3.bölüm / Birlikte

2.1K 83 44
                                    

Yazardan

Namjoon karşısında ağlamamak için kendini zor tutan fakat gözlerinden yaş akan, elleri ayaklar titreyen, dudakları esen, saçlarını 0 kesmiş küçük bedene bakınca içinde bişeyler kırıldığını hiss ede bilmişti.

Karışısındakı beden o kadar zarif ve masumduki 'kendine böyle bişeyi yapıcak kadar ne yaşamıştı?' sorusu onu deli etmek için yeterliydi.

Namjoon kendisini toparlıyarak gözlerinde akan yaşları umursamadan titreyen bedeni kucağına aldı. Küçük bedeni salonda kanepeye bırakarak su getirmek için giderken. Esen ellerin onun bir elini tutması ile durdu.

Moçi: B-birlikte... Biz birlikte g-gidebilirmiyiz?

Nj: Tabiiki gide biliriz.

Namjoon kanepenin önünde diz çökerek küçük bedenle aynı boyda oldu. Esen ellerini tutarak gözlerine bakarak konuştu. Konuşurken yumuşak tonda olmasına özen gözleriyodu.

Nj: Yürümemen gerekirdi. Canın çok yanmıştır şimdi.

Moçi: Sorun değil. Ben acıya alışığım.

Nj: Acıya alışmak olur mu?

Moçi: Benim hayatımda başka seçimim olmadıki.

Nj: Su getiriyim sana bekle.

Joon kalkıp giderken Moçi konuştu.

Moçi: Bilerek dinlemedim. Ben... Ben banyoya giderken havayi fişenkler lafını duyunca durdum.

Njj: Moçi hiç sorun değil.

Joon suyu getirerek küçük bedenin eline tutuşturdu.

Moçi: İsmim... Benim ismim Park Jimin.

Nj: Güzel ismin var Jimin. Sana Moçi dersem sorun olur mu?

Jm: Hayır hayır.

Nj: Ben sana giyicek bişeyler bulayım. Hata ettim giysi almamakta.

Joon dolabının önüne gelir. Boş giysiler aldığından Jimin onum giysilerinde kayıp olacağı açık belliydi.

Onun bedenine dar geldiyi için az giyindiyi siyah kot pantolon, mavi bluz ve beyaz gömlek zar zor buldu. Bide yukarından yeni bot ayakkabı buldu.

Jiminin yanına gitti. Eşyaları kanepenin bir kenarına bıraktı. Aldığı ilaçlatın içinden poposu için kremi çıkardı.

Nj: Jimin bluzla pantolonda çok kayıp olmazsın. Botu geçen yıl aldım ayağına küçük oldu geri vermeye hiç zamanım olmadığından kaldı. Birde... Imm... Nasıl söylersem... Zaten kucağımda taşıyıcamda canın yanmasın diye Mark kremde yazmıştı vermeyi unutmuşum.

Jm: Krem popom için mi?

Nj: Evet iyice sürmen gerek hem daha çabuk iyleşirsin. Şey vuramazsan yardım ederim.

Joon gerçekten utanı ve sözleri iyi söylemiyodu. Joonun bu hali Jimini gülümsetiyodu.

Joon jiminin üzerindeki gömleyi çıkartı ve Jimini kaldırdı. Jimin elini uzattı krem için.

Namjoon kremi küçüğünün parmağına sürüp üzünü dönderir.
Jimin acı dolu seslerini duyunca hüm canı yanar hemde endişelenir.

Nj: İstersen yardım ede bilirim.

Jm: G-gerek yok. Bitti döne bilirsin.

Joon islak peçete verir Jiminin elini temizlemesi için. Beyaz bokserle yarra bantlarıyla sarılmış bedeni o kadar güzeldiki.

Feda / MinJoon 18+Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin