Öncelikle hepinize selamlar💕
Umarım seversiniz biraz karışık olucak fic.
Sıkılmıyacağınıza eminim😌
Klişe hiç bir şey yok bence 🙄
Hatalarım varsa affola💜
İyi okumalarNamjoondan
30 aralıktı ve doğal olarak hava çok soğuktu montumu giyinib evden çıktım. Çok soğukmuş keşke kalın giyinseydim. Kar yağıyodu yeni yıl işıkları çok güzeldi keşke sıcaklıkta verselerdi. Kollarımla kendimi sarmış titriyodum tabi ince ev giysisiyle çıksam böyle götüm donardı. Hızlı adımlarla uzaktakı markete gidiyodum başımı eğmiş ve kendime tamamen sarılmıştım. Markete girdim ve donmuş kanım ısınmaya başladı. Bi kaç paket ramen aldım şu sıralar hiç doymuyorum sürekli açım. Huzurlu şekilde marketten çıkın derin nefes aldım soğuk havayla ciğerlerim donunca ürperdim. Etrafa bir göz attım hala kar yağıyodu etraf tamamen beyazdı. Giderken göremediyim manzaraya şimdi bakıyodum. Donsam bile yeni yılı çok severim. Çoçuk parkının yanından keçerken orayada bakınca kenarda bankanın titreyen beden gördüm. Sokak lambasının altındaydı. O kadar ufaktıki çoçuk sandım koşarak gittim yanına. Bu soğukta böyle ince beyaz giyinmişti tamamen tutriyodu. Üzerimdeki montu üstüne attığımda acı ile çığlı attı. Bedenine dikkatlice baktığımda beyaz giysinin altında olan yaraları gördüm. N'apıcamı hiç bilmiyodum ellerim esiyodu. Üzerini örttüm. Bu soğukta öle bilir. Kollarının arasına sokmuştu kafasını kıvrılmıştı bedeni böyle ufak görünüyodu. Ellerimle saçlarını okşadım kafasını kaldırdığında gördüğüm yüz karşısında adeta şok yaşıyodum. O kadar güzel ve o kadar yaralıydıki. Kocaman göz altları morarmıştı, kalın dudaklarının kenarında yara vardı. Çene hattının kenarında morluklar. Onu öyle görünce kalbim parçalanmıştı resmen. Bana baktığında öyle masum ve savunmasızdıki. Gözlerim dolmuştu hemen ellerini avuç içlerime aldım öyle ufaklardıki. Karşısında diz çöküp nefesimle ellerini ısıtmaya başladım.
Joon: Senin burda ne işin var? Neden yalnızsın?
Konuşmadı gözlerini kapadı. Öle bilirdi şu an bedeni soğumuşdu. Hemen kucağıma alıp montla sardım. Şu an kendi üşümem umrumda değildi. Onu öyle görmek canımı öyle yakmıştıki. Eve doğru yol aldım hızlıca apartmana girdim. Lifte yukarı çıkıp acele ile kapıyı açtım. Onu salondakı koltuğa bırakırken elimden tuttu. Bakışları parçalanmış kalbime acı veriyodu bu acı ruhuma çoktan sızmıştı. Ellerinden öperek konuştum.
Joon: 1 dakikaya geliyorum. Merak etme iyileştiricem seni.
Hemen banyoya koştum küvete sıcak su doldurdum. Telefonumu alıp minik bedenin yanına koştum. Titriyodu. Montu çekip bedeni kucağıma aldım hızlıca banyoda girib küvete bıraktım ufak çığlık attı. Sıçak sudandı mutemelen. Giysilerini çıkardığımda gözlerin dolmuştu. Bedeni tamamen yaraydı. Sırtında yara izleri vardı ve yeni yaralar. Teninde geçmişten kalma izler ve yeni yaraları görünce Ruhumunda tamamen parçalandıöını hiss ettim. Giysilerini çıkarınca izin vermemeye çalışıyodu lakin o kadar güçsüzdüki. Su kırmızılanıyodu yeni yaralamışlardı ve kabuk bağlamamıştı. Tamamen soyundurdukta minik elleriyle üzerini kapıyodu en çokta yaralarını. Hemen telefonum çıkarıp kuzenimi aradım. Kendisi doktordu. Şu an onu hastaneye ve ya polise aparmak kötü sonuçlana bilirdi onu araya bilirdi yarayanlar.
Kuzenimi gelmesine ikna ettim bi yandan onu yıkarken. Tişortümü çıkardım şu an islanıcaktı çünkü bu beden kendini kaldıramazdı. Çıkarıp bir kenara attığımdan sonra hemen onu küvetten aldım kucağıma. Bir elimlede bornozumu aldım. Yatağa bırakırken onu bornozu hemen giydirmeye başladım önünü kapattıktan sonra yeniden kucağıma alırken kollarını boynuma doladı. Bir elimle yatağı açtım yavaşca onu yatağa bıraktım. Yorganla üzerini örttüm kapı çalınca yüzünde korku yarandı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Feda / MinJoon 18+
FanfictionNamjoon aşkı için neler yapıcak ne kadar kendindün ödünc verecek? Tamamen tükendiğini hiss eden Jiminin kalbi aşkı kaldıra bilicek mi? Sade bi insan aşkı ne kadar göğüs gele bilir zenginlere ve gangsterlere? Bu soruların cevabını hikayede birlikte b...