7.bölüm / Kalbim

1.2K 56 24
                                    

Medyayı açıp okuyun

Yazardan

Taehyung evinin bu hale gelmesi karşısında donup kalmıştı. Ne yapacağını bilmiyordu.

Etrafta mumlar güller ve balonlar var. Mumlar o kadar çoktuki işığı yakmasına bile gerek yoktu. Güllerin ve mumların ardı ile gidince salonda kimse olmadığını gördü.

Kırmızı halı merdiven boyuncaydı. Yukarı çıktı. Mum ve güllerin cizdiği yol yatak odasında bitiyordu.

Kendi evinde olan bu durum onun iyice sinirlerini zorluyordu. Kapıyı açıp içeri girdiğinde yatağında uzanmış Jungkooku görünce bu kadar rahat olması onu iyice delirtdi.

Taehyung kapıyı sertce kapadığından Jungkook yüzünü sese doğru çevirerek tek kaşını kaldırdı.

Taehyung sinirden köpürüyordu.

Th: Senin ne işin var benim evimde?!

Jungkook alaycı şekilde güldü.

Jk: Yaptığım suprizi beğendin mi?

Th: Ne suprizi evimi bok götürüyo.

Jungkook yerinde doğruldu esmer tenlinin gözlerine bakarak bir elini yatağın üzerinde gezdirerek alaycı şekilde konuştu.

Jk: Yatağında çok yumuşak. Kim bilir bu yatakta kimlerin altında inledin.

Tae sinirden kahkaha patlattı. Yatağa yaklaşarak beyaz tenlinin yüzüne bakmadan etrafa bakarak konuştu.

Th: Sen gerçekten kendini ne zann ediyorsun bilmiyorum fakat şimdi hemen burdan defolup gitmezsen sadece bir ceset olucaksın.

Son sözlerinde yeniden sinirini belli etmişti.

Jungkook yataktan kalkarak komidin üzerindeki çift şarap bardaklarından birini eline aldı diğer elinede komidinin üzerindeki açık şarap şişesini. Sakin biçimde esmer tenlinin karşısında durdu.

Th: Çık git hemen.

Yorgun tonda çıkmıştı sesi. Beyaz tenli nefesini verip güldü. Şarapı bardağa süzerek konuştu.

Jk: Korkuyosun... Abin burda böyle şeyler yaptığıml bilirse baba zarar verir diye korkuyosun.

Bardaktakı şarapı ikram etti Jungkook esmer tenliye. Dudağının kenarını kıvırarak yeniden alaycı tavırda konuştu.

Jk: Peki ya Jiminin kaçmasında senin yardımın olduğunu ispat edersem yapıcaklarımdan korkmuyormusun?

Taehyung şarap bardağını alıp kaldırda ve sertçe yere attı.

Th: Defol git evimden.

Taenin ciddi ve bıkkın yüzünü görünce Jungkook istediğini almış gibi memnuniyyetle baktı.

Jk: Sana acıyorum. Kıskançlıktan yaptıklarına bir bak. Zavallı Jimin sana güvenmişti. Onu yanıltın ve şimdi kayıp o ne sen yerini biliyorsun ne ben.

Th: Saçmalıklarına daha fazla tahamül edemiyicem.

Tae başka yere bakarken Kook esmer tenlinin gözlerine bakıyordu.

Jk: Her şeyi mahv ettin. Hayatlarımızı... Şimdi sıra Jiminde mi?

Th: Kendi hatalarını hiç görmüyorsun. Yıllarca hiç değişmedin.

Jungkook esmer tenliye dahada yaklaştı bu sırada esmer tenli bir adım geri attı.Taehyung şarapın içinde bir şeyler ola bilir diye içmemişti.

Feda / MinJoon 18+Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin