Yazardan
Bu gün 9 ocaktı hala kar yağıyodu ve hala Namjoon Jiminle doğru düzgün konuşamamıştı. Jisoo gitdikten sonra uykusunun geldiğini hemen yatacağını söylemişti konuşamamışlardı.
Namjoon bankada çalışıyodu onun için bu maaş iyiydi ve Jiminle çok rahat geçine bilirdi. Joon onu dışarı çıkarmak isteyince kesinlikle redd ediyodu.
Namjoon eve gelince yemeği mutfakta hazır olurdu evse ter temiz. 9-da eve gelirdi çoğu zaman.
Bu günde aynı günlerden biriydi. Namjoon eve gelmişti mutfakta yemeği hazırdı ve Jimin yataktaydı.
Çantasını kenara koyup montunu kapının yanındakı dolaptan astı. Yatak odasına geçince yatakta gözleri kapalı güzelliğe baktı. Yüzü dolaba taraftı. Odanın işığı yanlıydı.
Namjoon artık bu durumdan bıkmıştı ancak Jiminin üstüne gitmek ve zorlamak istemiyodu. Ona göre Jimin uyumuş takliti yapıyodu her zaman.
Jiminin karanlıktan ve yalnızlıktan korktuğunu Joon anlamıştı bu yüzden gece oda için lambalar olmıştı odanın tavanına yıldız ve gece manzarası verenler bide aydınlarmak için olanlar vardı. Kendisi geniş koltukta uyuyodu her sabah beli boynu tutulsa bile şikayetlenmiyo Jimin anlamasın ağrıya rağmen normal davranlyodu.
Jiminin yüzü dolap tarafa olduğunu görünce şeytani tarzda gülümsedi aklına gelen fikirle.
Dolabın önünü geçip yüzünü dolaba doğru çevirip bluzunun eteklerinden tutarak yukarı doğru kaldır ve onu çıkardı. Saçları elektriklenmiş ve dağılmıştı. Dolabın kapısını açtı bluzu bir kenara bıraktı.
Siyah pantalonun remenini açıp yere fırlatdı. Pantolonunun düğmesini açıp fermuarını çekti aşağı doğru eğilerek indirdi bu sırada yataktakı bedenin kımıldadığını işaret eden sesler duydu.
Dönüp baktığında yataktakı beden yüzünü diğer tarafa çevirmiş, kafasını yastığa gömüp örtünü başına kadar çekmişti. Namjoon gülerek konuştu.
Nj: Uyuma takliti yapmak hiç iyi davranış değil.
Jimin örtünü çenesine kadar aşağı çekip konuştu.
Jm: Karşımda soyunman çok iyi davranış sanki. Hiç utanman yok mu?
Nj: Neden utanayımki ikimizde erkeğiz.
Jm: İkimizde erkek ola bilirik fakat karşımda soyunman kendimi iyi hiss etmeme neden oluyo.
Nj: Bir daha yapmam tamam. Şimdi sen hemen kalkıp benimle sofraya oturmalısın.
Jm: Tokum ben.
Nj: Orasına karışmam çok zayıfsın yemelisin.
Jm: Yemiyicem hiç bir güç beni yataktan kaldıramaz.
Namjoon şu an sadece boxerleydi. Yatağa yaklaştı adımlarla bu sırada yataktakı beden daha çok küçüldü.
Namjoon bir elini yatağın başlığına koyarak eğildi ve fısıldıyarak konuştu.
Nj: Emin misin?
Jm: Tamam tamam. Eşofmanınl giyin çık geliyorum bende.
Nj: Peki sofrayı hazırlıyorum. Yemekleri çok pişiyosun her zaman.
Namjoon eşofmanını giyerek odadan çıktı mutfağa doğru yol aldı. Mutfakta yemek masası vardı. Masayı düzeltmeye ve yemekleri ısıtmaya başladı.
Jimin yatak odasından çıkıp mutfağa geçti. Giydiği gri eşofman ona bol oluyodu. Yüzündüki yaralar iyleşmişti ve sargılar yoktu artık. Bedeninde sadece iyleşmekte olan yaralar ve yara izleri vardı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Feda / MinJoon 18+
FanfictionNamjoon aşkı için neler yapıcak ne kadar kendindün ödünc verecek? Tamamen tükendiğini hiss eden Jiminin kalbi aşkı kaldıra bilicek mi? Sade bi insan aşkı ne kadar göğüs gele bilir zenginlere ve gangsterlere? Bu soruların cevabını hikayede birlikte b...