1. Scott - spędzaliście razem dużo czasu, kiedy chłopak uczył cię panować nad sobą, abyś czasem kogoś nie rozszarpała. Chronił cię też przed Deucalionem. Ostatecznie dołączyłaś do jego stada.
2. Stiles - chłopak coraz częściej przyjeżdżał do warsztatu twojego wujka - ale dziwnym trafem zawsze gdy byłaś sama i coraz rzadziej jego samochód potrzebował naprawy. W końcu przyznał, że wykuł na pamięć twój rozkład pracy i korzysta z jeepa jako pretekstu, żeby częściej cię widywać.
3. Theo - mimo że chłopak bardzo ci się podobał i wiedziałaś, że nie jest do końca zły, to nie podobało ci się jego zachowanie. Ponieważ Theo zlekceważył twoje ostrzeżenia i argumenty za zrezygnowaniem z planu, opuściłaś jego stado i dołączyłaś do Scotta. Po powrocie Raekena od Zmiennoskórych pierwsza zauważyłaś jego zmianę i przekonałaś też innych, aby okazali mu więcej zaufania. Gdy Scott rozdzielał jakieś zadania, ty i Theo byliście w jednej grupie, bo razem działaliście skuteczniej.
4. Isaac - polubiliście wspólną naukę i coraz częściej spotykaliście się w bibliotece. Dzięki niemu byłaś coraz lepsza z francuskiego, a on z kolei poprawił się z chemii. Każdy drobny sukces wynikający ze wspólnej nauki chodziliście uczcić lodami.
5. Derek - z początku mu nie ufałaś - zresztą z wzajemnością - ale wspólne tropienie Petera bardzo was do siebie zbliżyło.
6. Peter - chętnie korzystał z twojej pomocy jako banshee, natomiast ty dzięki niemu nauczyłaś się panować nad swoją mocą i poszerzyłaś swoją wiedzę o świecie stworzeń takich jak wy.
7. Aiden - chłopak zaproponował ci podzielenie się swoją szafką, dopóki twoja nie zostanie naprawiona, a ty, z początku niechętnie, na to przystałaś.
8. Brett - przychodził na każdy twój trening i zaproponował ci pomoc w ćwiczeniu nad blokowaniem przeciwnika, a ty ostatecznie na to przystałaś, chociaż raczej nie ufałaś wilkołakom.
9. Liam - wasze drużyny miały treningi w tym samym czasie. Po każdym Liam odprowadzał cię do klasy/domu.
10. Parrish - zajął się obserwacją twojego domu, a kiedy osoba zostawiająca ci pogróżki cię zaatakowała - uratował cię i spędził dużo czasu, uspokajając cię po ataku.
CZYTASZ
You're The Hottest Girl - Teen Wolf Preferencje
RandomW preferencjach znajdują się: 1. Scott 2. Stiles 3. Theo 4. Isaac 5. Derek 6. Peter 7. Aiden 8. Brett 9. Liam 10. Parrish