1. Scott - twój wujek twierdzi, że nie, bo Scott to patałach, ale dobrze wiesz, że tak naprawdę go lubi.
2. Stiles - rodzina miała co do niego wątpliwości, zwłaszcza gdy przyjechał po ciebie starym, dymiącym jeepem, ale Kira przekonała ich, że Stiles to dobry chłopak. Na jego korzyść przeważył też fakt, że jest synem szeryfa.
3. Theo - nie. Scott i Melissa nie ufają Theo po tym, co zrobił tobie i innym chimerom.
4. Isaac - Derek i Cora bardzo się cieszą, że jesteście parą, Peter jest bardziej powściągliwy.
5. Derek - wszyscy są przeciwni waszemu związkowi. Nawet Chris, który przekonał się do Dereka, nie jest zbytnio zadowolony z faktu, że jesteście razem.
6. Peter - Natalie nie jest zbyt zadowolona, bo Peter jest sporo od ciebie starszy, Lydia natomiast wciąż próbuje cię namówić, żebyś z nim zerwała, bo mu nie ufa.
7. Aiden - Marin ma wątpliwości, bo dobrze zna stado Alf. Alan patrzy na wasz związek bardziej przychylnym okiem.
8. Brett - twoja mama i ojczym są nim zachwyceni, Liam nadal nie może się pogodzić, że spotykasz się z Brettem.
9. Liam - Corinne nie obchodzi z kim się spotykasz, natomiast Malia bardzo was shippuje.
10. Parrish - Stiles jest szczęśliwy, bo odkąd Parrish zakochał się w tobie, nie musi być zazdrosny o Lydię. Twój ojciec jest mniej zadowolony, że spotykasz się z Piekielnym Ogarem.
CZYTASZ
You're The Hottest Girl - Teen Wolf Preferencje
RandomW preferencjach znajdują się: 1. Scott 2. Stiles 3. Theo 4. Isaac 5. Derek 6. Peter 7. Aiden 8. Brett 9. Liam 10. Parrish