Sehun kardeşlerini göz devirip izliyor, arada serzenişte bulunuyordu.
"Neden ben?" diyerek.
Alfalar tarafında da durum farklı değildi. Kyungsoo sandalyeye oturmuş arkadaşlarına bakarken gülüyordu. Chanyeol duvara kafa atıyor 'o çok sevimli' diyerek inliyordu.
Kris ise nereden bulduğunu bilmedikleri pandaya sarılıp serenat yapıyordu. Ve Kyungsoo onun ilk defa bu kadar salak olduğunu görüyordu. Minseok ise elinde tuttuğu ballı çöreğine öpücükler atıyordu.
Junmyeon böcek yakalayıp 'minik XinXing'm nasıl yakalardı bu böceği' diyerek dolaşıyordu.
Ne böcekti arkadaş.
Luhan ise abisinin yanına oturmuş abilerinin bu haline kıkırdıyordu. Ama aklı o alfadaydı. Minik kalbi pıt pıt yapmıştı. Ellerini hala yüzünde hissediyordu.
Kapının çalınmasıyla Kyungsoo girmesi için izin verdi. Uzun boylu bir genç saygıyla eğildi.
"Efendim akşam yemeği hazır." Dedikten sonra odada bulunan delilere göz atmış ve gözleri korkuyla büyürken çıkmıştı. Kyungsoo omeganın tepkisini görünce güçlü bir kahkaha attı.
"Yemeğe hadi." Dediğinde Alfalar ve beta hızla toparlanıp yemeğe indi. Omegalarını görmek için heveslilerdi.
Ama.
Güzel omegaları yemekleri odalarında yiyeceklerini duyurmuştu. Alfalar acı içinde bir inleme bıraktığında Kyungsoo onların bu haline göz devirdi.
Sorunsuz akşam yemeği yendi.
12 genç sabırsızdı. Bir an önce ertesi gün olsun istiyorlardı.
Ve hepsi ortak salonda buluşmuştu sonunda. Shownu ve eşi tahlarında duruyordu. Yanlarında ise Kyungsoo.
Shownu kralın geçmesi için ısrar etse de Kyungsoo gereğinin bu olduğunu söylemişti. İlk sırada kendisi ve kardeşi yer alırken arkadaşları da yanlarına dizilmişti. Kyungsoo' n karşısında en büyük kardeş duruyordu. Ayrıca Alfa olan. Luhan alt dudağını ısırmış gülümsememek için kendini zor tutuyordu. Çünkü Alfa saçlarını siyaha rengine boyamıştı.
Salonda bulunan herkes heyecanlıydı. Kyungsoo heyecandan titreyen ellerini saklamak için kollarını geriye atmıştı. Kim derdi koskoca Kral Alfa bir omega için bu kadar heyecanlanıyor.
Shownu ve Kihyun merakla bekliyordu, ilk önce kim söze girecekti acaba? Kyungsoo sonunda derin bir nefes almıştı.
"Ben Sm kabilesinden Do Kyungsoo. Starship kabilesine ait, MonstaX sürüsünden Oh Jongin'in eşim olması için sizden izin istiyorum. " Sehun gergindi. Kardeşine baktığında onun dudaklarını birbirine bastırıp , kızaran yanaklarıyla kendisine baktığını gördü. Gözlerinin içi gülüyordu adeta.
Sehun boğazını temizlerken Shownu' ya bakmıştı. Shownu onay verdiğinde konuştu.
"Kardeşlerimden birini eşiniz olarak seçmeniz bir onurdur Kralım. Lakin kardeşime de sormak zorundayım." Sehun işi uzatmaya çalışıyordu.
Tabi ki de bu gergin ortamdan delicesine zevk almıyordu. Kardeşlerinin şuanda içlerinden ona küfür ettiklerini hissedebiliyordu.
"Elbette. Önemli olan onun ve sizin izniniz." Sehun Jongin' e döndü. Kardeşi aşırı derece utandığında sürekli kekelerdi.
"Jongin? Ne diyorsun?"
"E-e-el-bbett-te ee-şş-i oo-lma-k ister-iii-m." Sehun kahkaha atmak istiyordu. Ve ardından Jongin' n yanaklarını sıkmak istiyordu. Kyungsoo omegasının sevimliliği karşısında gülümsüyordu. Jongin ise rezil olduğunu düşünüyor ve abisine en içten küfürlerini ediyordu.
"Tek dileğim kardeşimin mutlu olmasıdır."
"Hiç şüpheniz olmasın." Dediğinde el sıkıştılar. O sırada arkadaşları sahte bir öksürük bırakmış ve en yakınında duran Kris Kyungsoo' yu dürtmüştü. Durumu anlayan Sehun hafif bir kıkırtı bırakmasına engel olamadı.
"Sanırım sadece Jongin değil?" Kyungsoo derin nefes alıp başıyla onayladı.
"Wu Kris. En iyi adamlarımdandır. Kardeşin Tao ile eş olmak istemekte."
"Verdim gitti."
"Park Chanyeol İyi adamdır. Baek-"
"Verdim gitti. "
"Saray hekimimiz Kim Junmyeon, böcek sevd- pardon"
"Büyük iyilik yaparsınız verdim gitti."
"Kim Mins-"
"Verdim gitti." Dediğinde Sehun hepsi el sıkışırken gözleri abisinin arkasına saklanan küçük omegadaydı.
"Kralım. İzniniz olursa ben Oh Sehun kardeşinizinde rızası olursa onu eşim yapmak istiyorum." Dediğinde salonu anında sessizlik kapladı. Böyle bir atağı kımse beklemiyordu. Luhan başını abisinin omuzuna gömmüş ve kızaran yanaklarını saklamak için büyük bir çaba sarf ediyordu. Kyungsoo kaşlarını çattı. Ardından arkasını dönüp kardeşinin yüzünü avuçları içine aldı.
"Ne diyorsun Lulu'm." Diye sordu. Kardeşininin bu alfaya karşı bir şeyler hissettiğini fark etmişti. Ondan yayılan hafif feromandan. Ayrıca bu Alfa' n saçlarını siyah yapması da kardeşinini önemsediğini gösteriyordu. Ama eğer onu üzecek tek bir hamle yaparsa hiç düşünmeden onu öldürürdü. Merhametli biriydi Kyungsoo.
Ama bazı şeylere asla izin vermezdi. Bunlardan biri kardeşinin üzülmesiydi elbette. Luhan hafifçe başını salladığında Kyungsoo gülümseyerek anlını öptü.
"Kardeşim henüz reşit değildir. Bu yüzden dilerseniz sizde Sm kabilesine gelin. Reşit olduğu vakit sizi isterse katiyen engel olmam. Ama reşit olduğunda sizi isteme-"
"Geri dönerim." Kyungsoo gülümsedi sadece. Oh Sehun dürüst ve namuslu bir adamdı.
"Ooo bu Sm kabilesi Oh kardeşleri elden geçirmeye baya kararlıymış ha." Minhyuk 'n sesi yankılandığında bütün başlar senkronize şekilde yavaşça ona döndü. Minhyuk kendine dönen başlarla panikledi.
"Sesli mi düşündüm ben?" diyerek korkuyla yutkunduğunda Kihyun derin bir nefes alıp avuç içini anlına vurdu. Shownu ise alt dudağını ısırdı. Onun bu yaptığı patavatsızlık savaşa bile yol açabilirdi.
Kyungsoo' n gür kahkahası yankı yaptığında salonda diğerleri de gülmüştü. Hyungwoon hızla arkadaşının kulağını tutmuş, sürükleyerek salondan çıkarmıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Lupus|Exo
Werewolf"Ben yemek yapamam." Dedi omega olan. Alfa olan gülümseyip omeganın güzel yüzünü avuçları içine aldı. "Temizlikten anlamam. Terziliğimde kötü. Avlanmayı hiç beceremem." Dedi omega üzgünce. Alfa uzandı ve omegasının burnundan öptü. Omega gözlerini k...