Gençler yorum yapın la fkd
Geri dönüş için hazırlıklar tamamlanınca 12 kişi olarak yola çıktılar. Alfalar at üzerinde iken, Omega olanlar onlar için hazırlanan atlı arabalar içerisindelerdi. Üçüzler Kralın kardeşinin olduğu arabadaydı. Genç çocuk ürkek bakışlar atıyor, bakışları yakalanınca utanarak başını eğiyordu. Yixing eğer Kral' n kardeşi olmasaydı onu yanaklarından tutarak sevebilirdi. Jongdae ve Baekhyun da çekiniyordu. Espri yapmak bu ortamı dağıtmak istiyorlardı.
Ama.
İşin ucunda yanlış bir şey yaparlarsa cezalandırılacaklarını düşünüyordular. Yixing dudaklarını birbirine bastırıp bilekliği ile oynamaya başladı. Junmyeon küçükken eşi olacak kişiye bir bileklik yapmış ve onu her zaman yanında taşımıştı. Yixing onun bu sevimliliği karşılığında kıkırdayarak bileğini uzatmıştı. Dudaklarında ufak bir gülüşle o anı- yani dünü- hatırladığında kıkırdadı.
Tüm bakışlar ona döndü.
"Aman be, başlarım ciddiyete ha! O bileklik ne Yixing." Jongdae sonunda dayanamayarak konuştuğunda Luhan dâhil diğerleri derin bir nefes alarak içlerinden teşekkür etti.
"Beta'm verdi." Dedi cilveyle. Arabadakilerin gözünden kaçmadı bu durum.
"Duydun mu Baek? Hemen sahiplenmiş. Bu yarın hamile olur ha." Diyerek kardeşini dürtüyor, kaş göz işareti yapıyordu Jongdae.
"Öncelik Baekhyun' a ait. Onun azgınlığı Alfasını tüketir." Luhan kıpkırmızı olup bu konuşları unutmaya çalıştı. Neticesinde hem bir bu konuları dahi bilmeyen utangaç bir omega, hem de bahsedilen kişiler yıllardır ona abilik yapmış Alfa'lardı.
"Ben ballı çöreğim ile ballı çörek fantezisi yapmak istiyorum." Luhan ellerini kulaklarına siper etti. Daha fazlasını duyarak utanmak, abilerini görünce bu konuşulanları katiyen hatırlamak istemiyordu.
Ha bu arada...
Ve Omegalar bir şeyi unutuyorlardı.
Alfalar.
Keskin duyma yetkilere sahipti.
Ve Beta.
Sehun oflayarak başını salladığında, Kyungsoo kahkaha atmamak için dilini ısırdı. Junmyeon kıkırdıyor, Chanyeol ise elini ısırıp bacağına tokat atıyordu. Minseok ise sadece gülümseyerek dinliyordu.
Kris beline dolanan kolların keyfini çıkartıyordu. Omegası arabaya binmek istememiş, onunla at üstünde gitmek istemişti.
O tatlı bakışlara hayır diyememişti Kris.
"Baekhyun gelinlik çok yakışır sana." Konular nerden nereye gelmişti.
"Sen giyersen sözüm sözdür giyerim." Jongdae gaza gelerek eğildi. Şuan gerçekten gelinlik giyinebilecek durumdaydı genç omega.
"Söz mü?
"Söz lan! " deyip serçe parmaklarını birleştirdiler. Birbirlerine gülümsemiş, göz kırparak Luhan' a döndüler.
"Luhannie." Dedi ikizler. Luhan masum, iri gözlerini ona sevimlice bakan ikizlere baktı. Ama anlamıştı ki o bakışlara kanmaması gerekiyordu.
"Sence gelinlik en çok kime yakışır?" ilk adımı Jongdae atıp sordu.
"Beni bu işe karıştırmasanız." Çekinerek konuşurken adeta yerinde küçülüyordu. Jongdae ve Baekhyun burun kıvırdı.
"Kardeşlerimize sorarsak oylar eşit çıkar. Abimize sorarsak kulaklarımızı çeker."
"Şu kulaklarımın haline bak! Onun yüzünden kepçe kulak olacağım." Diye isyan ederek kulaklarını gösterdi Baekhyun, Jongdae onu dürtü.
"Ne güzel işte Alfan ile tam eş olursun." Dediğinde Luhan da gülmekten kendini alamadı. Baekhyun somurtup alfasının ne kadar tatlı olduğunu söylerken diğerleri gülüyordu.
Ve Kyungsoo' n eline çok iyi bir fırsat geçmişti.
Dalga konusunu bulmuştu bile.
Jongin araba tek olduğu için dudaklarını büzmüş sessizce dışarıyı izliyordu. Arada Alfa' sının sırtını görmesiyle kıkırdıyor ve pembe hayallere dalıyordu. Kyungsoo tatlı omegasının kıkırdamalarını duyunca kendisi de seviniyordu. Onun iyi olduğunu bilmek kurdunu ve kendini huzurlu ediyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Lupus|Exo
Werewolf"Ben yemek yapamam." Dedi omega olan. Alfa olan gülümseyip omeganın güzel yüzünü avuçları içine aldı. "Temizlikten anlamam. Terziliğimde kötü. Avlanmayı hiç beceremem." Dedi omega üzgünce. Alfa uzandı ve omegasının burnundan öptü. Omega gözlerini k...