112. Dlaczego kłócicie się przy serialu?

871 14 8
                                    

1. Scott - nigdy nie możecie się dogadać, która siostra jest najlepsza - ty uwielbiasz Piper, on jest fanem Phoebe. Do tego on shippuje Phoebs z Coopem, a ty wolisz ją z Cole'm.

2. Stiles - odwieczne Bellarke czy Clexa?

3. Theo - a o co się nie kłócicie? Który bohater jest najlepszy, najbardziej dopasowana para, najgorsza postać, najlepszy odcinek, który bohater ma najgorszych rodziców...

4. Isaac - on nie znosi Morgany, odkąd stała się zła, ty ją nadal uwielbiasz. Ciągle dyskutujecie na jej temat.

5. Derek - On uwielbia krytykować wszystkich twoich ulubionych bohaterów - bo Arya to mała morderczyni bez sumienia, Dany jest walnięta, Tyrion to zwykły pijak, Jaime sypia ze swoją siostrą...

6. Peter - Peter ciągle wytyka błędy w serialu. Do tego naśmiewa się z Lucyfera, który, będąc diabłem, pomaga rozwikłać zbrodnie, zamiast kusić ludzi do grzechu.

7. Aiden - ciągle zachwycasz się Jugheadem, Reggiem i Sweet Pea, a on w odwecie Cheryl, Veronicą i Toni, tylko po to, żeby wzbudzić w tobie zazdrość. Pauzujecie odcinek z pięć razy tylko po to, żeby się posprzeczać.

8. Brett - gdy namówiłaś go na serial, nie spodziewał się, że bohaterowie ciągle będą śpiewać (widać słowo "musical" nie istnieje w jego słowniku)... Gdy tylko rozpoczyna się jakaś piosenka - średnio co 7 minut - on zaczyna narzekać i nie chce się uciszyć.

9. Liam - on uparcie usprawiedliwia zachowanie wszystkich bohaterów - Mariny, Polo, Cayetany... Ty ich nie znosisz, więc sprzeczacie się, czy te postacie są pozytywne, ale zagubione, czy po prostu złe.

10. Parrish - utrzymujesz, że Izzy powinna być z Raphaelem, on woli ją z Simonem. Do tego ty kochasz w serialu to, że jest to tylko luźna adaptacja książek, a on ciągle na to narzeka.

You're The Hottest Girl - Teen Wolf PreferencjeOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz