha önceden test edilmiş ve onaylanmıştı. Yine de buna rağmen küçük kardeşleriyle uğraşmaktan geri kalmıyordular.

Yixing tuhaf el kol hareketleri yaparken gülerek peşlerinden gidiyordu. ( hebele hubele yapan bir Yixing düşünsenize. Yazarken kahkaha attım. )

İkizler ayrılmış ve farklı yerlere koşmaya başlamışlardı ama Yixing 'n kahkahalarını hala duyabiliyordular. Baekhyun birine çarpınca geriledi. Bu o alfaydı. Şuan kur yapamayacak kadar korkuyordu.

Lupus|ExoHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin