2.bölüm / Değişim

2.3K 96 31
                                    

Umarım seversiniz.
Bu bölüme kalbimi bıraktım bi nevi.
İyi okumalar.
Hatalarım varsa affola.

Namjoondan

Sabah telefon alarmın sesini uyandım. Gözlerim kapalı yanımdakı telefonun alarmını kapattım. Gözlerimi ovarak açtım. Belim boynum tutulmuştu. Zar zor ayağa kaltım. Sabah daha erkendi. Bir anlık dünkülerin rüya olduğunu düşünsemde yatakta uyuyan melek yüzümde gülümseme oluşturmuştu ayağa kalkıp üzerime örtdüğümü dolaba yerleştirdim. Bu gün işe gitmiyicektim bankada çalışıyorum ve izin vermişlerdi 3 günlük.

Yatağın başına yakınlaştım. Bebekler gibi uyuyodu o kadar tatlı ve güzeldiki. Hemen dolabın kapısını açtım bol beyaz gömleğimi çıkardım. Pakette bokserimi buldum. İkikişilik yatağımın kenarına koydum. Yaralarından dolayı giye bileceyini sanmıyorum yapamazsa yardım ederim dün zaten her yerini görmüştüm.

Salona geçtim bu gün çok işim vardı. Evim çokta geniş değildi. 1 yatak odası 1 salon 1 mutfak. Kapıdan girince içeri biraz irelide salon karşıda yataq odam sağdaysa mutfak. 31 aralıktı ve ben yeni yıl ağacını bezememiştim. Alış veriş bile yapmamıştım. Hemen yemek için mutfağa geçtim. Kendime tost yapdım onun içinde tost ve meyve suyu hazırlayıp kenara koydum sonra hazırlanıp evden çıktım. Alış-veriş yaptım ve Jimin için bir mont aldım benimkilerin içinde kayıp olurdu. Giysilere karar veremedim en iyisi onunla gelmek ve bir kaç bokser aldım. Ecazeneye gidip gerekli ilaçlarınıda aldım. Kar çok güzeldi arabaya oturub eve geldim. Bu arada aldığım mont benimkisinin aynısıydı mavi renkdi be dizlere kadardı. Eve girince Jimine aldıklarımı salona bıraktım ve poşetleri mutfağa. Yemeklere dokunmamıştı. Hala uyuyor olamazdı. Geç olmuştu. Yataq odasına girirken Jimin yataktan kalkmak istemişti fakat canı yandığı için kalkamamıştı.

Joon: Ani haraketler yapma canın acır. Az önce kalkmışsın galiba sana koyduklarımı neden giyinmedin.

Yarı oturur pozisyonda sırtını arkaya yaslamıştı gözlerini aşağı dikip parmaklarıyla oynuyodu. Aşırı tatlıydı. Tamam bir uke ola bilir fakat tecavüz edilecek ve işgence görülecek biri hiç değildi. Bu tatlılığa kim kıyarki. Yanına gittim.

Joon: Bu gün 31 aralık yeni yıl bornozla mı giriceksin yeni yıla?

Bakışlarını bana yükseltdi o kadar masumca bakıyoduki.

Joon: Bu arada ben Kim Namjoon. Senin ismin ne?

Gözlerini yeniden yere dikip parmaklarıyla oynadı yeniden.

Joon: Hmm... Peki ismini söylemiyosan sana isim bulmalıyım

En içten gülüşümü sundum yüzüme bakınca sonra başını aşağı eğdi hemen. Yatağın diğer koşesine koyduklarımdan bokseri elime alıp açarak yanına geldim. Bokser beyazdı.

Joon: Ben buldum isim değil takma lakap gibi bence sene çok yakışır.

Soran bakışlarla yüzüme şaşkınca baktı. Üzerindeki yorganı kaldırıp kenara koydum oturdum. Bokseri ayaklarına yakınlaşdırdım.

Joon: Moçi. Nasıl? Bence güzel sana çok yakıştı.

Ayaklarını hemen çekti. Bornozla kendini daha çok örtü.

Joon: Moçi dün zaten her yerini gördüm. Bırakta yardım edeyim zaten giyemiyiceni tahmin etmiştim.

Ayaklarını uzattı. Ayaklarını bokserin içinden geçirdim. Kalkıp beyaz gömleyi yanına koydum. Bornozu çıkarması için yardım ediyodum. Yanakları pembeleşti. O kadar tatlıydıki. Gömleği giydirdim dikkatlice. Düğmelerini bağladım. Kucağıma aldım mutfağa götürmek için. Şaşkınca yüzüme bakıyodu.

Feda / MinJoon 18+Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin