10.bölüm / Kahve içelim mi?

400 22 15
                                    

3467421357 yıl sonra yeni bölümde hoş buldum sizleri❤

Hatalarım varsa affola.

İyi okumalar~~~

Jimin Jinyoung'u görüp buz kesmişdi Jisoo'nun desiklerini duymuyordu bile. Jisoo Jimin'in yüzünü görünce bir şey olduğunu anlamış ve ona bir şey olup olmadığını sormuşdu.

Jinyoung başını telefondan kaldırdı ve Jimin tarafa bakarken omuzuna değen adam yüzünden başını adama taraf dönderdi. Mark kamyon çarpmış gibi kendini yere yapıştırdı.

Jinyoung eğilerek 1 dizi üzerinde adama iyi olup olmadığını sordu.

Jy: İyi misiniz?

Mark yüzünü çevirince Jinyoung onu tanıdı. Blue barda onu görmüştü fakat sonrasında bulamamıştı. Jinyoung'un yüzünde bir sırıtış belginleşirgen Mark çok gergindi ve ellerinden destek alıp doğruldu.

Mk: Ah üzgünüm. Böyle sakat hallerim var.

Jy: Imm... Evet Barda da yalnışlıkla çarpmıştın.

Mk: Ah evet

Jisoo endişelenip Mark'ın yanına gitmek isterken Jimin onun elinden tutmuş aynı donuk ifade ile adama bakıyordu. Jinyoung'un yanında kötü olduğunı belli ederse Jungkook hep onu sert şekilde cezalandırır ve aç bırakırdı.

Jisoo: Jimin. Neler oluyor.

Jinyoung başını Jimin tarafa çevirince Mark hemen Jinyoung'un yüzünü avuçları arasına alarak kendi yüzüne sabitledi.

Mk: Kahve içelim mi?

Jinyoung şaşkın ve anlamaz bakışlar atarken Mark gerginlikten ne dediyini bilmiyordu. Jimin Jisoo'nun kolundan tutarak Yoongi tarafa sürükledi.

Mk: Yakınlarda güzel kafeler var.

Mark gerginlikten Jinyoungun yanaklarına çok baskı uyguladığını anlayınca elini çekti hemen.

Jy: Bu kısımlarda yok ileride var.

Mk: Bende onu dedim. Çok alış verişim var işim var dersen anlarım.

Mark karşılaşma ihtimalini aklına getirince irkildi.

Mk: Kahve içmek sağlığa çok iyi!

Jy: Peki

Jinyoung gülümseyip kalktı ve Marka elini uzattı Mark kalkınca Jinyoung eğilip yerdeki poşetleri topladı. Patlıcan yere dağılmıştı onları topladı ve büyük patlıcanlardan birini eline aldı o kada büyük patlıcan olduğunu bile bilmiyordu o kadar uzaktı mutfak işlerine.

Mark arkadaları gitti mi diye kontrol ederken Jinyoung elinde patlıcanlarla sordu. Mark sesli düşünerek elini uzattı.

Mk: Götüme sokacağım ver.

Jy: Ne?

Mark sıçtığını sıvamamak için Jinyoung'a taraf döndü ve genişce gülümsedi.

Mk: Mutfak işlerine uzaksın galiba hadi bunu bunu çay içerek konuşalım

Mark Jinyoungun kolundan tutarak çıkışa taraf gitmeye başladı.

Jimin Jisoo'ya Jinyoung'u gördüyünü anlatınca Jisoo telaşlanarak özür diledi.

Jm: Önemli değil. Umarım duymamıştır.

Yoongiyi görünce ikiside yanına gitti. Jisoo Yoonginin karşısında Hoseoku görünce sevinçten adını seslenere boynuna sarıldı. Hoseoka sevinip ona karşılık verdi. Hoseok'un yanındako sevgilisi ikisine anlamaz bakışlar atıyordu.

Feda / MinJoon 18+Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin