კარი .5.

635 124 14
                                    

...წამიც და ჩემს ზევით მოექცა...

-პატარავ არც კი წარმოგიდგენია, როგორ მინდიხარ.

გამომწვევად ჩამჩურჩულა ყურში.
იქვე კოცნა დატოვა, სველი და სექსუალური. ნელ-ნელა აუჩქარებლად ჩაუყვა ყელს.
მისი თითოეული შეხება უფრო აღმაგზნებდა და სასიამოვნო ჟრუანტელს მგვრიდა ხერხელამზე.
მაისური ამიწია, მაგრამ არ გაუხდია.
ერთადერთი, რაც შემეძლო უკონტროლო კვნესა იყო,  როცა ჩემს ძუძუს თავებს ენით შეეხო.
ენით აღუწერელ სიამოვნებას განვიცდიდი.
ისეთს, როგორიც არასდროს მიგვრძვნია. ჩემი ტრამვა არ მაწუხებდა.
სხვა შემთხვევაში ალბათ მოგონებები დამესხმებოდნენ თავს და საშუალებას არ მომცემდნენ ამ წუთით მესიამოვნა, მაგრამ ახლა უბრალოდ ძალაგამოცლილი ვიწექი.
ძალაგამოცლილი სიამოვნებიგან.
ერთი ძუძუდან მეორეზე გადაინაცვლა, პირველს კი უკვე ხელით უკეთებდა მასაჟს.

-ააჰ...

მწყდება კიდევ ერთი ცოდვილი კვნესა და მის თმებს ჩავებღაუჭე.
არ ვიცოდი, რას ვაკეთებდი, უბრალოდ ინსტიქტებს მივყვებოდი.
რამდენიმე წამიც და უკვე ჩემს ტორსოზე ტოვებდა სველ კოცნებს.
ენით მიუყვებოდა უფრო დაბლა, ჩემს დაფარულ პენისს ხელით ეფერებებოდა. უკვე იმდენად მქონდა გამაგრებული მტკივნეულიც კი იყო. მინდოდა უფრო კარგად შემხებოდა, უფრო მეტად მეგრძნო მისი ხელი.

-ააჰ... გთ-გთხოვ...

-რას მთხოვ პატარავ?

-შ-შემეხე... მმ... მინდა უკეთ გიგრძნო... გთხოვ...

-ასე?

მითხრა და ხელი ტრუსში ჩამიცურა.
საცვალი ქვევით ჩასწია და ჩემს ორგანოზე უკვე სწრაფ მოძრაობებს აკეთებდა.

-მმმ... ჰოო..

ვგრძნობდი კოცნებს შორის, როგორ იღიმოდა.

ჩემი პენისიდან უკვე სისველე მოდიოდა  და უცებ ენით შეეხო მის თავს.

-აააჰ...

გრძელი და ხმამაღალი კვნესა ამომივიდა პირიდან, მსგავსი რამ არასდროს მიგრძვნია. და ის ამას აკეთებდა,  მიჭირდა დაჯერება.

The Door    (Edited)Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang