13. Co robi, gdy jest zazdrosny?

2.7K 72 18
                                    

1. Scott - gdy widzi, że rozmawiasz z jakimś chłopakiem, zaczyna kręcić się obok was, bawi się twoimi włosami, przytula, albo całuje w policzek.

2. Stiles - angażuje w pomoc innych - Lydię, Malię, Scotta czy Liama, którzy dla świętego spokoju znajdują wymówkę, aby odciągnąć cię od chłopaka, który zdaniem Stilesa, chciałby cię - jak to ujął Stilinski - wyrwać.

3. Theo - jest bardzo zaborczy, więc nawet jeśli tylko tłumaczysz koledze matematykę, pojawia się niespodziewanie obok, przytula i nawet namiętnie całuje.

4. Isaac - chłopak ma problemy z agresją, więc gdy tylko widzisz, że zaczyna zaciskać szczęki, a jego oczy zmieniają kolor, odciągasz go w ustronne miejsce i - po raz setny - tłumaczysz, że nie musi być zazdrosny.

5. Derek - Hale jest okryty dość złą sławą, więc wszyscy faceci spoza stada trzymają się od ciebie z daleka.

6. Peter - legenda głosi, że jakiś facet kiedyś do ciebie zagadał, odkąd związałaś się ze starszym z Hale'ów. I teraz nie żyje.

7. Aiden - Nie masz okazji, aby rozmawiać z innymi chłopakami. Aiden skutecznie zajmuje twój czas... I usta.

8. Brett - gdy widzi obok ciebie innego faceta, zaczyna powtarzać swoją mantrę, dopóki się nie uspokoi.

9. Liam - podchodzi do delikwenta, który miał pecha znaleźć się w twoim pobliżu i ucina sobie z nim krótką pogawędkę na temat tego, czyją jesteś dziewczyną i na ile centymetrów (97) najbliżej ciebie rzeczony delikwent może podejść.

10. Parrish - jest tak zapracowany, że choćby tłum mężczyzn nosił cię na rękach jak J Lo w "Papi", to i tak by tego nie zauważył.

You're The Hottest Girl - Teen Wolf PreferencjeOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz